ROSA BANDET in DA CORNER...

Som ni ser har jag lyckats lägga in ett ROSA BAND i högra hörnet på min blogg!
Jag fick ett mejl från en kille med en rosa bandet -kampanj  som GÄRNA vill att jag tipsar så många som möjligt att göra DET SAMMA!

MEJLA mig så skickar jag tillbaka  koden du klistrar in på din blogg i din kodmall....busenkelt: [email protected]

Du är väll med?=)


Kram Hannah♥

Uppdatering:
TACK ALLA SÖTISAR FÖR NI VILL DELTA OCH LÄGGA UPP ROSA BAND PÅ ERA BLOGGAR...
Vad många mejl jag fått=) Om jag missat någon ikväll så skickar jag koden imorrn!
Ni får GÄRNA skriva en kommentar HÄR när ni fått upp den så kikar jag in!
KRAM!
73 kommentarer
Käthe

Så bra intiativ! :)

Cassie

Jag vill, mailar dig :)

Mira

Jag mailar dig, jag med!!! ; )

Hanna "Hans"

nu har jag ett rosa band jag med :D

Johanna

Jag har mailat dig nu!! :)

adeline

Självklart hänger jag på, mailar dig :)

Cassie

Hannah hjääälp mig (a) Läs mitt mail :)

Cassie

Sååå :) Nu är det fixat, tack för hjälpen :D kram

Mira

Kolla min blogg, snygging!!
Kram.

Mia-Helena

Jag ska köpa mig ett rosa band. Har en fråga om nåt helt annat. Vad tror du, är det helt kört eller finns det en kräm som kan hjälpa. Jag kommer verkligen inte överrens med mina nya "fina" linjer som uppdagats sedan 3 v tillb. precis vid ögonlockens innerkant. Detta stör mig verkligen.

Jennie

Såklart jag vill ha ett band! mailar dig jag med:)

Käthe

Mia-Helena, jag fick ett prov på Carita Progressif Anti-Rides intense smooth out cream for eyes och den är super. Men dyr. Har inte köpt den själv men tänkte önska den i julklapp eller så. Men det finns säkert fler, och billigare. Ska bli intressant att se vad hannahsthlm tipsar om.

anina

Nu har jag ett band =) Tack!
Kram Nina

jane

läs mitt mejl! vill också ha band, tack på förhand :D

jane

eller nej förresten, du behöver inte hjälpa mig, ja läste i champagne's blogg hur man gör ;D
kram

jane

men iaf, förlåt att ja bombar din gb eller va man nu ska kalla det ;D
men du verkar veta mkt om bloggar o sånt, hur får ja en "normal" blogg igen? om du kolar på min blogg ser du att allt liksom är mer åt vänster, vill få allt till mitten igen :)
tack på förhand igeen ;P

Ally

Åh, så ska jag också göra :)

jane

okej.. men jag fixade det..till slut! yes ;D
prövade mig fram lite.. och så blev allt bra!

Johanna

Ja då har jag också ett rosa band

Emelie

Nu har jag skickat ett mejl till dig! Svara så fort du kan! Jag drar till new york inatt! :D
Så jag vill gärna ha bandet uppe innan kvällen.
Kramar

Malla

Har inte fått något rosa band, mailade dig i gårkväll. Hoppas du hinner skicka ett. :)

Jennie

Nu har jag också ett rosa band! Tack!

Malla

Nu har jag fått upp mitt rosa band! Tack tack!

anina

Ögonskuggan kom idag =) Tack! Ska testa proverna imorn.

Trevlig helg! Kram.

Maria

Självklart :) Jag har redan ploppat dit det :)

Jennie

Nu är mitt rosa band på plats! tack!

Emma

hey! jag vill hemskt gärna ha rosa bandet på min blogg, men kommer inte in på min hotmail just nu. Men du kanske kan skicka koden till min hotmail så lägger jag in den då hotmail börjar funka igen. / Emma

Anonym

en fråga bara varför måste man maila?
kan du inte bara lägga upp länken på din blogg?

Anonym

mailat dej. Hoppas på svar :) !

siri

jag vill också ha!

Lulun

tjoho!! bandet är uppe! tack snälla, jättebra sak!

Emelie

Hejsan!
Jag har mejlat dig, hade varit jättesnällt om jag också kunde få en kod!! :) tack för en bra blogg!
Kram Emelie på Gottebloggen

Linda

Inte fått något svar från dej, har mailat dej. Skulle jätte görna vilja ha det !! Tack på förhand!

MyyZz

Jag har lagt upp utan att maila dig ... ;-) Fixelixade via nån annan:-) Tjing

Linda

Nu är den på plats :)

melanie.

Japps, nu blev min blogg också lite glammigare!

Pauline

jag vill gärna ha ett rosa band :)

Malin

Jag skulle oxå vilja ha ett rosa band,jag mejlar dig på en gång! :)

Virraan.

Sådärja :) Nu har jag fixat ett rosaband på bloggen :D tack för hjälpen !

8ball

is very interesting site...

Hillari

Cool!.. Nice work...s

Prohor

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Smith

Sentimental and nostalgic. Great.c

Bill

http://groups-beta.google.com/group/mature1/web/free+mature+movie+pic+sex.html
m

Keno

I have your site for its useful and funny content and simple design.

Bill

I consider that beside Your site there is future!e

Britney

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.

Jennifer

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.;

Vasilii

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.

Jersey

Thank for making this valuable information available to the public.

Jersey

Oh o ho! very nice site!l

Keno

Very good site! I like it! Thanks!n

Jesus

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!d

Kim

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.

Smit

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck.

Jersey

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.p

Britney

You have built a good websitek

Elizabeth

Fascinating site and well worth the visit. I will be backi

Amanda

Very cool design! Useful information. Go on!u

Prohor

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%21e

Vasilii

Nice site... Cool guestbook...n

Jennifer

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Amanda

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.h

Jimpson

Excellent web site I will be visiting oftenB

Kim

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luckp

Bob

I consider that beside Your site there is future!n

Smit

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Bill

Your site is very interesting and usefult

Sveta

I\'l be back... :)c

Helga

It\'s a great and valuable site!e

Elizabeth

Thank you for your site. I have found here much useful information...c