SMASHING

I Fredags tog jag mig då äntligen tid att hämta ut mitt SMASHING paket !
Jag skulle ju ut på kvällen och kände att jag verkligen behövde innehållet! ; )

De har mycket snabb leverans,två dagar från beställning till post avi och jag fick massa sööööta och bra "presenter" med!  Till vänster är det jag beställt, till höger "presenter"=)
52049-826
Min beställning innehöll:
♥ DuWop  Venom Gloss tulip 225 kr
Bra gloss, snygg och uppfriskande färg MEN ta lite lite i taget..blir väldigt  mycket rött annars!
♣DuWop Blush therapy Vivaldi 295 kr
Åhhh..fantastiskt rouge,färgen Vivaldi är precis vad man behöver för att få lite transparent lagom rosighet..Kan verkligen varmt  rek. detta cremerouge! Det bästa jag prövat,och det är rätt  mååånga;)!
♥HÅKANSSON Vitamin Spray Kiwi  239 kr
Hmmm...Jag ångrar att jag inte körde på Passionfruit eller Orangeblossom,(även Rose är awesome=) som jag brukar..är inte speciellt förtjust i mitt nya Kiwi...MEN det är bra såklart om man jämför med andra produkter från andra märken..MEN Passionfruit Vitaminspray är helt fabulous!!Den blir det nästa gång igen..garanterat!
♣HÅKANSSON The Powder 199 kr
Köp! Oumbärligt! Ett transparent puder som drar åt gult (alla som kan lite om makeup vet att gula foundation och puder toner är att föredra framför rosa) Gör att du ser frisk ut och passar blek som solbränd! Liten dosa med liten pudersvamp som lätt går ner i en clutch i sommar! Perfekt för partyt!=) Vilket annat löspuder kan man smidigt ha i en clutch?!

Små gåvor som fanns med:
♥Prov på ULIMATE LIFT EYE GEL från OLE HENRIKSEN
♥Prov på TRUTH SERUM  COLLAGEN BOOSTER från OLE HENRIKSEN
♥Prov på  DuWop  Lip Venom
♥Prov på DuWop Buttercream (troddeförst det var Buttercup..men det var det ej=)
♥Stor prov tub med MURAD  Skin Perfecting Lotion (Är jättebra,har prövat den idag)
♣Liten tub med MURAD Anti Ageing Blemish Treatment (fotade den inte för jag höll på att slänga den..låg kvar längst ner i paketet..tur att jag hittade den! Har dock inte hunnit pröva den än..=)

Kan varmt rek. er att beställa från Smashing!

Hoppas ni har en fabulous Måndag!

Kram/Hannah♥
35 kommentarer
Sophie

Det är alltid lika härligt att få paket!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

suratanten

Små gåvor är trevligt tycker jag, nästan sugen på att beställa bara för det ...ha ha:)

Jag var och provade Håkanssons vitaminspray, det var nog passionfruit, men jag tyckte den luktade lite unket, måste ha varit något fel på den.

från hannahsthlm

Sophie: Jaa..det är det absolut=)!

Suratanten: Jaa..gåvorna är awesome!=)

Alltså..vitaminsprayerna luktar lite konstigt,men man vänjer sig;)...det är väll den enda nackdelen..Rose lukatar dock riktigt gott!=)
De är såå bra annars..men Kiwi var inte lika bra som de övriga jag använt..tyvärr=/!

W

Vad kul med paket! Och de verkar generösa med extra-gåvor - roligt! Duwops gloss är min favorit. De håller riktigt länge till skillnad från de flesta andra i genren.

Du har en rolig blogg som jag har börjat att följa!

Malin

Visst är det roligt att få paket!DuWop Blush therapy Vivaldi, hur kom du fram till den färgen? Jag har varit inne och är så osäker vilken färg jag ska beställa när det inte är någon färg karta!

Moa

Rouge verkar vara toppen! Får överväga och fjäska lite så går det nog att få det till min neccesär ;)

JessicaN

Har funderat lääänge på det där rouget från Blush och nu måste jag nog snart köpa ett eftersom du är så nöjd med det! Lite svårt med vilken färg jag ska ha bara. Jag är jätteblek och får lätt lite röd ton i ansiktet, om du förstår hur jag menar? Vilken färg tror du kan passa mej? :)

Li

Vad var det för skillnad på kiwisprayen och den med passionsfrukt? Vad gör en sån vitaminspray? Brukar inte vara såå stor skillnad mellan ansiktsvatten tycker jag.

jennifer

skulle du rekommendera mig att jag ska köpa vitamin spray?vad är den bra till? =)

Fancy Desire

Vilken härlig beställning, kul med alla gåvor! Fancy Desire

therese

Jag e inte särskilt intreserad av hudvårdsprodukter o sånt jox, men du får mig rätt sugen på det. Speciellt när du berättar om ala dina små presenter också=)

Vendela

Jag funderar på en ögonskuggepalett från DuWop men det som går emot är priset. Tänkte passa på en Rosebud också.

Johanna

Då får man nog slå till på DuWop rouget..

Natali

vad är vitaminsprayen bra för?? jag kommer ihåg att du köpte en ansiktsspray för inte så länge sen...vad var den till för?? undrar bara om det är bra om man sitter länge frmaför datorn eller nåt sånt??

Svar från hannahsthlm

W:åhh..kula tt du börjat läsa min blogg=)!
Håller med,DuWop glossen är riktigt fab=)!

Malin: Jaa..det var en ren chansning med Vivaldi.men eftersom de är så transparenta så förmodade jag att färgen skulle bli mycket ljusare i verkligheten än vad den såg ut på färgkartan..vilket den oxå blir! Vivaldi kan jag varmt rek.=)!

Moa: ja gör det..du borde absolut ha det rouget i din nessesär tycker jag=)!

JessicaN: Ta Vivaldi då! Tar du ett mer rosa så kommer det se konstigt ut..Vivaldi blir nog lagom på dig! Lycka till!=)

Svar från hannahsthlm

Li och Jennifer: Håll utkik..ska skriva ett inlägg om Vitaminsprayen imorrn så får ni mer info!=)

Fancy Desire: Jaa..verkligen en bonus med alla gåvor..jag blev superglad=)!


therese: ha ha..när man väl fått upp ögonen för alla små cremer och sprayer för huden så är det svårt att sluta..kul att jag kan insperera dig åtminstone lite grann=)!Presenterna är ju verkligen för söta och riktigt användbara!=)

Vendela: Låter som en rolig beställning=)!

Johanna: Ja,gör det! Du kommer inte ångra dig!=)

Natali: Håll utkik imorrn! Ska skriva ett inlägg om vitaminspray då! kram=)!

emmy

finns håkansson produkterna att köpa någonstans i sthlm? :)

8ball

is very interesting site...

Elizabeth

Very good site! I like it! Thanks!o

Joon

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!t

analbleaching

Hello, nice site

Jersey

I\'m love this great website. Many thanks guya

Jimpson

Many interesting information on your site - keep up good worky

Amanda

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?3

Jersey

Sentimental and nostalgic. Great..

Sveta

Nice site... Cool guestbook...n

Jimpson

Hello people! Nice site!o

Elizabeth

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.a

Jooni

Your work is marvelous!!t

Sveta

Just+serfed+in.+Great+site%2C+guys%21u

Smith

Just serfed in. Great site, guys!+

Jennifer

Hello people! Nice site!n

Jesus

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.u

Jesus

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.n

Bob

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.f