Det var ju kul...

Min favorit i Top Model 6 har blivit "Präst dottern"...kommer inte ihåg va hon hette just nu men ni som kollade vet nog vem jag menar ;)! Grymt photogenique...och så verkade hon lagom cool för branchen.
En del ooorkar man ju bara iiiinte med...Huuu för föööör självsäkra personer=P!

Mitt andra AA linne har nu dykt upp samt långärmande tröjan från Nelly.
Det blev inga extra avgifter...alla kan känna sig lugna på den punkten om era varor levereras i oilka paket
fast ni beställt dem samtidigt=)!

NU ska jag sova så tyvärr kommer jag inte svara på kommentarer förrens imorrn eftermiddag!

Ciao!♥
40 kommentarer
Eve

Hur är materialet i linnena? Drar det ihop sig snabbt efter att man använt det?

Älskar din blogg :)

Ellinor

Tycker det var grymt synd att den blonda tjejen som grät och var så fäst vid sin familj inte kom med.. hon var jättesöt! Men jag tror det blir en bra säsong.

Becccan

Är du nöjd med AA-linnena då? :) Är det bra kvalitet? Jag vill att mitt ska komma nuuu! Fattar inte varför mitt ska ta sån tid :S

Simply me

Sjalvsaker? Du syftar handelsevis inte pa Jade ;)? Hon ar so full of herself! Jag vet vem som vinner dock :) Sasong 7 borjar hos oss nasta onsdag!

suratanten

Skönt att det fixade sig med paketen:)

Katarina

Min favorit blev den tjejen som haft en kontrollerande pojkvän förut. Hon har ett intressant ansikte tycker jag! :-)

Cassie

Jag gillade också tjejen med prästpappan, riktigt cool!

hannahsthlm

Eve: jag har ju inte hunnit tvätta dem än, men det kommer ske i em/kväll så jag kan rapportera senare hur de håller i tvätt!=9 Än så länge verkar de bra och följsamma och jag gillar dem skarpt!
Dock ska man tänka på att de är små. Jag har small på tröjor i vanliga fall och skulle kunna ha L på detta linne,men har nu M...Klänningarna är dock NORMALA i storlekarna. beställde M på dem och de var för stora..så det är nog endast denna modellen av linnen RIB BOY TANK som man ska ta en storlek större! Lycka till!
pssst..kul att du gillar bloggen btw;)!

Ellinor: mmm..men det är ju en hååård press att vara med i Top Model och så som hon REDAN grät så kanske hon inte hade klarat av tryckt?! det kanske var så tyra o Co resonerade..eller vad tror du?

Becccan: Super nöjd! kvaliteten verkar toppen! Har dina kommit idag då?=)

Simply Me. ohh..vi är verkligen sååå efter i lilla Sverige ibland!;)
Samma med DH...Min syster pratade om det säkert ett år innan det dök upp HÄr..men men..du får INTE avslöja vem som vinner bara=P!
Och jaaa..jag syftade delvis på JADE..hur ooorkar man?=) klart man ska tro på sig själv men det får ju finnas någon hejd=)!!
Hoppas du har det bra "over there"!=)

Suratanten: Ja! nu ska vi se hur det går med returerna bara..=)!ska skicka tillbaka klänningarna och den långärmade tröjan , var för stort..men det ska nog gå bra..får vi hoppas=)!

Katarina: ja,absolut=)!

cassie: Ja,ellerhur=)!

MakeUpYourMind

Jag gillade också henne och hatade hon som började med att säga, " I hate black people, muslims, abortions o bla bla bla" Tur att hon inte kom med. Jade som Simply Me nämner ser riktigt vacker ut men verkar vara en bitch. Ska bli spännande att se, jag gillade hon med det röda håret mest.

hannahsthlm

MakeUpYourMind: Ja guuud..den där Dani..tor hon hette så...verkade INTE ha sunda värderingar precis=(!
Jade verkar ta sig själv på för stort allvar..sånt gillar inte jag..man måste vara liiite ödmjuk oxå=)! Kul att det dragit igång igen..Top Model livar upp Onsdagskvällarna i höst!=)

Angel

Ja är d inte hon Joanie hon är gryyym

hannahsthlm

Angel: Hette hon så?=) Prästens dotter som va lite wild & crazy? Då är det hon jag menar!=)

Cicci

Du får visa bild på AA-kläderna sen och rapportera hur de klarar tvätten :)!

Sandra H

Ni måste följa top model 6, Jade är en riktig karaktär dvs helknasig bitch & Gina ska vi inte prata om.. Joanie & Kari var mina favoriter, Väntar på säsong 7 som börjar 20/9!

hannahsthlm

cissi: verkar som de klarat tvätten ok..men de måste tyvärr tvättas i 30 grader..ska visa bilder snart..kanske imorrn!=)

Sandra H: åhh..jag vill se alla avsnitt NU=)!

Gloom

"Huuu för föööör självsäkra personer=P!" ojdå, då får jag smyga iväg och gömma mig då...

hannahsthlm

Gloom: Ja..det är ju ett alternativ ..kanske?;)!..men jag tror inte du har sett Jade..hon var väääärst...eller såg herrn möjligtvis Top Model igår=)?

Gloom

Nä tyvärr, jag har inte sett ett avsnitt av de senare omgångerna...

hannahsthlm

Gloom: Det fååår man ju inte missa..fy fy=)!

Gloom

Jo men jag är ju rädd att bli missförstådd, att folk skall tro att jag tittar på det för att det är massa söta tjejer med där...

hannahsthlm

gloom: ;)!

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jooni

Your work is marvelous!!o

Bill

i+love+this+site.n

Keno

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...

Jersey

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time2

Nicole

Interesting+web+page+is%2C+i%5C%27ll+see+you+later+one+more+timea

Sveta

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.

Svetlana

I like it and the background and colors make it easy to readk

Nicole

Very good site! I like it! Thanks!i

Bush

I have your site for its useful and funny content and simple design.a

Smit

Very cool design! Useful information. Go on!F

Marilyn

Just serfed in. Great site, guys!a

Bob

You+have+built+a+good+websiteo

Keno

Oh o ho! very nice site!e

Helga

Very good site! I like it! Thanks!h

Meteor

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.m