More H&M och Guldklimpen Albin....

52049-915
Som ni ser ville han  (Lilla-E)absolut ha Pirat pyamas t-shirten när vi åkte till Örebro igår...men vaddå..den ser ju inte ut som en Pyamaströja så till jeans blev det riktigt snyggt..hmm..jaaa..ok iallafall..;)
Här är Piraten Lilla-E med sin favvo baby i världen...Albin 4 månader....too cute=)!
52049-914
Här har jag fått äran att få hålla i klimpen..åhh..jag ska ju inte ha några mer barn men när man håller i en sådan här filur så kan man ju inte annat än vilja LÅNA honom några veckor åtminstone ;)!
Jag är oxå klädd i Hm gårdagen till ära..var ju bara tvungen att använda några av de nya sakerna som jag valde att behålla.
Här IDIGOBLÅ CARDIGAN och ROSA VOLANGBLUS

Hoppas ni har en Adorable Saturday!
Lite små grått och regnigt i STHLM men det är fint väder att sitta inne och fika eller gå på shoppingtur i åtminstone ;)!

Kram/Hannah♥
46 kommentarer
sarah

Jag har en liten fråga om du kan vara snäll att svara på den ! så här luder den ; Hur fixar man så att man kommer med på blog toppen ? :S , svara gärn ai min blog !
Tack på förhand ! :) http://saaarahs.webblogg.se/

hannahsthlm

Sarah: det är lättare om du skickar med ditt URL i kommentaren..men jag ska kika in till dig och förklara!=)

Malin

åh vad söt albin var =D du sminkar dig verkligen skitsnyggt ! Värsta fina huden har du också =) vad använder du för foundation?=)

hannahsthlm

Malin: Jaa..Albin är för häärlig=)!

Tack! Jag använder Dior Pure Light som foundation,min absoluta favorit=)!

leoni

åh va söt båda killarna är! du med måste jag säga, ja är verkligen inte lesbiskt, men du är jättesnygg! läser alltid din blogg!kram leoni

hannahsthlm

leoni:åhh..Tack=)!Vad söt du är!

Dontclick

Åå så söta Lille E och Albin är :D Jättefin pirat-tröja!

Helen

tänk vilka sötisar de finns här i Örebro.. hehe..

Moa

Haha, Lilla-E ser så stolt ut där han sitter med Albin! :)

Stina

Så söta bilder!

hannahsthlm

Dontclick: Ja visst är de ett cute couple=)!

Helen: åhh..så du bor i Örebro?=)

Moa: Ja..det´var han kan jag tala om=)!

Stina: tack!=)

sarah

JO jag vet , men mitt URL brukar försvinna , så jag måste alltid skicka det ! :S
http://saaarahs.webblogg.se/

hannahsthlm

Sarah:hmmm..konstigt att det försvinner...jobbigt för dig! kram!

maria

vilka söta barn du har :)

du har så perfekt hy! hur gör du? inget smink döljer så bra, det märks att du har bra en grund eller hy om man vill säga så :)

Cassie

Sötingar :) Du är utmanad, läs mer på min blogg :) Ha det great !

frida

ååh, han e så liten och söt! Visst e den mysig cardien från hm =)

hannahsthlm

Maria:åhh..det är bara den stora av dessa klimpar i inlägget ovan som är min=)! Tack ändå!

Åhh..jag ä'r ju super intresserad av hudvård och smink och försöker sköta hyn på bästa sätt.Äter vitaminer och dricker massa vatten oxå! Annars inget särskilt..Kram!

Cassie: åhh..exiting..ska kolla in på din blogg! Kram!

Frida: Just loove the cardigan=)!

Helen

jepp.. nära till mariebergs köpcentrum om du har koll på de.. =p

från hannahsthlm

Helene: Ja..absolut=)!

8ball

is very interesting site...

Elza

Hi%21+Definitely+nice+and+neat+site+you+got+there.a

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Nicole

Oh%2Bo%2Bho%2521%2Bvery%2Bnice%2Bsite%2521c

Park

Oh o ho! very nice site!o

Urii

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !=

Meteor

It%25255C%252527s%252Ba%252Bgreat%252Band%252Bvaluable%252Bsite%252521d

Jones

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.n

Marilyn

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!

Elza

You have built a good websites

Svetlana

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Nicole

Your+site+is+very+interesting+and+useful

Bill

Nice site... Cool guestbook...2

Smith

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.k

Elza

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!+

Jersey

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...=

Bill

I\'l be back... :)y

Elizabeth

Hi! Definitely nice and neat site you got there.p

Jersey

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...+

Sveta

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!k

Jooni

Very good web site, great work and thank you for your service.2

Katie

It\'s a great and valuable site!d

Smit

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.e

Bill

You have built a good website1

Hentai Anime

You have done a great job with everything on this site. I Love your site