LITE NYTT...

52049-1562
obs! Pilgrim halsbandet, Clinique peelingen & DuWop provet och FACE skuggan är  nu sålt....

.....hittar du nu HÄR...Kika gärna in=)!

Ska försöka fortsätta med FOUNDATION SPECIALEN snart, kanske ikväll om jag hinner...Lessen att det har blivit ett litet "avbrott" men det kommer mer, så mycket kan jag iallafall LOVA! =P

FY VAD KALLT DET BÖRJAT BLI UTE NU DÅ!!
Någon som börjat tänka på Vinterjacka ÄN?!  Vilken kommer du köra med i vinter...berätta gärna?=)

Ha en bra dag/Hannah♥

59 kommentarer
sura tanten

Jo, har köpte en kappa på H&M förra veckan, den får jag väl klara mig med ett tag. Har precis lagt upp bilder på mina jackor på bloggen. Sen köpte jag en tjock dunjacka förra vintern, så jag hoppas jag slipper frysa:) Vad tänker du ha för jackor då?

therese

Vinterjacks dilemma här, hihi=)
Funderar på den svarta Cacharel duffeln från La Redoute, eller parkasen från Nicholas.K som finns på shopaholic. De är ju inte direkt lika varandra men...
När ja jobbar ska ja använda min gamla gås jacka. Står stolt för att den värmer mig bäst no matter hur ute den är.

Käthe

Jag kör med svart cape och grå skinnjacka just nu. När det blir svinkallt ska jag använda min vita Esprit-jacka med fleece-foder. Jag ser ut som en michelingubbe om jag har dunjacka. :)

Malla

Fina saker du lagt ut på Tradera :)

Johanna

Just nu min bruna skinnjacka som är varm! Och min svarta trench. Annars blir det kappor och en dunjacka jag har..

hannahsthlm

sura tanten: JAG VET INTE!=) Börjar få lite smått paniiik...Jag fryser som ..ja..jag vet inte vad ;) på vintern och har en Goose jacka som jag är URLESS på och en tunnare dunjacka från J.Lindeberg som funkar om det inte är vrålkallt..men..annars..får se vad det blir!=)

mezzie

Jaa veerkligne kallt ute...än så har jag min från förra året men letar febrilt efter en ny men VAR hitta lixom..och sen vet jag inte alls vilken typ jag vill ha ens...=S jobbigt men det löser sig nog...ha en bra dag! kram

anina

Det blir min svarta parkas fr North Face =)

Anonym

Lägg ut goose jackan på tradera :)

Katarina

Haha, mina barn är mer flärfulla än jag... De fick jättefina Esprit-jackor häromdagen men jag har inte unnat mig nån ny... får nog titta lite. De har öppnat outlet för Munthe plus Simonsen i huset brevid där jag bor. Ska ta mig en andra titt där för det var så mycket folk på lunchen...

Vintage* Jessica

Blir Goose here :)
Har den Långa parkas expedition + en kort svart chilliwack vad har du ?

kram J

+ Massa Kappor mm :)

Milla

Ja, det är verkligen kallt ute, frost på gräset på morgonen, men det får man väl räkna med när man bor i Norrland? ;/

Camilla.

Tror jag såg dig på stan idag! Om du var på Odenplan kanske?

Camilla.

Vet inte om min kommentar kom fram?
Tror jag såg dig idag, om du rörde dig runt Odenplan med ett paket i handen?

Camilla.

Oj, det vart något knas här. Min dator uppdaterade inte sidan automatiskt! *knasknas*

hannahsthlm

Mezzie: ja..det brukar alltid lösa sig på något sätt med vinterjackor:) Hoppas din dag oxå varit bra!=) Kram

Anina: De är riktigt snygga (och varma=)!

Anonym: DET vet jag däremot inte om jag kommer göra även om tanken slagit mig..VAD gör jag om jag inte KAN gå ut för det är typ 20 minus..Då måste jag ju ta Gooose jackan..så ÄR det ju bara ;)!

Katarina: åhh..de är säkert super söta i sina Esprit jackor=)! Du hittar nog på något till dig snart oxå..än är det ju ingen panik iallafall;)

Jessica: Jag har Expedition i XXX S, men den är GIGANTISK..ha ha...skulle vilja ha en Goose i BARNSTORLEK faktiskt..Om du vet var man kan hitta en sån..tipsa gärna;)!

Milla: Jaa..Norrland kan ju vara riktigt kallt på vintern (och hösten) det..huuua..men vackert är det =)!

Camilla: ha ha..det var jag..vad alla ser mig varje dag då ..*ler* Du får komma fram & hälsa nästa gång ;)! Kram

Sessan

Är norrlänning så jag kör med dunjacka vintertid till vardags, ullkappa när jag ska "på stan". I mellantid" på senhöst har jag min höstjacka, med fleecejacka under som extra värmelager.

Skindeepbeauty

Väntar med spänning på foundationspecialen!

hannahsthlm

Sessan. Låter bra det=)!

Skindeepbeauty: sorry...har haft det lite körigt med tid..det kommer snart..Trevlig helg!=)

therese

Hannah... Sea Life brukar väl ha Goose jackor i barnstorlekar, iaf. haft.

Fliickan

Fina saker!

hannahsthlm

Therese: Åhh...ska kolla det=) Tack!

Fliickan: =)

Emma

Jag kommer att ha mina två parkas som jag köpt på hm, en svart i fjol och en ljusgråvit i år. De sitter jättesnyggt. Om det blir riktigt kallt, slalom och skoteråkning så blir det en tvålagers peakjacka som var svindyr men praktisk. Just nu är det en vrålsnygg jacka köpt på hm i år. Jo, jag bor i norrland om det inte märktes..=)

hannahsthlm

Emma: =)

8ball

is very interesting site...

Prohor

Nice+site...+Cool+guestbook...

Marilyn

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Elza

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

Elza

You have built a good website

analbleaching

Hello, nice site

Bush

I enjoy your site very much! THANK YOUt

Helga

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!n

Elza

Sentimental and nostalgic. Great.r

Britney

Cool!.. Nice work...r

Sveta

Thanks+for+your+project.+I+like+this+site.+KEEP+IT+UP..o

Jones

Thank+you+for+your+site.+I+have+found+here+much+useful+information...2

Jooni

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Bill

Excellent site - do keep up the good work.r

Bob

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...

Hillari

Just serfed in. Great site, guys!

Meteor

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21h

Meteor

Hello people! Nice site!

Jesus

You have built a good website

Jesus

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?e

Sveta

It\'s a great and valuable site!f

Svetlana

Excellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.u

Park

You+guys+do+a+wonderful+job%21+Keep+up+the+good+work%21%21%21T

Britney

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!o

Bob

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.

Bob

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)M

Urii

Fascinating site and well worth the visit. I will be back2

Jennifer

Excellent web site I will be visiting ofteni

Anna

Your site is very interesting and usefuly

Vasilii

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.t

Prohor

Very+cool+design%21+Useful+information.+Go+on%21g

Prohor

Hi%252C%2Bgood%2Bmorning%2Bto%2Ball%2Bof%2Byou...%2BNice%2BGuestbook%2B%253B%252D%2529%2B%2521%2521%2521%253E

Prohor

Hi%2C+good+morning+to+all+of+you...+Nice+Guestbook+%3B%2D%29+%21%21%21%3E

Bob

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

namn

hejan, vet nån vart man kan köpa J lindeberg dunjacka?