Gossip Girl- You Know you Love Me

52049-1443

Fy mig! Dåligt med Bloggande idag och.....så vill jag även passa på att berätta att jag började på den här boken för evigheter sedan och har bara läst några sidor...bad or what?
Inte för att den inte är bra,för det är den, men jag har alltid så mycket för mig på kvällarna...som att svara på mejl eller blogga..eller något annat...läsning kommer verkligen i sista hand..tyvärr...=/

Nu tänkte jag dock ge mig iväg till Blair,Serena , Nate och de andra på Upper East Side..en liten stund!
Spännande att se OM det kommer någon FILM snart då....Helloooo....
Det har ju ryktats länge att Lindsay Lohan ska spela Blair..om det blir någon film!

Här i collaget kan vi även se mína andra val OM  jag castade=):52049-1444


Brian McFadden får spela Nate..okey..kanske inte det bästa valet med den irländska engelskan maybe men han får väll gå till en röst coach;)
Mischa Barton får ljusa upp håret lite och spela Serena!
(I andra hand väljer jag Sienna Miller i rollen)
♥Jag är nöjd med Lindsay som Blair OM  filmen kommer  innan alla dessa skådisar fyllt 40...typ... vill säga;)!


Inte för att det är något fel med äldre skådisar..tvärtom.... fram för fler Hollywood babes över 40=)..men inte i den här filmen...de är ju MINDERÅRIGA;)....Verklighetstroget ska det vara!=P

HAR NI NÅGOT ANNAT FÖRSLAG PÅ SKÅDISAR?=)

Ciao!♥
64 kommentarer
Cicci

Har inte läst boken så jag har tyvärr inga förslag!! Hinner typ aldrig läsa nåt jag heller, det finns verkligen ingen tid eller ork när man har pluggat hela dagen.. Om du läser klart den så får du skriva en liten recension :)!

Anonym

sugen på fendiväska eller ralph laurenväst?
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=33540283
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=33561514

Alexandra

Jag har inget förslag. Däremot vill jag slå ett slag för att alla bloggare tillsammans gör en kraft ansträngning och ser till att bloggen på sin höjd kommer på sjätte, sjunde plats! För tänk så mycket tid bloggen tar, vad gjorde man innan bloggandet liksom?

Blondii

Den boken vill jag läsa =) haha

jen

När du säger det tror jag att mischa skulle passa utmärkt som sererna. Hoppas det blir film snart då!!

Angel

Jag har hört att den boken ska vara bra hehee men smaken är olika

Mie*

Ska vi hjälpas åt tjejer?

http://teobok.blogg.se/280906093331_hjlp_rosa_bandet.html

hannahsthlm

Cicci: jag vet..man är helt slut när kvällen kommer..ska absolut skriva en liten recension när jag tagit mig igenom den=)!

Anonym: kanske någon annan?=)

Alexandra: ja..det tar mkt tid. Man gör väll (iallafall jag) samma saker som innan men man känner sig konstant stressad för man inte hinner det ena eller andra..men men;)!

Blondii: Ja..alla Gossip bäckerna är roliga om man gillar NY=)

Jen: hi hi..ellerhur! ska bli intressant & se VEM Serena spelas av Om det blir film=)!

Angel: Ja..alla gossip böckerna är bra! (tror jag=)

Mie: Ska kolla in=)!

Marie

Nått helt annat... Hur var ögoncremen du köpte för ett tag sedan? Den skulle vara undergörande. Var den det?

hannahsthlm

Marie: Hmmm.. si sådär undergörande=)! Tycker ögonområdet är jämnare och mer slätt samt ser bättre ut så jag är nöjd=).. men undergörande vet jag ej precis;)!

anina

Det hör väl inte hit men jag ska köpa en ny ögonkräm, kan du rek. nåt märke? Kram.

Angelika Brusell

Rachel Bilson måste vara given ändå :P Bra stil och bra acting.

hannahsthlm

Anina: den där Joey från Eleven var rätt ok i jämförelse med allt annat jag prövat=)! Annars gillar jag Helena Rubinstein Force C (eller vad den heter) ögon gele! Finns en creme i samma serie, den är inte så bra med Ögon gele/cremen (liten burk) är att rek=)!

hannahsthlm

Angelica Brusell:
Ja..undrar bara vem Rachel ska spela då..kanske kunde byta ut Lindsay mot Rachel i rollen som Blair?=)

Gloom

Poppy Montgomery som Serena
Sarah Wayne Collies som Blair
Lorenzo Lamas som Nate,
eller varför inte den alltid unge David Hasselhoff?

Cassie

Rachel Bilson som Blair, Rachel McAdams (kanske) som Serena och eh .. Chad Michael Murray som Nate?

hannahsthlm

Gloom: Jaaa...why not..hmrmmmf;)

Cassie: Bra val=)!

Stina

Mischa som Serena skulle vara perfekt. Tror Lindsay skulle kunna bli en bra Blair också. Toppen casting där. ;)

hannahsthlm

Stina: =)

Nina

Oh! med Brian McFadden som skådis skulle jag aboslut vara en av de första på premiärdagen ;D

hannahsthlm

Nina: hi hi..me too;)!

Paulina

Mischa ser verkligen ursnygg ut på den bilden!

Emily

Jag skulle definitivt sätta Chad Michael Murray som Nate. Och Jesse Metcalfe som Chuck. Mischa är perfekt som Serena. Annars skulle även Kate Bosworth (innan hon blev så smal som nu) passa tycker jag. Blair är svårare, Sophia Bush kanske? Lite för mkt Oc/ OTH karaktärer :P

hannahsthlm

Paulina: Visst gööör hon!=)

Emily: Hi hi..why not?=)

8ball

is very interesting site...

Jersey

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

analbleaching

Hello, nice site

Park

I%5C%27l+be+back...+%3A%29b

Bush

Your+work+is+marvelous%21%21l

Elizabeth

This is very interesting site...t

Svetlana

I have your site for its useful and funny content and simple design.e

Bob

Oh+o+ho%21+very+nice+site%21j

Jimpson

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(!

Sveta

I consider that beside Your site there is future!l

Amanda

I+consider+that+beside+Your+site+there+is+future%21G

Jimpson

Very+interesting+website.+Keep+up+the+outstanding+work+and+thank+you...n

Urii

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Jennifer

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.a

Marilyn

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.G

Vasilii

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.8

Meteor

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!o

Bush

You+have+a+wonderful+website+here.+May+God+rich+bless+you+always.o

Keno

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!o

Britney

You%2Bguys%2Bdo%2Ba%2Bwonderful%2Bjob%2521%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Bgood%2Bwork%2521%2521%2521b

Keno

I\'l be back... :)r

Vasilii

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!s

Bush

Hi%21+Definitely+nice+and+neat+site+you+got+there.+

Elizabeth

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!5

Elizabeth

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...r

Kim

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.1

Meteor

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.d

Jesus

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!j

Jooni

I have your site for its useful and funny content and simple design.

Britney

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.a

Hillari

Just serfed in. Great site, guys!c

Nicole

%3Ca+href%3D%5C%27http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%5C%27%3Eamoxil%2D500mg%3C%2Fa%3E%0D%0Ahttp%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%2F+%2D+amoxil%2D500mg%0D%0Am

Kim

Very good site! I like it! Thanks!M

Kim

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !i

Nicole

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(2

Britney

Your site is very interesting and usefult

Kim

You have built a good websiteh

Katie

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsa

Park

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.U

Hillari

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.t