Okey...

 De  saker från ELEVEN  som   kom hem till mig här om dagen var alltså:
52049-1383

1. TOO FACED  Absolutely Flawless Powder & Concealer 315 kr
Jag har jaaa..hör & häpna..faktiskt inte prövat något från TOO FACED förrut och jag vet inte hur deras övriga sortiment är MEN...så värst förtjust i denna nya combi- produkt kan jag INTE påstå att jag blivit.

Är ett foundationpuder som man kan använda wet or dry..dvs. du kan fukta svampen och lägga på det för en mer transparent look eller lägga på det torrt me svampen för en mer täckande look.
Kan vara bra att ha med i väskan ut förståss för att bättra på en makeup under kvällen  eller om man har bråttom på morronen och vill lägga foundation & puder samtidigt.
 Den medföljande Concealern i samma ton är BRA men..vet ej om jag tycker produkten är värd över 300 kr..



2. PURELOGICOL  Age-Defying Collagen Kosttillskott  465 kr (En månads förbrukning)
Läs mer om produkten HÄR.
 Används bla. av Madonna och sägs göra under för utseendet och hälsan..det återstår änsålänge att se..har inte märkt något resultat ÄN;) Tyvärr..men jag började ju i förrgår!=P

3.SMASHBOX Photo Finish foundation Primer 375 kr
Behöver nog ingen närmare presentation. En BRA primer som jag alltid vill ha hemma!

4.SMASHBOX Cleansing Oil 350 kr
Smart ny produkt från Smashbox som är en riktig MULTI RENGÖRING!
Tar bort mascara, vanlig makeup,vattenfast makeup och gör rent hyn på djupet.
passar både de med torr hy och de med fet och oljig hy.
Innehåller porrengörande ämnen som anpassar sig efter ens egen hy och reglerar fuktbalansen.
Minskar hudrodnader,ärr,ojämn hy.
Återfuktar där det behövs och håller fet hy i schakt.
Låter det för bra för att vara sant?! Njaaa..jag gillar den änsålänge iallafall!
Hyn känns super ren, porer på näsan har redan minskat lite och mascaran försvann super snabbt med en bomullsrondell..=)
Smart att bla. ha när man har bråttom eller reser!! (Eller..annars oxå..:)

Som liten present fick jag med ett PROV på ORIGINAL BOMBSHELL Love at First Light
Helt ok creme och söt förpackning!=)

/Hannah♥

37 kommentarer
Cicci

Du är utmanad :)!

från hannahsthlm

Cicci: ok..ska kolla in:)!

Amanda

Spännande! Smashbox har jag ännu inte testat men ska göra det har jag tänkt länge nu!

caroline

vilka fina förpackningar på produkterna :)

Camilla

Vad bra att du recenserar lite för oss - alltid kul att veta om det fungerar bra eller ej!

suratanten

Känns som jag verkligen har behov av smashbox rengöringsolja. Jag ska nog ta och lägga in en beställning.

från hannahsthlm

Amanda: Ja, det märket kan jag verkligen rek=)! Många av produkterna är super bra!

Caroline: Ja!=)

Camilla: Kul att du uppskattar det:)!

Suratanten: Ja, jag tycker den är underbart smart=)!

Käthe

Så skoj att läsa dina recensioner. Blev sugen på kosttillskottet och primern.
Nu en fråga, i vilken webbutik kunde man beställa prover? Jag skulle vilja pröva freeze men vill inte köpa en fullstorlek för 1000 kr om jag inte tycker om den. .)

från hannahsthlm

Käthe:=) Kul att du tycker det! Kan skriva lite mer om kapslarna när jag använt dem ett tag!=)

Hos mrsh kan man köpa små prover på bla. saker från märket Becca om man handlar för över 200 ..ja..det är minsta ordervärdet! (www.mrsh.se)
De säljer dock ej Freeze..
Jag har fått mina prover på Freeze från Blush www.blush.se) när jag beställt...du kanske kan mejla dem och fråga om ett prov om du handlar ngt därifrån?! de skickar de säkert om du skriver att du funderar på ett köp!=)
Accessora (www.accessora.se)säljer den (Freeze) oxå och där får man ALLTID snabba svar och trevligt bemötande så annars kan du ju pröva med att mejla dem!=)
Lycka till!

Helena

Jag är riktigt sugen på oljan från smashbox, har blandhy, men rengöring anpassad för mig brukar oftast vara rätt uttorkande har jag märkt. Bra att den funkar på mascaran också.
Du kan väl skriva lite mer om den när du testat nån vecka eller två, vore kul att höra hur den håller sig i längden om du jämför med annat du testat.

emmy

oj vilka priser!!ler*** tyvarr inget som jag kopa som lever pa A -kassa....

you know you love me

oj oj oj oj jag är avundsjuk!

från hannahsthlm

Helena: Ja, det är verkligen ett stort plus att den funkar allround!=) Sånt gillar jag!
Jag kan absolut skriva lite mer om den om en vecka eller två när jag hunnit använda den mera!:)

Emmy: Beror på vad man jämför med förståss...Idag handlade jag mat för 400..sånt gör ondare i plånboken tycker jag..när man ändå bara äter eller tvättar upp det på en dag eller två :)!

YouKnowyouLoveMe: Kära du bli inte det=)! Du har säkert massa roliga saker hemma i badrumsskåpet du med!:)

Andrea

Smashbox rengöringsolja är en väldigt bra produkt i sig och hyn blir verkligen ren. Men är det någon mer än jag som tycker att förpackningen är skit? Oljan kommer över hela mig när jag trycker!

Erica

gullet... ÄR ditt hem en levande butik med fullt utbud av produkter av diverse oilka slag? =D hihi.

8ball

is very interesting site...

Sveta

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.o

Jesus

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Smith

Great+Site+%2D+really+useful+information%21s

Vasilii

Your work is marvelous!!+

Meteor

I like it and the background and colors make it easy to reade

Bill

Your site is very interesting and useful

Hillari

Thank+you+for+your+site.+I+have+found+here+much+useful+information...

Prohor

Excellent site - do keep up the good work.i

Bush

Many interesting information on your site - keep up good worka

Vasilii

Nice+site+its+very+interesting+site%21+your+site+is+fantastic.o

Prohor

You have built a good websitea

Jones

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.t

Jesus

Very cool design! Useful information. Go on!n

Hillari

Hi%21+Definitely+nice+and+neat+site+you+got+there.2

Smit

Hi! Definitely nice and neat site you got there.n

Elza

Just%2Bserfed%2Bin.%2BGreat%2Bsite%252C%2Bguys%2521i

Kim

You+have+an+outstanding+good+and+well+structured+site.+I+enjoyed+browsing+through+it.P

Britney

Thank you for your site. I have found here much useful information...e

Jennifer

Oh+o+ho%21+very+nice+site%21s