Dagens Juicy...



  och

1.JUICY COUTURE Baby Fluffy  Leather Charm $250.00
2.JUICY COUTURE  Limited Edition  Graduation  Charm Bracelet $150.00

Väskan är precis så charmig men samtidigt classy som jag vill att en väska ska vara...kanske  inte passar vid alla  tillfällen men en perfekt vardagsväska skulle den allt vara!
Till det skulle jag gääärna matcha med det ubersöta armbandet även om jag inte graduerar ifrån något i år precis.....Eftersom det heter Graduation Bracelet och ges ut i Limited Edition kanske det skulle vara den perfekta studentpresenten ?!=)

Nu  måååste  jag hoppa i mina duntofflor (ja..jag använder dem året om) och soova...snabbare än man hinner blinka är det morron och Lilla-E gastar efter välling;)..

Sov så gott/Hannah

Har inte hunnit svara på alla kommentarer (som det är mitt mål att hinna göra varje dag) men imorron tar ju itu med det...Tack alla som läser!
42 kommentarer
Sandra

Hello Hannah.. Jag håller på att beställa lite smink & annat från blush. Jag e rikigt sugen på att beställa Smashbox Photo Finish Foundation Primer. Har du provat den, eller vet du ngt om den ? Tänkte kolla hos dig eftersom du har grym koll på smink !! :)

/sandra!

Maria

ja, jag skulle inte tacka nej till det där armbandet i studentpresent :)

Angie

Hej Hannah! Eftersom du verkar ha sådan koll på smink tänkte jag kolla om du vet vart man kan köpa sminklinjen Desserts? Ja den från Jessica Simpson alltså...*hoppas*

Kramen

Hanna

sött beröock armband! jessicas dessert beuty finns att köpa på mrs h! ;)

Millan

Jag vill ha det där armbandet tack ;)

Johanna

Jag vill ha båda!!

Vintage* Jessica

hahhaha har du oxå en unge som öppnar munnen det första den gör efter välling :)
Måste vara hårt att sova tydligen :)

Carro

Berlockarmbandet är verkligen så himla fint!

hannahsthlm

Sandra: ohh ja..den är awesome!=) Se min makeup utmaning från igår,där har jag använt den! kan absolut rek. en beställning!

Maria: nej det är helt adorable=)!

Angie: åhh..det kan du enkelt beställa hem från ex. www.eleven.se och www.blush.se.
Lycka till!=)
Hanna skrev även att det finns på mrsH..de har oxå webbshop men den är inte lika enkel att beställa ifrån som de övriga tycker jag!Kolla in på www.mrsh.se om du vill se deras utbud oxå!

Hanna: ja..berlock armbandet är loovely=)!


Millan: Me too=)!

Johanna:Japp..jag med=)!

Vintage jessica: mmm...varje morron..första ordet..VÄLLLLING ;)!

Carro: jaa..det är det verkligen!=)

hannahsthlm

Till Angie (igen): Om du bor i STHLM kan du ju alltid svänga förbi C/o Stockholm på Götgatan (T-bana Slussen) som säljer Dessert Beauty eller kolla in på MrsH om du inte vill beställa på webben! Kram!

Mimo

Åh helt freaking fabulous!

Malin

Älskar väskan!!!=)

Anonym

Armbandet var otroligt snyggt !

hannahsthlm

Mimo: Absolut=)!

Malin: Yes! Fabulous=)!

Anonym: mmm..tycker jag med=)!

Bohemica

Oj vilket fint armband! :)

Fancy Desire

Gillar armbandet, kanske är lite "mycket" men tillsammans med en enkel outfit hade det varit sött! Bra studentpresent! Fancy Desire

Sofia

Armbandet var supersött.

8ball

is very interesting site...

Jersey

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%21s

Park

Oh o ho! very nice site!-

analbleaching

Hello, nice site

Jennifer

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.k

Bob

I+like+it+and+the+background+and+colors+make+it+easy+to+readm

Katie

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.i

Bill

I you all love!o

Smit

Very good site! I like it! Thanks!

Britney

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!c

Sveta

Hello people! Nice site!s

Prohor

I consider that beside Your site there is future!

Katie

Very good site! I like it! Thanks!w

Hillari

I\'l be back... :)a

Bob

Many interesting information on your site - keep up good work

Anna

I\'m love this great website. Many thanks guyo

Jones

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!n

Jennifer

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?n

Jimpson

I like it and the background and colors make it easy to read

Bush

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!s

Bush

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21s

Prohor

Thank for making this valuable information available to the public.

Nicole

Fascinating site and well worth the visit. I will be backh

Elizabeth

Great+site.+I+will+bookmark+for+my+sons+to+view+as+well%21%21%21n

Jones

Lucky+to+find+you%2C+keep+on+the+good+workk+guys%21+Best+of+luck.2