UTMANING nr 1...

Det har droppat in två utmaningar under dagen såg jag...Den ena kommer här och den andra tar jag itu med imorron!
Den första var från   Anina och lyder så här:

"Du ska göra upp en lista på 5 konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana andra Bloggare att göra samma sak.
De ska även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande.
Längst ner i det här inlägget finns en lista över jag utmanar,jag kommer även gå in på deras Bloggar och meddela att de är utmanade."

OK Guys...här är mina ovanor/egenheter i ett urval....
(Klicka  på bilderna för att se dem större)

1.
Jag prenumerarar och köper och samlar alldeles FÖR mycket tidningar...visst är det kul i måttlig mängd men jag kan verkligen inte göra mig av med dem..men jag håller på att tränar=)

2. 
Detta är ett urval av min sminksamling som tar upp halva badrummet...Smink är ju mitt liv MEN jag är verkligen besatt av nya produkter...riktigt besatt=O!

3.
Jag är beroende av att använda Magnecyl brus, Pollen spray och Nässpray varje dag fast jag vet inte ens om jag är allergisk mot pollen...ha ha...Men jag tycker jag mår bättre om jag gör det!
Det är jobbigt  att komma ihåg att alltid ha en buffert hemma för jag skulle få panik om jag inte hittade något av ovanstående på morronen..addict..Yes!=)

4.
Jag har även en ovana att botanisera bland Vitaminer så fort jag shoppar...här ovan ett urval av min samling ;)

5.
Gosh! jag och mina boxar och små lådor...Tänker jämt att där ska jag stoppa vitaminer, pennor, hårspännen etc. MEN sen får jag panik när jag stoppat något i någon box för jag kommer aldrig ihåg vilken...=)

Nu är det min tur att utmana:

Felicia
Sheida
Malin
Sofia
Modegrisen

Lycka till! Ciao...
55 kommentarer
Liz

Bra ovanor helt enkelt :-)

Li

Haha. Allt stämmer på mig utom nr 3.

anina

Vad kul att läsa :)

Carro

Känner igen mig på ettan nått helt otroligt, jag har hur mycket tidningar som helst överallt!

suratanten

Skit kul att läsa, mest för att jag känner igen mig tror jag :)

Jojo

Fy fy för att använda nässpray varje dag. Det är inte bra. Försök att sluta gumman.

therese

hehe, va roligt o läsa om dina ovanor=) du har verkligen mycket smink jox!...och vitaminer me. du kan väl aldrig se sjuk ut väl=)

Hanna

oj! nästan som ja! är mode tidnings addicted o det blir elle, glamour, cosmo...! ;)

susanne

du är rolig du.. haha :)

sheida

jag har redan antagit den där utmaningen - med det var för jättelänge sedan ;)

Cicci

Roligt :) Tidningar är som knark! Man bara måste ha dem när de kommer, hehe!

Sofia

Ojoj, då måste jag gräva runt lite bland mina ovanor nu då... måste fundera lite, ska anta utmaningen under dagen!

Sluta med nässpray så där, det är ju livsfarligt! Du förstör dina slemhinnor!

hannahsthlm

Liz: ha ha..jaa..men ibland blir man lite galen på sig själv även om de inte är soo big thing;)!

Li: ha ha..kul=)!

Anina: Dina var oxå roliga att läsa=)!

Carro:mmm..kan tänka mig det;)
Jag har oxå hur mycket som helst..!

Suratanten: ha ha..kikade in hos dig nyss och såg dina "ovanor ";)!

Jojo: mmm..jag VEEET! Jag har trappat ner till "barn näs spray" nu..ha ha..jag försöker sluta;)!

Therese: ho ho..Jag KAN se sjuk ut jag med..lovar;)!

Hanna:åh..du oxå=)!


Susanne: Ja..=)!

Sheida: Där ser man=)!

Cissi: jaa...mer & mer& mer..man kan ju bara inte motstå dem..;)!

Sofia: Kul! Ser fram emot det!=)
Jag håller på att försöka sluta med nässprayet..vi får se hur det utvecklar sig=)!

fruitcocktail

Vad härligt med så mycket modetidningar:) jag har blivit lite snål med det den senaste tiden men när jag väl köper har jag oxå svårt att slänga;)

hannahsthlm

fruitcoctail: mmm..de blir ju som familjemedlemmar nästan de där magazinen efter ett tag;)!

8ball

is very interesting site...

Elza

It\'s a great and valuable site!i

Helga

You+guys+do+a+wonderful+job%21+Keep+up+the+good+work%21%21%21a

Jennifer

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(i

analbleaching

Hello, nice site

Bush

I enjoy your site very much! THANK YOU

analbleaching

Hello, nice site

Sveta

Excellent web site I will be visiting oftenK

Prohor

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!o

Anna

Hi! Definitely nice and neat site you got there.e

Britney

Excellent web site I will be visiting oftenn

Sveta

Wonderful pages! Keep up the grat work.t

Kim

Very good site! I like it! Thanks!

Katie

Excellent site, added to favorites!!o

Kim

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!

Hillari

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)w

Svetlana

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck."

Hillari

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28n

Elizabeth

Excellent%252Bsite%25252C%252Badded%252Bto%252Bfavorites%252521%252521o

Sveta

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.w

Smith

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.o

Marilyn

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(n

Bill

It\'s a great and valuable site!

Katie

Hi! Definitely nice and neat site you got there.t

Jesus

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.e

Helga

You have built a good websiteo

Sveta

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timec

Katie

I+have+your+site+for+its+useful+and+funny+content+and+simple+design.+

Prohor

I\'m love this great website. Many thanks guy+

Nicole

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!+

Smith

I have your site for its useful and funny content and simple design./

Kim

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucky

Jimpson

This+is+very+interesting+site...%2B

Sveta

Fascinating site and well worth the visit. I will be backh

Prohor

Very good site! I like it! Thanks!f

Kim

I+enjoyed+your+page.+Keep+up+the+good+work%21+Feel+free+to+visit+my+page.+It%5C%27s+cool+too.2

Jesus

Excellent site - do keep up the good work.n

Vasilii

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.h

Jennifer

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...

Olaisara

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.