MAKEUP CLEANING

52049-1518

Det är inte kul att lägga pengar på  dyrt smink som man kan ha till annat....
Nu kan du dock göra några ögonskugge -kap om du kikar in HÄR  för en billig penning..Jag har nämligen makeup städning!
(Har jag ungefär en gång i veckan=)

Idag kom ett paket till Lilla-E som jag beställt...Jaa..han nätshoppar ju inte precis själv..än=)
Det var nog det sööötaste jag sett när han prövade sakerna.....Show u tomorrow!=P

Nu ska fortsätta med mitt projekt..kanske dyker upp ngt mer..man vet aldrig!;)

/Hannah♥
8 kommentarer
Sandra

Clinique duoskuggan är superfin! Använder inte den bruna men den beigeglittriga har jag varje dag!

hannahsthlm

Sandra; Åhh..nu blev jag ju lite sugen på att behålla den..hi hi..men nu är den såld iaf=)!

Käthe

Ojdå makeup-städning varje vecka. Jag har det ca varannan månad.

hannahsthlm

Käthe: hi hi..men jag har så mkt saker som jag bara har liggandes och som jag kanske fått etc. så jag måste gå igenom allt ofta ofta=)!

Sofia

Jag måste få tipsa om denna underbara Glowing Lotion från Smashbox!! Huden får en sådan härlig lyster!! Prova.. :)

hannahsthlm

Sofia: =)

rebecka

hej hannah, har en liten fråga, vet du om man kan köpa kiehls produkter i sverige? eller om du vet någon nätshop som har kiehls produkter & skickar till sverige?

Nicolaylive

It is the coolest site,keep so!