LOUIS VUITTON HOLIDAY 2006

52049-1765
 Ur  Louis Vuitton Holiday Catalog 2006     kan man  här shoppa dessa söta plånböcker,agenda och portmonä!
Åhhh....den "stora" plånboken skulle jag gärna  vilja ha i julklapp!
Den heter Monogram Wallet with Zip Pocket    och kan bli din eller min till det facila priset av $ 570.00   .

Pssst...lite synd är det ju att de inte skickar till Sverige..men har någon sett dessa någon annan stans? Tipsa mig gärna=)!

Ha en bra dag!/Hannah & snorig men vild Lilla-E♥

45 kommentarer
Mia

Å vill också ha en stor plånbok, men du LV butiken borde väl ha eller åtminståne få in :)

hannahsthlm

Mia: Hmmm..jaaa..man tycker det..men jag har hört att collectionen är exklusiv för Eluxury...men man kan alltid hoppas ..kanske?! ;)!

johanna

har ocksa kollat de dar, de ar sa sota!! finns pa louis vuittons hemsida (www.louisvuttion.com) och jag tror man kan bestalla till sverige darifran. annars kan man kanske bestalla fran brittiska sidan och be dem skippa till sverige. star under 'monogram groom'. jag gillar myntborsen! :)

johanna (igen)

kollade just sidan och man kan bestalla den fran brittiska sidan (om man valjer land: UK pa startsidan), men sen vet jag inte om de skickar till sve...

hannahsthlm

Johanna: Visst är portmonän (myntbörsen) adorable den med=)! Ska kolla det där med brittiska sidan, kan mejla dem och se vad frakt etc. kommer gå på?..kanske blir priset för högt..men man kan alltid kolla=)! Tack för tipset!

Goddess

Önskeklappar!! Jag älskar LV, men egentligen är de ju inte så snygga! Samma monogram som är väldigt enkel....varför älskar man dessa?!!Vet inte...men ha begäret väcks efter varje ny bild:)

hannahsthlm

Goddess: Ha ha...jag tycker faktiskt mongrammet ÄR snyggt! Men endast i original, dvs. på brunt skinn.
TYVÄRR är ju LV det mest kopierade mongrammet i världen (skulle jag tippa iaf) så på det sättet ÄR det ju LITE TRIST..det har blivit rätt uttjatat. Men med tanke på att det är ett KLASSISKT monogram och efter att ha besökt LV i Paris så kan jag inte annat än tycka OM ;)
Denna julcollection tkr jag var söt, hade jag haft en dotter hade jag nog slagit till..Tänk vad hon skulle ha ÄLSKAT (förmodligen) att ha denna i sim samling om typ..15 år..men nu har jag ju två söner som jag INTE tror kommer uppsakatta vintage LV Holiday Collection 2006 särskilt mkt i framtiden..så jag kanske får spara mina pengar till något mer...nyttigt ;) Men åhh...jag skulle verkligen vilja ha en sådan där limited edition plånbok ju...=)

sofiemadelene

Jag vet att det finns ett företag som "ger" en amerikanska adresser och så postar de vidare paketen till sverige. Jag har för mig att det var rätt så billigt också. Tyvärr kommer jag inte ihåg namnet, men om du söker googlar runt lite hittar du det säkert, har för mig att Ebba har skrivit om det i VR också..

hannahsthlm

sofiemadeleine: Jaha...jag har ju min syster i USA så i mitt fall kanske det vore enklare skicka till hennes adress isådanafall..men tack för hjälpen..det där hade jag icke hört talas om =)!

miggs

Jag har en LV alma monogram canvas som jag aldrig använder, jag tröttande så fort på den :-S Jag använder en bigzise från Ellos nu i brunt skinn för 299 spänn. Och den älskar jag! Men, en agenda i den serien på bilden hade inte vart dumt....

Hoppas vi
ses på Miras bloggbira!
//miggs

hannahsthlm

Miggs: Jaaa..ibland köper man dyra saker man tröttnar på..jag har själv varit där ;)

Vore trevligt att ses på Bloggträffen,absolut!=)

8ball

is very interesting site...

Helga

Your work is marvelous!!s

Elizabeth

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.

analbleaching

Hello, nice site

Jimpson

Thank you for your site. I have found here much useful information...+

Bob

This+site+is+really+superb%21%21%21+Thank+you+for+you+work%21+Good+Lucke

Britney

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.n

Amanda

Your work is marvelous!!t

Jooni

It\'s a great and valuable site!

Smith

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck

Helga

Very%2Bgood%2Bsite%2521%2BI%2Blike%2Bit%2521%2BThanks%25211

Vasilii

You%2Bhave%2Bbuilt%2Ba%2Bgood%2Bwebsitea

Bob

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.k

Jersey

Nice+site...+Cool+guestbook...2

Jooni

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..o

Hillari

Great Site - really useful information!t

Svetlana

Very%2Binteresting%2Bwebsite.%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Boutstanding%2Bwork%2Band%2Bthank%2Byou...5

Marilyn

Wonderful pages! Keep up the grat work.k

Elizabeth

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.l

Vasilii

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!j

Smit

i love this site.+

Anna

I\'l be back... :)e

Meteor

Nice site... Cool guestbook...g

Anna

Excellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.+

Bill

Wonderful pages! Keep up the grat work.

Jimpson

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!o

Marilyn

This is very interesting site...+

Amanda

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.y

Bob

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.%

Bill

Fascinating site and well worth the visit. I will be backA

Vasilii

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Elza

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!o

sofia

har sett dessa här: www.fashionreplicabags.com det är fake, kostar runt 200 dollar.. bra nu när dollarn är så låg. mefd tanke på priset för att vara fake så borde den vara rätt bra gjord tycker man!

josian

snygga