Söndag Morning...


Miss this little guy....


Dåligt med uppdateringar här...MEN det är ju HELG....Man kan inte alltid hinna med..och man orkar inte alltid..=P
FY vad trött jag var igår....
kl 18 på Fredagen så började förfesten (som bilderna är ifrån i collaget innan) här i city och sen åkte vi alla till Krönet vid Mosebacke där vi mötte upp masa folk och sen kom vi väll till "den riktiga" festen vid kl 23.30...
Hur som helst så känns det fortfarande att alkoholintaget var lite VÄL högt....hrmmm;)!
Min kompis PATSY hade födelsedagsmiddag i går med champagne som jag tyvärr inte kunde gå på...

GRATTIS GUMMAN IALLAFALL! Hoppas ni hade det great!=)

Lilla E är på någon herrgård på kräftskiva..Jaaa..inte "by him self "utan med mormor...
Han åkte i fredags och det var inte planerat att de skulle vara borta så länge men nu blev det sååå....Miss him!=)
Dock har jag ju Söta W här....sitter och väntar på att få spela Warcraft   på datorn..hi hi...have 2 goo!=)
Han var förövrigt på sitt  Första Riktiga disco i Fredags..(of course utan alkohol)... HUR sött är inte det dåå? Man minns ju själv hur kul man tyckte det var när man var 10-13 år....mellanstadiedisco!=)

Har ni haft något kuuuul för er i helgen dååå?=)

/Hannah♥
49 kommentarer
Angel

awww mellanstadie discona var ju roliga tihi

Blondii

Nästan så man saknar den tiden..mellanstadiediscon och sånt =) hoppas han hade kul iallafall! Och vilken gudomlig bild på Lilla E =D

rn

Så sött. Mellanstadiediscon är gulligt. :)

Käthe

Haha. :) Man var inte alltför framåt på mellanstadiediskona. Men spännande var det. I högstadiet vågade jag bjuda upp en kille jag var intresserad av, men då jag varken hade glasögon (kunde man ju inte ha...) eller linser (inte skaffat än då) så råkade jag bjuda upp totalt helt fel kille. Men det vara bara att dansa på. *hihi*

Jonna

det låter som att du har haft det kul! själv var jag i stan en sväng igår med en kompis, attans vad sugen man blev på att köpa saker. oturligt nog hade jag inga pengar :(

Maria

Hihi, på mitt första mellanstadiedisco var det en kille som var två år äldre som ville pussas. Jag var livrädd :D I helgen så firade vi en väninna som fått fast anställning, jättetrevligt :) Kramisar!

Sandra

Hihi nostalgi! Jag var superblyg i mellanstadiet och försökte mest gömma mig i ett hörn och äta godis *s* Det var ett annat århundrande (och det stämmer ju!), det glada 80-talet :)
Förstår att du saknar dina söta minsting!
Kram!

Veronica

hmmm...va söt han är :) blir nästan sugen på en liten knådd...ändå brukar jag inte vara så förtjust i barn. Men den här plutten va riktigt söt =)

sura tanten

Första discot, klart man minns det. Man kunde köpa popcorn, läsk och chokladbollar;)...ja och dansa:))

Goddess

Oj, vad kul med disco.Ibland undrar man om inte föräldrarna tycker att det är roligare än barnen när det är dax för exempelvis såna saker som disco. Jag antar att han var uppstylad med din hjälp?
Idag har det varit dop för lilla Viggo.

hannahsthlm

Angel:=)

Blondii: Tack =)!

r n : absolut=)!

Käthe: hi hi..va kul det är med "alla old memories"..=)!

Jonna: ibland är det lika bra att man inte har ngr pengar med ig på stan..blir lätt så mkt impulsköp annars;)!

Maria. mmm..remember..var liite små scary med puusar i DEN ålder..hi hi;)
Låter som du haft en rolig helg! Kram!=)

Elin

Dom discona kommer man ihåg.
=)

Cassie

Guuud vad gulligt med småbarnsdisco :P Jag och min klass höll i ett sånt för att tjäna pengar till en klassresa. Typ alla blev tillsammans med alla osv (; Sååååå söött!

Johanna

Små barns disco, sweet ju!
Själv så var jag på middag igår, mysigt att äta ute :). Lite små seg idag efter det!

hannahsthlm

Elin: =)

Cassie: hi hi..jaaa..det var tider det..när man gick på sådant ;)!

Johanna: Mysigt..speciellt nu när det är höst är det coosey och sitta på någon mysig restaurang med mörkret utanför fönstret!=)

hannahsthlm

Sandra: Hi hi..verkligen nostalgi;) Åhh!nu är han hemma..igen..Lill skrutten..full fart igen..fast nu sover han;)!


veronica: tack=)!

suratanten: fy vad praktiskt allt var då...billiga kvällar och ingen blev för full eller jobbig ;)!

Goddess: Hi hi..han stylade faktiskt sig själv denna gång för jag hade inte tid..eftersom jag skulle bort själv!=)
Annars är det nästan alltid jg som får äran att styla honom..än så länge!;)
vad kul med dopet för lille Viggo! Hoppas allt gick bra &att det var trevligt=)!

Honeydew

uuuhh nu har ja kikat efter länge här men hittar inget om hur man får dit de där rosa bandet i högerhörnet? :(

8ball

is very interesting site...

Bob

Great Site - really useful information!e

Britney

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsn

analbleaching

Hello, nice site

Joon

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.n

Urii

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.s

Anna

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucks

Joon

Excellent site, added to favorites!!7

Bill

Thank for making this valuable information available to the public.

Smit

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.i

Park

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Helga

I+like+it+and+the+background+and+colors+make+it+easy+to+readk

Smith

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.t

Britney

I+you+all+love%21t

Britney

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !i

Elizabeth

I+enjoyed+your+page.+Keep+up+the+good+work%21+Feel+free+to+visit+my+page.+It%5C%27s+cool+too.e

Anna

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!d

Urii

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Vasilii

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!x

Sveta

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.

Elizabeth

Excellent site, added to favorites!!w

Sveta

Cool!.. Nice work...f

Vasilii

I you all love!w

Marilyn

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!m

Park

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.i

Jersey

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.t

Jersey

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!

Jersey

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)i

Helga

I enjoy your site very much! THANK YOU1

Jersey

Excellent web site I will be visiting often2

Sveta

Your work is marvelous!!+

Urii

Very cool design! Useful information. Go on!c