SOFFLIGGARE?

..of course not!=)....
Snart bär det av till Vallokalen ,dock tänker jag inte avslöja HÄR hur JAG kommer rösta..=P
Jag skriver om mycket,men INTE om politik=)!

Hoppas du oxå drar ditt "strå till stcken" (som min mamma säger) och har röstat idag!
Eller gör..vallokalerna har ju generöst öppet till kl 20.00 så även de som kommit hem kl 5 imorse ska hinna dit..eller såå=)!

Här har det huttats KanJang...verkligen BRA vid förkylning!=)
Kan lova att det kliar i shoppingfingrarna ..ohh..det gör det...men ooorkar man gå på stan?Tveksamt..

Hörs senare!/Hannah♥

Dagens Sötaste:-)
-Vad tycker du mamma ska rösta på? (Jag till Lilla-E)
-Jag tycker LORDI mamma , gör det!

Hi hi inte lätt att hålla reda på alla omröstningar när man är 3 år!=)

53 kommentarer
Kattis / Bjooti

Hi hi! Min femåring blev grymt besviken då han insåg att HAN inte fck rösta. Han sitter fortfarande och surar över det.

Cicci

Japp, har redan varit och röstat :)!

Sofia

Någon som är intresserad av Clean?

hannahsthlm

Kattis: ohh.jaa..det är ju nååågra år kvar ;)!

cicci: Bra=)!

sofia: =)!

Karin

Gud, så söt kommentar!! Hoppas ni frisknar till snart!

hannahsthlm

Karin: hi hi...ellerhur!=) Tack ska du ha!

suratanten

Krya på er! Klart man inte är någon soffliggare! trots att jag nästan ligger i soffan nu ;)

Hanna "Hans"

haha vad gulligt =) jag har också vart och röstat... spännande det kommer bli ikväll på valvakan! =)

sofia

hahaha, så underbart sagt. Man kunde ju faktiskt rösta på Lordi, men inte i samma "tävling"

Frida

hihi vilken söt kommentar!

Såg att du vart i fårösund. det är mina kvarter det =) hela släkten bor där.. Mysigt!

Krya på dig nu!!!

anina

Vad gulligt, heja lordi =)

Helt okej att du skickar paketet imorn, kul att göra affärer med dig =)

Kram.

Mira

Ingen soffliggare här inte! ; )

Och vilken underbar kommentar av Lilla-E!!!


Krya på er! Kram.

Käthe

Nu har jag också röstat. Ska fundera på Lordi-partiet nästa gång. *hihi*
Ang. Freeze, tycker du jag ska välja fuktkrämen eller den starkare varianten? Jag är velig som en pannkaka. :) Jag vill både ha effekt direkt och långsiktig bra effekt.

hannahsthlm

Suratanten: Tack för krya på dig hälsningen=)! Jag är just nu oxå snart en sofflggare..fast inte en soffliggare i valbemärkelse;)!

Hanna: Ja!=) Fy ..verkar bli super jämt ju ikväll..

Sofia: hi hi..ellerhur!=)

Frida: Tack=)! fy vad mysigt med släkt på Gotland,skulle jag med vilja ha ju;)!

Anina: åhh..detsamma=)! Bra att det gick bra att jag skickar det imorrn! Kramis

hannahsthlm

Mira: Va bra=)! Ellerhur!;)

Tack ska du ha..vi äter c-vitamin & KanJang för fullt här=)!
Kram

Käthe: ja..why not liksom;)..tyvärr tyvärr är de ju Finska så det kanske inte skulle godKännas?=)!
Ang. Freeze så är jag oxå velig...Den ena är ju som ett serum som man använder under fuktcreme och den andra (billigare) är ju en fuktcreme...Tycker båda är underbara men jag skulle nog testa Freeze Icecreme först (den billigare varianten).

Lycka till!

Virvla

åh men du kunde väl skrivit Lordi på en blank valsedel? ;)
Krya på er! Den där jäkla förkylningen verkar vara något som går!

hannahsthlm

Virvla: hihi..borde ha gjort det faktiskt=)!
Jaa..nu har lilla E blåsor oxå..det verkar bara gå runt det här..men men..alla är väll förkylda såhär års så..vi är väll inte de enda drabbade precis=)!

8ball

is very interesting site...

Park

You have built a good websitei

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Sveta

I%2Bbrowse%2Band%2Bsaw%2Byou%2Bwebsite%2Band%2BI%2Bfound%2Bit%2Bvery%2Binteresting.Thank%2Byou%2Bfor%2Bthe%2Bgood%2Bwork%252C%2Bgreetingso

analbleaching

Hello, nice site

Jooni

You+have+an+outstanding+good+and+well+structured+site.+I+enjoyed+browsing+through+it.u

Sveta

Excellent site - do keep up the good work.!

Bob

I\'m love this great website. Many thanks guy2

Elza

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.t

Urii

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !:

Amanda

Excellent site - do keep up the good work.k

Smith

Great+Site+%2D+really+useful+information%21n

Helga

I have your site for its useful and funny content and simple design..

Smit

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..+

Hillari

I+browse+and+saw+you+website+and+I+found+it+very+interesting.Thank+you+for+the+good+work%2C+greetingsl

Smith

Very cool design! Useful information. Go on!n

Britney

Wow%252521%252521%252521%252BGood%252Bjob.%252BCould%252BI%252Btake%252Bsome%252Bof%252Byours%252Btriks%252Bto%252Bbuild%252Bmy%252Bown%252Bsite%25253F%252B

Britney

You have built a good website.

Bill

Many interesting information on your site - keep up good workc

Bill

Many%2Binteresting%2Binformation%2Bon%2Byour%2Bsite%2B%252D%2Bkeep%2Bup%2Bgood%2Bworkc

Jimpson

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!

Bill

Wonderful+and+informative+web+site.I+used+information+from+that+site+its+great.n

Anna

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.

Bob

i+love+this+site.V

Joon

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...

Smith

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.k

Jimpson

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Bill

I enjoy your site very much! THANK YOUs

Smit

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(m

Bush

Hello people! Nice site!r

Jooni

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.1

Jooni

Thank for making this valuable information available to the public.t

Anna

Very cool design! Useful information. Go on!

Elizabeth

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!.

Amanda

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21