Mini Actor

52049-967
Förra vecka graduerade Lilla-E från Minsta gruppen på MINITEATERN.
Klädd i jeans och rosa Adidas Oversized t-shirt=)!

Många kända skådespelare har startat sin karriär där och Lilla-E har fått mycket bättre fantsi sedan han började där...även om den var rätt livlig innan oxå ;)!
De får låtsas att de rider på hästar,handlar glass,är olika djur osv. och det tycker jag är mycket nyttigt i "dagens Sverige" där barn är mer eller mindre prylgalna...även mina ;)
Man KAN ha kul utan saker..åtminstone en stund! Självklart använder de vissa saker i sina lekar och uppspel...men ni förstår säkert vad jag menar...att föreställa sig saker är den viktigaste grunden i alla teater!

Ballongen var han MYCKET GLAD över men eftersom han avände den till Kung foo- fighting typ så  tog det inte lång tid förrens den inte existerade mera...

Lilla-E gör sitt lilla uppspel inför alla föräldrar! Gooo Lilla-E..goooo ;)!

Hoppas ni har en bra dag!

Kram/Hannah♥
30 kommentarer
Dontclick

ååh så söt han är :D

suratanten

Sååå söt! Vad kul med teater för mindre barn. Jag försökte få min äldsta att gå på lekgympa. Det gick åt skogen. Hon vägrade att vara med. Man får glädjas åt att hon har en stark vilja..ha ha:D

Ja, det blir ju lätt prylhysteri;)

Johanna

Säger också det: sööööt han är! Och kul med mini teater för barn, det är ju bra!

från hannahsthlm

dontclick:Tack!=)

Suratanten: ha ha...ja det är super kul att han vill gå på Mini teatern!=) De måste ju vilja själva ,annars blir det lite kompicerat...som med din stora tjej..En stark vilja kan man komma väääldigt långt med dock,hon vill säkert börja på något annat sen..som hon bestämmer själv;)!
Kramis

Johanna: Tack=)! ja det är superskoj att det finns tester för sådana småttingar=)!

Vicky

aw, vad kul för han :) Och han är så söt!

J

gullig unge! :)

Vintage* Jessica

Vilken qutipie :))))
Teater utvecklar barnens sinnen :)

Jag älskade tetar som barn och fortsatte med det på gymnasiet :)))
måste blivit en teater apa utav mig trots allt :)))

kram J

klara

vilken sötnos! :) verkligen jättegullig!

Samuel

Där ser man: det är alltså inte bara prinsessor som är fina att se på - din prins är ju minst lika härlig!

Christine

Men vad kul! Teater är väldigt bra för barn att utveckla sin kreativitet och fantasi! =)

från hannahsthlm

Vicky: åhh..han tycker det är jättekul=)! Tack!

J: Tack=)!

Vintage Jessica: Jag har spelat teater i typ 15 år jag med...just loove it..Lilla-E kanske har ärvt mitt teater-apa anlag;)!?
Vad kul att du hade teater på gymnasiet!
Kram!

Klara: Tack ska du ha=)! Ska hälsa honom det...;)

Samuel: ha ha..såklart prinsar kan glänsa de med;)! Tack ska du ha!=)

Christine: Absolut! Super bra!=)

MakeUpYourMind

Nej vad sött

Evelina

Åh vad jag saknar Miniteatern, måånga år sedan jag gick där nu. Jättesöt unge :D

8ball

is very interesting site...

Amanda

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.i

analbleaching

Hello, nice site

Kim

Wonderful+and+informative+web+site.I+used+information+from+that+site+its+great.3

Helga

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck..

Park

I enjoy your site very much! THANK YOU

Elza

I\'m love this great website. Many thanks guy+

Vasilii

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Jooni

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.+

Svetlana

It%255C%2527s%2Ba%2Bgreat%2Band%2Bvaluable%2Bsite%2521e

Nicole

Greetings!..s

Marilyn

Wonderful+and+informative+web+site.I+used+information+from+that+site+its+great.%25

Sveta

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28%2B

Jimpson

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Bush

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?h

Marilyn

I\'m love this great website. Many thanks guy:

MiaShopping

Jag tänkte anmäla Olivia dit nu i höst. Det verkar toppen.