Woolish Skirt har anlänt...

52049-1607

...och den grårutiga  får nu bli  eftrmiddagens   klädsel tillsammans med grått u-neck AA linne, svarta AA leggings samt svart filippa k kofta ....
Have too gooo...återkommer ikväll=)/Hannah♥


Skriver mer om kjolarna ikväll för er som undrar om storlekar,material etc...ciao!♥

Uppdatering: Jag tog en kjol i medium och en kjol i small... Jag gillar den i small bäst men medium funkar också även om den är vidare och "hänger mer på höften".
Materialet är  65% akryl och 35 % ull och den har verkligen den där "ulliga gulliga looken".
Tvättas i 30 grader.
54 kommentarer
Lotta

Jättesnyggt! Och jättesöta bilder! Men vill att du skall visa väskan...

Lotta

Jättesnyggt! Och jättesöta bilder! Men vill att du skall visa väskan...

Angel

fint

Lottisin

åh, jag fick också mitt gråa u-neck linne från Nelly igår, supernöjd med d! är lite avis på din kjol ännu! :)

knoodie

verkar vara supersnygg! skulle vara kul å se hela "outfiten" i helfigur! =)

maria

Hej!
Jag undrar om du kan tipsa om presenter till en 4årig pojke? Tänkte köpa en t-shirt med i love mummy /// i love daddy tryck på men det fanns bara för bebisar. :(

prisklassen ska vara max någon 100-lapp. Det är mer en symbolisk present.

Mira

Jättefint!!! Kanon att du tar upp det med storlekarna samt material. Då kanske man vågar slå till!! ; ) Kram och ha en underbar kväll!

ziinderella

hej, jag skulle gärna vilja ha rosa bandet i min blogg, hur gör man? mejla mig gärna på [email protected]

ziinderella

hej, jag skulle gärna vilja ha rosa bandet i min blogg, hur gör man? mejla mig gärna på [email protected]

Käthe

Ser jättefint ut! :)

anina

Oj vad fin kjol, sitter som gjutet på dej!

Charlotte

Hur får jag ett rosaband i min blogg? Tack på förhand :)

Malla

Tjusigt värre! OCh vilken snabb leverans på kjolarna!

Käthe

Är jätteintresserad av att höra ang. stl! :)

Frida

Åh, ljuvlig!

Jess

vilken snygg kjol! ser höstig och fin ut :)

Svar från hannahsthlm

Ni som undrade om "personliga frågor "tror jag att jag har skickat mejl och till så till er andra finns nu en uppdate info om kjolen! Jag älskar mina!=) Tack för kommentarerna!

8ball

is very interesting site...

Joon

Very good web site, great work and thank you for your service.e

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Elizabeth

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.%

Smith

Excellent web site I will be visiting oftens

Hillari

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!

Jersey

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOU

Meteor

You have built a good website/

Amanda

The+site%5C%27%5C%27s+very+professional%21+Keep+up+the+good+work%21+Oh+yes%2C+one+extra+comment+%2D+maybe+you+could+add+more+pictures+too%21+So%2C+good+luck+to+your+team%21r

Svetlana

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.m

Keno

Excellent web site I will be visiting oftent

Bob

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..s

Amanda

Nice+site...+Cool+guestbook...o

Keno

Excellent+web+site+I+will+be+visiting+often1

Bob

I you all love!e

Smit

Hello people! Nice site!o

Vasilii

I+consider+that+beside+Your+site+there+is+future%211

Sveta

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)

Vasilii

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luckt

Prohor

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.s

Sveta

I+enjoyed+your+page.+Keep+up+the+good+work%21+Feel+free+to+visit+my+page.+It%5C%27s+cool+too.t

Jones

The+site%5C%27%5C%27s+very+professional%21+Keep+up+the+good+work%21+Oh+yes%2C+one+extra+comment+%2D+maybe+you+could+add+more+pictures+too%21+So%2C+good+luck+to+your+team%21d

Jooni

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!k

Jennifer

Cool!.. Nice work...a

Joon

Nice site... Cool guestbook...r

Kim

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)c

Meteor

Great Site - really useful information!

Smit

Nice site... Cool guestbook...+

Jennifer

Very good site! I like it! Thanks!u

Marilyn

Greetings!..

Smit

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !p

Jimpson

This%2Bis%2Bvery%2Binteresting%2Bsite...t

Jimpson

This+is+very+interesting+site...t

Meteor

I like it and the background and colors make it easy to reade