J`adore Accessora

52049-1384

Idag kom det en avi från posten att mitt paket från  Accessora kommit.
Eftersom jag la in min beställning i Söndagskväll hade jag inte förväntat att få den sååå snabbt.
Det kallar jag riktigt BRA service. EN  dags leveranstid!=)

De som jobbar där  är alltid snabba på att svara på mejl, om man vill byta är det inga problem, allt går såå smidigt när man beställer därifrån.
Precis som nätshopping SKA vara i mina ögon, men inte alltid ÄR överallt...
Trots att jag bara lade in en liten beställning så skickade de med två små prover från DuWop och Philip B samt en brochyr om Blinc:s makeUp (märket som jag köpte )!

De har även varit söta och bjudit in mig på ett event som jag tyvärr inte kan gå på för att jag är på Gotland...typiskt,ellerhur!?=(

I min beställning fanns:

Tre breda diamdem från Dazzling 29 kr/styck
Blinc Eyeliner 219 kr
(Ska vara super braaaa..recension kommer=)
Och så var det två  saker till..men de kan jag inte skriva om för de ska jag ge bort=)!

Hoppas ni har en bra kväll!/Hannah♥
34 kommentarer
Mira

Så där ja!! Då har jag beställt 4 diadem jag med. Har redan ett brett svart. Så det fick bli de andra kulörerna!
Tack för tipset!

hannahsthlm

Mira: åhh..var så lite så..de är super fiina=)!

anina

Är intresserad av recensionen av eyelinern...
Håller med om accessora = bra service!

suratanten

Vad kul! Uppskattar verkligen bra service och några små presenter;)

hannahsthlm

Anina: Det kommer...har inte riktigt hunnit använda den än, men det kommer när jag är tillbaka från gotland! Ska pröva den idag=)!
Ja...Acceesora är super!

Suratanten: Ja, det är verkligen ett stort plus=)!

hannahsthlm

Anina: Stavade lite fel där..Accessora ska det såklart vara..är lite stressad;)!

Splodgy

Ja, om eyelinern ens är häften så bra som Blincs mascara lär den vara super.

Marie

Vad har du för erfarenhet av Beauty Planet? Dom verkar i alla fall ha bra priser!

therese

HMM! Jag o en kompis beställde förr förra veckan tror ja de va...o har fortfarande inte fått=(

Ängla

Låter som bra service ja!

Christin

Accessora har så himla fina grejer som man bara måste ha och då är det bra att veta att de har bra service, tänkte beställa därifrån sedan :) tack för tipset :)

sofia

Man hittar ju sina favoriter i nätshoppingen. Jag har tex. shopaholic som jag alltid känner att jag kan lita på!) Det är så bra att läsa bloggar fr då kan man få så mycket bra tips på andra sighter så att man vågar testa något nytt!

Danni

Diademen var verkligen söta!

8ball

is very interesting site...

Jersey

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!%

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Helga

It\'s a great and valuable site!s

Elizabeth

http%3A%2F%2Ffm7.biz%2Fpio+%2D+gay%2Danal%2Dsex%2Dtip%0D%0Aa

Urii

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timel

Joon

Thank for making this valuable information available to the public.?

Smith

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucka

Marilyn

You have built a good websitei

Elizabeth

Nice+site+its+very+interesting+site%21+your+site+is+fantastic.r

Sveta

Very+good+web+site%2C+great+work+and+thank+you+for+your+service.C

Katie

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.

Bill

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

Hillari

Hi%2C+good+morning+to+all+of+you...+Nice+Guestbook+%3B%2D%29+%21%21%21.

Prohor

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.;

Amanda

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !d

Svetlana

Very good web site, great work and thank you for your service.8

Jennifer

Very%2Bgood%2Bweb%2Bsite%252C%2Bgreat%2Bwork%2Band%2Bthank%2Byou%2Bfor%2Byour%2Bservice.G

Meteor

Great Site - really useful information!t

Smith

Very cool design! Useful information. Go on!