SVARTA LACKET

52049-1525

Här är min beställning som kom från älskade Blush igår..
Älskar ModelCo:s tweeser (pincett) som jag länge haft på min "wishlist"..vad underbara brynen blir !=)
Har som sagt även testat Lacket från Essie och passade även på att använda provet på peelingen Ice Crystals från Freeze 24//7 som fanns med i paketet...=)
Jag äääälskar ju som bekant den peelingen (har recenserat den förr) ...om än så är priset lite högt så den finns ej i min ägo..ännu;)!


Missa inte sista timmen/arna på vissa saker HÄR. Finns nytt oxå..check it out=)!

Ha en ADORABLE Lördag!/Hannah♥

Mer bilder på naglarna & ev. Sass jeansen kommer senare idag om jag hinner!

Uppdatering: Imorse (nåja..vid 10..jag är ju barnledig;) när jag kollde mobilen hade stalkern ringt 3 ggr sen jag gick och lade mig vid 2....hello...idag kommer jag GARANTERAT skicka sms och undanbe mig vidare kontakt for ever =/!
46 kommentarer
sura tanten

Ååååh...jag var så när att beställa både peelingen och rynkkrämen i förrgår, men så tänkte jag på hur mycket kläder jag skulle kunna få för pengarna...ha ha:)) Peelingen är ju så grymt sjukt bra! Krämen också:) Det blev en ansiktskräm från Suki istället, blev lite billigare:)

hannahsthlm

sura tanten: ohh..jag vet..det är så mkt money..man blir mörkrädd när man tänker på det..faktiskt;)
Nu vill jag ha DEN ANDRA cremen från freeze som man ska ha under Ice cream..hmm..den kostar 995 kr tor jag ...det är inte ens att TÄNKA på just nu..men jag VILL=) Kramis & trevlig helg!

hannahsthlm

Suki..är den bra btw?=)

Tereze

http://kirch.blogg.se/071006095213_dagens_frga.html
Svara på dagens fråga! :)

Michan

vad jobbig han verkar va ! fattar han inte vinken, att du inte vill ha me han att göra?
superbra blogg :D

Becccan

..igår fick jag hem ett ansiktsvatten & ett serum från Suki som jag beställde häromdan, de verkar jättebra! :) Min hy har redan blivit lenare. Innehåller bara naturliga ingredienser :)

hannahsthlm

Tereze : OK=)

Michan: mmm...han är gaaalen=(
Tack ska du ha=) kramis

Becccan: spännande! tack för tipset=)!

Estelle

ModelCos produkter är super!

hannahsthlm

Estelle : YES det är de verkligen=)!

sura tanten

Har ju hört mycket bra om Suki, men inte hunnit testa själv.

Moa

Ih, Hannah, är det mycket prover i Blush-paketen? Väntar spännt på mitt Essie nagellack och är så sugen på att gå igång på lite andra roliga prov-produkter också!

8ball

is very interesting site...

Britney

Thank for making this valuable information available to the public..

Jimpson

This is very interesting site...2

Vasilii

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.+

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Sveta

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.r

Jennifer

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.o

Smit

Thank for making this valuable information available to the public.

Keno

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(

Sveta

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.h

Prohor

I\'l be back... :)

Marilyn

This is very interesting site...i

Svetlana

I+browse+and+saw+you+website+and+I+found+it+very+interesting.Thank+you+for+the+good+work%2C+greetingse

Svetlana

I%2Bbrowse%2Band%2Bsaw%2Byou%2Bwebsite%2Band%2BI%2Bfound%2Bit%2Bvery%2Binteresting.Thank%2Byou%2Bfor%2Bthe%2Bgood%2Bwork%252C%2Bgreetingse

Svetlana

I%252Bbrowse%252Band%252Bsaw%252Byou%252Bwebsite%252Band%252BI%252Bfound%252Bit%252Bvery%252Binteresting.Thank%252Byou%252Bfor%252Bthe%252Bgood%252Bwork%25252C%252Bgreetingse

Amanda

Very%2Binteresting%2Bwebsite.%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Boutstanding%2Bwork%2Band%2Bthank%2Byou...%252D

Jones

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOU%3C

Jimpson

Fascinating%2Bsite%2Band%2Bwell%2Bworth%2Bthe%2Bvisit.%2BI%2Bwill%2Bbe%2Bbacko

Joon

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28

Marilyn

Found+your+site+in+google%2C+and+it+has+a+lot+of+usefull+information.+Thanx.I

Smith

Nice site... Cool guestbook...+

Sveta

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Keno

Excellent site - do keep up the good work.2

Urii

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

Kim

You+guys+do+a+wonderful+job%21+Keep+up+the+good+work%21%21%21

Jones

Excellent site - do keep up the good work.

Jooni

Greetings!..t

Kim

Nice site... Cool guestbook...h

Vasilii

I like it and the background and colors make it easy to readd

Helga

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsd

Marilyn

Excellent site, added to favorites!!T

Bill

Thank you for your site. I have found here much useful information...w

Nicole Kidman 2007

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.