Viktig info om Ballerinorna!!

52049-1426

De söta Ballerinorna som man kan buda på HÄR har råkat ut för ett litet missöde...eller inte ballerinorna men själva auktionen....=(
En budare råkade lägga ett bud på över 1000 kr för dem ?! så vad man än budar över (nåja..inom rimliga gränser=)så kommer den budaren som lagt 1000krs budet att hamna som högste budgivare...Det har minst sagt blivit lite komplicerat...inte mitt fel dock..och jag är lessen om det blir lite struligt=/!!

Du som har lagt bud på dem flera gånger och heter Lisa eller har alias med Lisa  MEJLA mig gärna så tar jag dina uppgifter.....Samma sak gäller även andra som vill buda på ballerinorna! Mejla mig när du lagt ditt bud så jag kan få tag i dig efter avslutat auktion eftersom man bara får upp uppgifter på VINNAREN som i detta fall inte ska ha dem...;)!
Min mejl: [email protected]
(Mejla mig dina uppgifter eftersom jag inte räknar med den personen som kommer hamna som högste budgivare hela tiden.....eftersom den personen budade för högt bud av misstag!)

Alla kan göra misstag och det var inte hela världen och jag hoppas detta löser sig!=)

TACK!

/Hannah♥

ps: Jag skulle dock uppsakatta i fortsättningen om alla kontrollerar ordentligt vilket bud man lägger samt att man är villig att betala det bud man lägger..En auktion med bud går INTE att avsluta och om jag ska starta om en auktion så måste jag ändå betala avgift till Tradera två gånger  samt att det tar ca en vecka extra för mig innan jag kan skicka varan ...så tack på förhand=)! ds.
48 kommentarer
Sanna

oj. som köpare har man (i alla fall på e-bay) 1 timme på sig att ta tillbaka sitt bud om man gör fel.. synd att de inte hann de då för de blir så himla krångligt.

hannahsthlm

Sanna: Ja..minst sagt...=/Jag kan ju som säljare inte göra någonting för att ändra bud..sååå..jaa..vi får se hur det löser sig=)!

Sanna

Hej igen Hanna! Tack för det snabba svaret. Jag är "Sanna" som frågade om Tradera:-). Det är nämligen så att jag har en bomullscardigan i storlek 36/38 från HMs vårkollektion. Det är den brunbeigerandiga som kostar 98 kr på rea. Den är nämligen för liten för mig. Hur mkt kan man begära som "utropspris". Koftan är ej använd. mvh Sanna

Sandra

Fast högsta budgivaren kan sänka sitt maxbud själv genom att ge ett nytt bud på auktionen, be henne prova.

Kram Sandra, alliez på Tradera :)

hannahsthlm

Sanna: OK=)!´Jag sålde min blå/beige randiga och det var många intresserade av den eftersom de randiga ej finns kvar i h&M.s sortiment så..jaaa..du kanske kan ha 20-30 kr som utropspris?
Sen kan du sätta ett KÖP NU pris på tex. 60-70 kr om du är beredd att sälja den för det.
Tänk på att det tillkommer frakt för köparen så man kan inte sätta för högt..
Är det flera som vill ha den kan du ju få upp budet en bit..men sätt ej för högt utropspris bara..det är mitt tips!=)

Lycka till!

Sandra: Har mejlat och frågat nu! Tack för tipset=)! Kramis

Cassandra

det var bra av dig att du sa till...många andra hade nog inte gjort d och istället sålt dme i ondtro...

Hotness

Knepigt det där med budning ibland. Själv fyndade jag finaste skinnjackan idag på Tradera och funderar nu över den här väskan:
http://www.tradera.com/auction/aid_33234727
Smakråd?

suratanten

Usch vad jobbigt att råka buda 1000 spänn.

emma

jag har dessa i stl 40 pris 200 kr
maila mej pa [email protected]

Vera

nu kanske jag är fruktansvärt dum. fattar inte riktigt det där med Tradera. såg ingenstans att någon budat 1000 kronor. hur funkar det där med budning egentligen?

hannahsthlm

Vera: åhhh..jag fattade inget heller..men sen förstod jag att personen ifråga lagt ett bud på 1120 kr istället för 120 kr och då kommer budbetjänten automatiskt buda över alla bud som läggs eftersom det finns ett bud på 1120 kr!!
jag fattade inte heller först, men nu märker jag att det blir så...tragiskt...för mig.. som förmodligen måste köra om hela auktionen..Om jag inte får tag i de andra budgivarna och kan förklara läget...som det är nu ser jag ju inte deras mejl på tradera och kan inte mejla...suck=/!
jag får bara upp uppgifter på den som lagt fel bud och den personen har dragit sig ur auktionen..

Mikky

så söta ballerinas!

irmeli

maila tradera så tar de bort auktionen och du kan starta om den. de tar också bort din "räkning" hos dig för den auktionen. servicen är bra på det sättet.

Jag ahr däremot råkat ut för en person som budat på min för att jävlas...men tradera stängde inte av honom från siten, trots att han skrev mail till mig med nedlåtande ord. Det är en mindre bra sak med tradera!!!

8ball

is very interesting site...

Proton

http%253A%252F%252Fphatass.ivipsearch.com%2B%257C%2Bphat%2Bass%250D%250A%253Ca%2Bhref%253D%2B%255C%2522http%253A%252F%252Fbigtitroundass.ivipsearch.com%255C%2522%253Ebig%2Btit%2Bround%2Bass%253C%252Fa%253E%250D%250AHello%252C%2Bmy%2Bdesign%2Bdown.%250D%250A%255Burl%253Dhttp%253A%252F%252Fphatass.ivipsearch.com%255Dphat%2Bass%255B%252Furl%255D%250D%250A%255Burl%253Dhttp%253A%252F%252Fbigtitroundass.ivipsearch.com%255Dbig%2Btit%2Bround%2Bass%255B%252Furl%255D%250D%250Ahttp%253A%252F%252Fbigtitroundass.ivipsearch.com%2B%257C%2Bbig%2Btit%2Bround%2Bass%250D%250A%253Ca%2Bhref%253D%2B%255C%2522http%253A%252F%252Fphatass.ivipsearch.com%255C%2522%253Ephat%2Bass%253C%252Fa%253E%250D%250Ad

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Britney

Just serfed in. Great site, guys!w

Sveta

Oh o ho! very nice site!

Jersey

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.1

Jimpson

Many interesting information on your site - keep up good worku

Marilyn

Oh+o+ho%21+very+nice+site%21j

Urii

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!s

Katie

Thank+you+for+your+site.+I+have+found+here+much+useful+information...

Marilyn

Thank you for your site. I have found here much useful information...a

Prohor

I\'l be back... :)

Amanda

I\'m love this great website. Many thanks guye

Park

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.u

Prohor

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?+

Katie

Greetings!..r

Bob

Cool+guestbook%2C+interesting+information...+Keep+it+UP.+excellent+site+i+really+like+your+stuff.e

Vasilii

I%2Benjoy%2Byour%2Bsite%2Bvery%2Bmuch%2521%2BTHANK%2BYOUn

Anna

Your site is very interesting and usefult

Jersey

Thank+for+making+this+valuable+information+available+to+the+public.o

Elza

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(i

Bill

Nice site... Cool guestbook...+

Keno

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.n

Amanda

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...

Jesus

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.i

Smith

http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%2F+%2D+amoxil%2D500mg%0D%0A%3Ca+href%3D%5C%27http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%5C%27%3Eamoxil%2D500mg%3C%2Fa%3E%0D%0Ae

Sveta

Very good site! I like it! Thanks!y

Kim

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.u

Smith

Excellent site, added to favorites!!u

Meteor

It\'s a great and valuable site!D

Sveta

Excellent web site I will be visiting oftena

Vasilii

I enjoy your site very much! THANK YOUe

Britney

I you all love!a