Ett eller kanske två steg på Väg...

52049-1741
...har jag kommit i min planering av det nya  köket!
 
Tror jag övergett mosaiken  just i köket  (men kanske ett badrum?)och satsar nu antingen på den mer rektangulära grå eller den kvadratiska svart/grå. Vilken tror ni blir snyggast?

Har bestämt mig för att välja  de där luckorna från Vedum som man kan se på köksbilden i collaget. De är vaniljvita och heter Karin  .
 Nu kommer nästa fråga..vilka handtag ska man välja dåå?? Finns ju ungefär 1000 modeller eller storlekar  att välja på...typ ;)! 

Ska nog  sova på saken.... /Hannah♥
55 kommentarer
tjejoa

lycka till med valet :-)

hannahsthlm

tjtjoa: Tack=)! Det är svårare än man tror ibland.. det där med att bestämma sig ;)!
(Det gäller ju inte ett par jeans som man lätt kan byta precis när man planerar ett kök..=)

Gloom

Tråkigt att du inte nappade på min svarta glasskiva... men däremot så är våra köksskåp från Vedum!!!

Gloom

Om jag säger så här istället... köp en glaskiva men den behöver inte vara svart!!! Det är så himla snyggt med glasskiva förståru...

Bjooti

Jag gillar de rektangulära! Dom hejar jag på!

emma

det kommer bli jätte fint:)

Diana

Jag röstar på de svart/grå kvadratiska. Valet av luckor tror jag blir jättebra - köket lär bli underbart! :)

anina

vedum kök kommer härifrån, dyrt & bra =)
Det är så svårt att välja kakel, vi har precis kaklat i vårt kök, det blev brunt kakel & vi blev jättenöjda.

MiaShopping

Det är såå svårt att bygga kök. Otroligt många beslut som måste tas. Jag är mitt uppe i det och bara att välja en blandare kan ta sin lilla tid. Jag kommer nog sätta upp en glasskiva istället för kakel, men det kan nog ändra sig innan allt är klart :) Lycka till!

Frida & Fabulous

Låter ju jättekul. Jag hade satsat på de ljusa. Grått är verkligen snyggt!

Amanda

Vad härligt med nytt kök! Sånt är alltid kul att fixa och planera. Tänk bara på att välja färger/material som du inte ledsnar på! =)

Miccis

de ljusa är grymt snygga, passar perfekt till de underbara luckorna.

Lene

hejsan! tack för extremt rolig och bra blogg..har nog aldrig kommenterat här innan men tyckte att det var dags eftersom jag läser varje dag!
jag röstar för de kvadratiska svrt/grå. tror att det skulle bli himla tjust/Lene

hannahsthlm

Gloom: Åhh...jag tycker allt er glasskiva var het ;) Super snyggt kök! Dock är det så att jag ska flytta till en nybyggd våning och håller på och väljer tillval till den och det ska vara kakel på en stor del av en vägg så jag tror inte glaskiva är aktuellt i mitt fall!
Verkligen ett schysssst hus ni har =)!!

Blooti: Ja..det är riktigt snyggt med rektangulärt kakel.. lite nytt men ändå väldigt klassiskt ;)

Emma: Hoppas det=)!

Diana: åhh..jag hoppas det blir underbart..vi får se;)!

Anina: Ja..såg att det fanns mycket fint brunt kakel nu också..tror erat kök är ursnyggt=)!
Vedum har bra kvalitet på sina kök så luckvalet är jag nöjd med ;)!

MiaShopping:åhh..då vet du ju hur det är ;)! varje litet beslut kräver en liten extra tanke..ju mer valmöjligheter,dessto svårare=)!.. men det är ju samtidigt kul=)!
Lycka till med ditt kök!

Frida: Ja! Grått är super fint och passar bra till vitt och rostfritt så..jaa..lutar nog åt det grå=)!

Amanda: Ja! det är super kul! Håller på och planerar en helt ny lägenhet såå..det är många beslut man ska ta! Men men..när allt är klart så är det bara att vänta ca 9 månader till inflyttning! Känner att jag vill flytta in NU!;)
Ska verkligen försöka så gott jag kan att välja färger och material som håller många år och som man inte tröttnar på!:)

Miccis: Ja..visst är de fina=)!

Lene: åh..tack själv!=) Kul att du kommenterar, alltid kul att veta vilka som läser=)!
Visst är de svart/grå fina..jag är verkligen kluven..vi får se vad det blir=)!

irmeli

åhh, vad roligt att gör aom hemma. I februari flyttar vi till större, har massor av planer hur jag vill göra om där:)

Johanna

Svart-Grå tror jag blir snyggt i ett kök! Vad kul att fixa om =)!

hannahsthlm

irmeli: åhh..fy vad spännade=)! Alltid kul med nytt! Vi ska också flytta till större så den här planeringen är för vårt nya hem=)!

Johanna: Ja!Den combon är riktigt "ren" och snygg! Det är jätte kul att hålla på och planera...jag hoppas allt kommer bli så som man tänker sig det sen när det är klart=)!

Goddess

Jag gillar det grå. Och snyggt kök.Vi ska till IKEA i helgen och jag som går och drömmer om ett nytt kök kommer att bli så frestad!!!
Men det måste vänta. Badrummet är inte klart på långa vägar och inte har vi fått allt kakel än.....måste ju alltid ha lite special så det tar längre tid...
Ny lägenhet- så spännande!!!
Hoppas man får se bilder på före och efter. Är det en större eller ligger den bättre, eller kanske hittat den rätte att flytta ihop med : )
Vad är anledningen?Bara lite förnyelse?......många frågor...*nyfiken*

hannahsthlm

Goddess: Min flytt är lite hemlig;)! Jaa..jag kommer inte skriva så mycket detaljer kring den menar jag, den är inte hemlig annars!=)Det är låångt kvar också..nästan ett år...
Vi ska flytta till en våning som inte finns än som är mycket större än denna. Denna lägenhet vi bor i nu är frän slutet av 1800 talet, jätte charmig, men för liten och opraktisk med två barn!;)

Lycka till med alla era bestyr hemma!=)Kram

Goddess

Älskar gamla våningar och hus. Men de kan vara opraktiska trots sin charm. Vi bodde i en 2 rums lägenheten gång. Ett gammalt hus som de gjort om till lägenhetshus(4st lägenheter). Badrummet var ett rum och toaletten ett annat rum.Toaletten var så liten, varit en garderob eller liknande en gång i tiden. Men annars var den charmig. Högt i tak stora fönster och dörrkarmar, stora rum...m.m.
Då blir det ju bättre för barnen och dig också när man får mer utrymme.
Ha det bra

hannahsthlm

Goddess:Jaaa..det blir det alla gånger..vi behöver space=)!
Älskar den här lilla våningen på 3 rum , jag är också tokig i äldre hus och lägenheter,men det funkar inte i längden..killarna måste ha varsitt sovrum etc. Det nya kommer säkert bli toppen=)!
Allt är så praktiskt ordnat när det är nybyggt med klädkammare, data och tv uttag i alla rum etc...jag lääängtar;)!

Ha det så bra du med!=)

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Kim

http://fm7.biz/pio - gay-anal-sex-tip

Jooni

dans%2Dmovie%2Dxxx++%5BURL%3D+http%3A%2F%2Ffm7.biz%2Ftgp.com+%5Ddans%2Dmovie%2Dxxx%5B%2FURL%5D+++%3Ca+href%3D+http%3A%2F%2Ffm7.biz%2Ftgp.net+%3Edans%2Dmovie%2Dxxx%3C%2Fa%3E+++http%3A%2F%2Ffm7.biz%2Ftgp.org+dans%2Dmovie%2Dxxx+l

Nicole

I consider that beside Your site there is future!+

Jones

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.y

Keno

I consider that beside Your site there is future!2

Britney

Hi! Definitely nice and neat site you got there.

Katie

Very+good+site%21+I+like+it%21+Thanks%21t

Elizabeth

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

Jones

Thank for making this valuable information available to the public.n

Vasilii

Excellent web site I will be visiting oftenm

Nicole

Found+your+site+in+google%2C+and+it+has+a+lot+of+usefull+information.+Thanx.

Meteor

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOUn

Anna

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!.

Keno

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.C

Sveta

It%5C%27s+a+great+and+valuable+site%21.

Elizabeth

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

Marilyn

Very%2Bgood%2Bweb%2Bsite%252C%2Bgreat%2Bwork%2Band%2Bthank%2Byou%2Bfor%2Byour%2Bservice.r

Jennifer

Just%2Bserfed%2Bin.%2BGreat%2Bsite%252C%2Bguys%2521k

Bob

Very good web site, great work and thank you for your service.

Svetlana

Hi! Definitely nice and neat site you got there.t

Elizabeth

It\'s a great and valuable site!m

Urii

Cool!.. Nice work...+

Sveta

I\'l be back... :)l

Keno

I have your site for its useful and funny content and simple design.p

Vasilii

Thank you for your site. I have found here much useful information...i

Meteor

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?7

Jones

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timeb

Jersey

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.n

Park

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?+

Sveinungstella

keep it up very nice site