TODAY....

..är jag lite  seg må jag säga....;)
Blev verkligen en helkväll eftersom jag gick hemifrån redan kl 18  igår och kom hem kl 15...idag=)!
Sov över hos en kompis som bäddade ner mig så sött i sitt vardagsrum vid kl 3 i natt när jag kanske inte var den mest alerta tjejen i världen...=P

Här iallafall gårdagens makeup: (klicka för större)
Hade bla. på  min söta YAYA kjol som jag är störtförälskad i ..soo cute=)!

Som många säkert minns så köpte jag TVÅ snarlika YAYA kjolar från Nelly för ca 3 veckor sedan.
Jag säljer  nu denna i stl M för ett mycket bra pris HÄR. den är endast använd EN gång!=)
Den är slut  på Nelly i stl M så....här har du din chans!

Den andra kjolen som jag hade igår har jag Small på. Den störta skillnaden är att den i  Medium är lite längre, annars är de rätt snarlika i storlkarna. En M passar en 36/38.

Hoppas ni haft en skön Söndag! Nu ska jag ta en till brus alvedon;)!

Ciao!♥
50 kommentarer
denise

är du en mamma? :S grymmt i sånnafall, (och annars också ioofs)

hannahsthlm

denise: hi hi..Ja det är jag;)!
Det är ju dock inte varje kväll jag är ute och svirar precis men nu var barnen hos sin pappa i helgen så då får man allt passa på;)! Hoppas du haft en riktigt bra helg=)!

Käthe

Vad trevligt det låter att sova över hos tjejkompisen. Var ettt ag sedan jag gjorde det.
Jag köpte kjolen och undrar om det går att samfrakta eller om det redan är packat? Jag betalar så länge för Diorgrejen.

hannahsthlm

Käthe: Ja..super mysigt att "sova över" och sitta och prata dagen efter och skratta åt gårdagen;)!
Jag kan absolut SAMFRAKTA så du kan betala 40 kr i frakt för både kjolen och Dior...jag mejlar dig=)!

Sessan

Vilken trevlig kväll ni verkar haft!!!

Du har inte lust att avslöja vad du har på läpparna, det var ett jättefint läppglans(?)

hannahsthlm

sessan: Ja det hade vi verkligen;)!
Jag hade mitt YSL gloss (en gloss penna) igår som heter TOUCHE BRILLANCE i nyansen nr 11.
Rätt tunt lager för lagom dos färg och glans!
Kul att du gillade det=)!

Cicci

Du lyckas verkligen alltid få till det så fint med sminkningen :)!

SweGirl86

Hej, får man fråga dig vilken den bästa primern är? Har läst mycket på din härliga blogg och såg att du är make-up-artist också, kan man få lite expertadvice? =)

Öfverklass Nicole

Jag hoppas att du är seg för att drack mycket champagne!

Puss puss

R n

Snygg sminkning!

marina

You will enjoy my eBay store...

Katarina

Åh, jag önskar jag hade din figur... snyft!

lameilleuse

Hörru Hannah, när ska vi ut och ta en drink då??

anina

Det verkar som om ni hade en helkväll =)
Jag var också ute i sthlm, det var grymt kul!

sura tanten

Hi hi...vad härligt med en helkväll! Hoppas du kommer på bloggdrinken:)

Camilla

fina skaer

Ängla

Mycket söta!

fashion

Are you a Fashion Victim ?

8ball

is very interesting site...

Smith

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...+

Jersey

http://fm7.biz/pio - gay-anal-sex-tip
5

Smith

Your work is marvelous!!

Bob

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.n

Park

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...3

Vasilii

I have your site for its useful and funny content and simple design.w

Bush

Nice+site...+Cool+guestbook...

Hillari

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.%

Urii

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!'

Meteor

Excellent site - do keep up the good work.c

Smit

Hi! Definitely nice and neat site you got there.p

Kim

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!%

Jones

Great Site - really useful information!

Jennifer

I\'m love this great website. Many thanks guy

Jimpson

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21

Keno

Greetings!..b

Sveta

I like it and the background and colors make it easy to readw

Sveta

You+have+an+outstanding+good+and+well+structured+site.+I+enjoyed+browsing+through+it.u

Bill

Excellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.l

Sveta

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..o

Elza

You+have+built+a+good+websitet

Elza

You have built a good websitet

Katie

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.B

Britney

Very good web site, great work and thank you for your service.r

Elizabeth

Nice site... Cool guestbook...t

Elza

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.B

Smit

You+have+an+outstanding+good+and+well+structured+site.+I+enjoyed+browsing+through+it.e

Amanda

I you all love!o

Hillari

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.

Elza

It\'s a great and valuable site!n

Cookielive

Uno straise Qatro single sais, thanx