No Rest For The Wicked....

52049-794

....heter denna ögonmask som kan beställas från Accessora och kostar 99 kr.
Ska ligga i kylskåpet och sedan tas fram för att lindra svullna ögon samt huvudvärk, en perfekt present till en partypingla..eller till mig ..idag! =)

Är inte direkt bakis precis men det känns som det däremot...=/
Lilla-E vaknade kl 7 imorse och ville "Leka med bilarna  nu då  mamma"...Jag somnade 3...
Nu är klockan 13 och Lilla-E har lagt sig för en Power nap..ha ha...inte förvånande så som han höll igång i gårkväll efter sitt uppvaknande vid 23 tiden... ;)
Själv har jag bestämt mig för att lägga en snygg make up  istället för en powernap..känns inte riktigt som tiden räcker till för att sova bort några timmar just nu! Kanske kommer en dagens make up senare om jag hinner med...

Men  det ser mycket mycket  lockande ut  med en power nap vill jag lova när ja sneglar på Lilla-E...Jag känner mig mer död än levande typ...Och ute strååålar  solen..
L ringde och frågade om vi skulle med till parken...Gosh!   Maybe later....Måste  verkligen göra mera espresso nu känner jag..

Ciao!♥

Uppdatering: Någon som har en clue vad som hänt med  Bloggtoppen nu igen? Trist när man inte kan klicka in på de bloggar man brukar läsa...=/
35 kommentarer
Malin

Här strålar ingen sol int =( Det gör det aldrig i Borås ^^ ha en bra dag =)

hannahsthlm

Åhh...trist..det kommer ska du se..ni får säkert en toppen sommar i Borås=)!Ha det bra du med! kram

suratanten

Ja, tur att man har kaffe :)

hannahsthlm

Yes! thank good for coffee=)!

hannahsthlm

Suratanten: ha ha..du ser hur trött jag ÄR..var till dig såklart den ovan;)!

Emilee

Saknar också bloggtoppen, mest för att se statistiken. Nu kan man ju inte se den alls :(
Alla favorit-bloggar ligger på favoriter så dom går jag iallafall inte miste om :)

Frida

Har en liknande, fungerar jättebra!

hannahsthlm

Emilee: neej..det är trist på många sätt detta med Bloggtoppen..kanske bra är Servern som krånglar igen ..Hoppas det funkar snart=)
Har registrerat mig på www.blogrankers.com/Sverige/
nu oxå..gör det du oxå så har du koll på statistiken!
Kram

Frida: mmm..jag hade en blå liknande oxå som jag saknar..vet ej vart jag lagt den, de är riktigt bra!=)

Cicci

Undrar också vad som har hänt med bloggtoppen..tråkigt tråkigt!

Sigrid

ah den masken skulle jag också behöva idag.

modeamatören

Utmanar dig att visa ditt vardagsmink med bildbevis :)

Sofia

Åh, jag önskar att jag hade en sån där mask just nu kan jag säga... :)

Camilla

en sån mask skulle jag ha haft användning för i morse.. :)

hannahsthlm

Cissi: Nu funkar den ju igen som tur är=)!

Sigrid: Tror vi alla skulle behöva en sådan liten mask att ta till emellan åt=)!

modeamatören: Kul! No problem..kommer imorron Tisdag!=)

Sofia: Ho ho..kan tänka mig det efter att ha kollat din blogg om Valborg;)!Verkar som du haft riktigt fun iallafall!=)

Camilla: Ja! Alla borde införskaffa en sådan så har man den tillgänglig sådana här dagar när man önskar man hade en=)!

8ball

is very interesting site...

Bob

You have built a good website

Smith

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luckd

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Prohor

treasure%2Disland++%5BURL%3D+http%3A%2F%2Ftreasure%2Disland.nasvo.info.com+%5Dtreasure%2Disland%5B%2FURL%5D+++%3Ca+href%3D+http%3A%2F%2Ftreasure%2Disland.nasvo.info.net+%3Etreasure%2Disland%3C%2Fa%3E+++http%3A%2F%2Ftreasure%2Disland.nasvo.info.org+treasure%2Disland+R

Jennifer

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Britney

I\'l be back... :)e

Park

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.h

Kim

Looking for information and found it at this great site...r

Kim

I%255C%2527l%2Bbe%2Bback...%2B%253A%2529.

Bill

Wonderful pages! Keep up the grat work.s

Anna

Greetings%21..+

Svetlana

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)l

Helga

Pretty+nice+site%2C+wants+to+see+much+more+on+it%21+%3A%299

Anna

Excellent web site I will be visiting often

Smit

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.

Vasilii

Just%2Bserfed%2Bin.%2BGreat%2Bsite%252C%2Bguys%2521i

Helga

Thank+you+for+your+site.+I+have+found+here+much+useful+information...

Sveta

You have built a good website

Conradkristiane

Looks good! Many thanks, Thanks much!