UTMANING nr 2...

Blev ju utmanad av MODEAMATÖREN att visa mitt vardagssmink med bildbevis för någon dag sedan.Modeamatören utmanar dessutom ALLA att göra det samma..såå..sätt igång! =)
I min andra utmaning tidigare i veckan kunde ni ju se en del av mitt varagssmink i alla nessesärer MEN eftersom jag har mycket i de där boxarna osv.och använder olika varje dag nästan så kommer här DAGENS VARDAGS SMINK:52049-795

          Klicka för större bilder!

HUDVÅRD:
Ole Henriksen Face Mist
Fuktcreme BienFait Multi-Vital från LANCOME
Ögoncreme YSL Countur Expert Yeux
Primer från SMASHBOX

MAKE:
Foundation Eclat Satin nr 200 från DIOR
Rouge LANCOME Cremerouge
Puder DIOR Loose Powder 

Kajal Le Cranyon Kohl brun från LANCOME
Mascara först svart High Impact från CLINIQUE
sedan lite lite brun KANEBO 38 grader på topparna för hållbart reslultat...
CHANEL, Poudre a Cils, Volym puder i svart för fylligare fransar och inramning av ögat..Me like..=)!
 Ögonbryns penna från LANCOME,brun

Lipp gloss DESSERT BEAUTY i  färgen Juicy (sparsamt idag)

INTE ALLTID jag lägger lika noggranna makeUper MEN  nu är det dax för Lunch på Rörstrandsgatan med Patsy och då måste man ju piffa till sig lite..man vet aldrig VEM  man ramlar in i..=)
Måste ruuuusa..Ha en fabulous  dag allihopa!

Kram/Hannah♥

Glöm nu inte att VISA ERAT VARDAGS SMINK oxå...ALLA är utmanade av MODEAMATÖREN=)
Svarar på kommentarer jag fått tonite..Ciao!



                     
59 kommentarer
Emma

kul. kanske hackar på:) när jag hittar våran digatalkamera och gör det på fredag när jag ska fixa mig då jag ska testa balklänning ocha llt:)

sandra

Den där sminkningen var verkligen skitsnygg! :-)

suratanten

Får se om jag vågar anta utmaningen...hmm :)

Ha det så kul nu med lunchen och...allt.

Johanna

Snygg sminkning, ja kanske gör detsamma idag :)

Emilee

Ah, gillar dina ögonbryn. Mina är en katastrof :P

Johanna

Vad bra och snygga bilder du lyckas få på din sminkning!

Johanna

Nu gjorde jag desamma: dagens sminkning med bildbevis, check it out :)

Tammy

Tack så mycket! Det gick faktiskt ganska bra (;
Vilken trevlig blogg du har!

jennifer

det verkar som du e duktig på kräm o så fuktigkräm... vill du rekommendera nåt fuktigkräm som e så bra. läst nånstans att det e bra att ha spf-skydd i kräm. hade tänkt testa..tipsa gärna om nåt =) priset spelar inget roll bara den är bra =)

Liz

Jättefin vardagssminkning. Själv använder jag bara lite mascara..

anina

Vad fin du är och sminket är super!
Skulle du kunna visa (nångång) hur man får snygga sotiga ögon, tycker att det är svårt att få till det! Tack på förhand. Kram.

kalle

Jag misslyckades med min sminkning :) !!!
Det blev ingen bil igår ska köpa en idag istället,du får se den på fredag :)
Är man för gammal för baslåda?

Moas sida

Vad fint det blev!

Fancy Desire

Din sminkning ser jättefräsch och fin ut! Chanels volympuder lät spännande!

Läste precis ditt inlägg "Vilka FÅR egentligen MODE blogga?!"
Stå på dig och låt bara kommentarer som de rinna av dig! Tjejen som skrev har säkert bara inte kommit på vad mycket trevligare det är att skriva snälla kommentarer, och tror kanske hon själv vinner något på att trycka ned andra!
Jag tycker du ser oförskämt fräsch ut, och tycker definitivt du skall fortsätta med din blogg, du gör ett bra jobb!
Kramar
Fancy Desire

Evelina

Du sminkar dig jätte fräscht Hannah! Och jag bara älskar Dior pudret! :)

Leoni

visst är hon:) din blogg med:D kram

Leoni

ntw berättta gärna om din favorit modell?:=)

modeamatören

Vad tycker du om smashboxs primer?

Linda

Åååå! Vad mycket roligt make du har! Jag ska lura lite på utmaningen ;) Kanske senare...eller imorgon, hihi!

Matilda

Vad sött ansikte du har!

Sarah

Du har en väldigt interessant blog ! :)

Linda

Hihi, jag har klarat utamaningen :)

modeamatören

Du är utmanad - igen. Läs mer på min blogg :)

Frida

Söt make-up! Speciellt ögonen, tycker jag.

Du är utmanad! http://fridavarld.blogg.se/030506183859_lppglans.html

Christine

Haha, singelfasan, att träffa på nån heting och vara OSMINKAD :-) Shit, kommer ihåg hur man grämde sig då!
Fint vardagssmink, men hur orkar du sminka dig så mycket? Jag pallar bara med mascara, rouge, läppglans och ögonskugga... ibland primer och ögonbrynspenna. :-P

hannahsthlm

Emma: Kul..kikar in på fredag och kollar=)!

Sandra: åhh..Tack=)!

suratanten:hmm..har inte hunnit kika in på din blogg sen jag kom hem..ska självklart göra det snart..Nu är den stora frågan..har du vååågat!?;)

Johanna: Tack:) Vad snygg din varagsmake blev!

Emilee: åhh..dina är väll ingen katastrof,kan jag inte tänka mig..men tack ändå=)!

Tammy: Tack=)!åhh.. kul att höra att det gick bra!

Jennifer: Köp den jag har använt i inslaget ovan från Lancome..har solskydd och är superbra!
Smörj inte för nära ögonen bara för den kan svida lite om man får i ögonen eftersom den innehåller solskydd..annars en 10 poängare!!

Liz: Tack:)! åhh..praktiskt med bara mascara;)

Anina:Tack=)! Klart jag kan visa sotmakeup..kanske till helgen när jag ska ut..om jag bestämmer mig för att ha det då..vi får se..men jag lovar att göra ett inlägg om det,absolut;)!

Kalle: KAN man bli för gammal för baslåda?!;)
Ska bli mycket intressant att se "vrålåket" på Fredag...=)!!

Moas sida: Tack ska du ha!=)

hannahsthlm

Fancy Desire: Tack !=) CHANELS Poudre a cils är en super produkt! Kan användas att sota ögonen med och håller mycket bra och så kan man ha det på fransarna före eller efter mascara för volym..tip top=)!

Jag kommer absolut att fortsätta med min blogg och oftast brukar jag inte bry mig när det kommer in lite negativa kommentarer,det hör ju trots allt till bloggens art att alla har rätt till sina åsikter...Jag raderar inget osv.
Klart att människor som skriver taskiga kommentarer inte kan må särskilt bra som måste hålla på så..och det i sig tycker jag är riktigt tragiskt=(
Jag tyckte det var viktigt att poängtera att ålder inte har någonting med mode att göra,för det tycker jag verkligen inte att det har!
Tack för dina söta ord, jag blev glad av att läsa dem!=)
Ha det bra! Kram

Evelina: Tack=)! Dior pudret är en gudagåva;)!

Leoni: Tack=)! Ska absolut ta tag i att skriva om min favorit modell när jag har tid..kul=)! Håll utkik!

Modeamatören: Smashbox Primer är awesome.Kan verkligen rek. den=)!Antar självklart Lipgloss utmaningen..kommer inom en snar framtid=)!

Linda: Såg just att du gjort utmaningen..Kul=)!

Matilda:åhh..Tack ska du ha=)!

Sarah: åhh..vad kul att du gillar min blogg=)!

Frida: Tack=)!Jag antar självklart utmaningen!Har fått den från Modeamatören oxå så jag ska försöka göra den så snart jag har tid!:)

Christine: ha ha..jag har alltid varit sådan även när jag inte varit singel...kanske därav "att jag orkar" hålla på varje dag med smink..MEN smink är inget jobbigt för mig, jag älskar det!=)

Hanna

så fint!

hannahsthlm

Hanna: Tack=)!

8ball

is very interesting site...

Fedor

%3Ca+href%3D%5C%22http%3A%2F%2Fsex%2Dtoys.ivipsearch.com%5C%22%3Esex+toys%3C%2Fa%3E%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fsextoys.ivipsearch.com%0D%0Ahello%2C+my+design%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fvouyer.ivipsearch.com%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fsex%2Dtoys.ivipsearch.com%5Dsex+toys%5B%2Furl%5D%0D%0A%25

Vasilii

Nice site... Cool guestbook...2

Katie

Your site is very interesting and usefula

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Prohor

http%3A%2F%2Ffm7.biz%2Fpio+%2D+gay%2Danal%2Dsex%2Dtip%0D%0Aa

Katie

Excellent web site I will be visiting oftenu

Elizabeth

I have your site for its useful and funny content and simple design.

Sveta

Very good web site, great work and thank you for your service.n

Hillari

Greetings!..a

Sveta

I you all love!

Jennifer

Many interesting information on your site - keep up good worko

Bill

Your site is very interesting and usefulr

Britney

Thank you for your site. I have found here much useful information...

Jesus

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luckd

Elza

I+have+your+site+for+its+useful+and+funny+content+and+simple+design.o

Bob

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.2

Hillari

Wonderful+and+informative+web+site.I+used+information+from+that+site+its+great.

Meteor

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good LuckN

Britney

i love this site.+

Anna

Wonderful%2Band%2Binformative%2Bweb%2Bsite.I%2Bused%2Binformation%2Bfrom%2Bthat%2Bsite%2Bits%2Bgreat.c

Jesus

Thanks+for+your+project.+I+like+this+site.+KEEP+IT+UP..i

Katie

Oh o ho! very nice site!u

Jennifer

Sentimental and nostalgic. Great.g

Urii

Greetings!..S

Meteor

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !I

Hillari

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

Elza

Hello people! Nice site!+

Katie

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...s