Vitrandiga Leggings!


Jag har fått en fråga från Caroline om VITRANDIGA LEGGINGS.
Själv har jag sett rödrandiga från SVEA men tips på VAR Vitrandiga eller andra randiga
Leggings finns mottages GÄRNA så kan jag vb. det till Caroline! Såå tipsa mig om ni vet...

Här har jag hittat två par Leggings från http://www.shopbop.com  som jag skulle kunna tänka mig och en "mini dress" från M.J
som skulle passa awesome till:

1.La Rok Ruched Leggings $98
2.So Low Jersey Crop Leggings $47
3.MARC BY MARC JACOBS Tabitha Jersey Mini Dress with Ruffle Bottom $328

Skööönt att jag känner mig "helt bra" idag och att bedövningen släppt ordentligt! Hurrey!
Men får man 5 bedövningssprutor så är det kanske inte så konstigt att den satt som berget..
Idag behöver jag inga painkillers..gosh! då kan jag faktiskt dricka vin ikväll med G...känns lovande!
Fördelen med att vara hemma en fradag istället för att var ute och dricka typ 10 cosmopolitan är ju att man kan utnyttja Lördagen på ett helt annat sätt..Idag kommer jag
garanterat hinna med lite shopping innan det är dax att göra sig i ordning..tor jag iallafall...
Ciao!
41 kommentarer
christine

Åh, så fina de svarta leggingsen(öh, hur säger man?) var. Precis vad jag letar efter. bara att de var lite väl dyra. =(

Ha en bra dag!

Annie

Oh, shoppinglördag vad härligt. Själv har jag just "shoppat" skruv och tapeter. Renovering suger. Men, man får väl hoppas det blir bra när det blir klart. En liten fråga...är sugen på en primer o undrar om du har något bra tips som inte kostar skjortan. (Som sagt...renovering suger i plånboken oxå). Undrar om du testat MAC´s? Den var inte så himla dyr o med lite skimmer i såg det ut som. Väntar oxå ivrigt på din "not-lista". Känner på mig att du kommer lista typ allt jag har i badrumskåpet... :-) Happy lördag på dig!

hannahsthlm

Christine:Visst är de fabulous=)!Ha en underbar Lördag du med!

Annie: Kommer säääker bli awesome när renoveringen är färdig!
Jag kan rek. dig ModelCo:s primer som inte är såå dyr, kan bla.betällas fr blush.se. Annars är ju smashbox super och ett litet budget tips är Max Factors foundation FLAWLESS PERFECTION som innehåller både primer och foundation i två olika behållare men i samma tub..Jag tycker foundationen är bra men färgerna är lite för mörka för mig men primern går att använda..inte lika bra som de andrá jag skrivit om MEN en bra budgetvariant! Gillar du foundationen oxå så är det ju lyckat!Gå och kolla på Åhlens,Kicks eller dyl.
MAC:s primer har jag tyvärr inte prövat,men som de flesta produkter fr MAC tror jag den är bra,kan dock inte ge något eget utlåtande!
Mina "no-listor" kommer...promise..håll utkik imorrn och nästa vecka!
Ha en adorable Lördag du oxå..Good Luck m renoveringen=)!

Evelina

Shopbops leggins är riktigt snygga, men H&M har även ett par "dalmatin-mönstrade" leggins (svart/vita) om Carloline ville ha lite annorlunda! :)

Moa

Shit vad fint altså, måste skaffa några liknande. Angående leggingsen så finns det ursnygga randiga på polarn och pyret. :)

hannahsthlm

Evelina: Tack för tipset=)!

Moa: Ja..det har du rätt i..tack för att du påminnde mig om det=)!

Twinkle

Vilken underbart söt liten klänning!

hannahsthlm

Twinkle: Adorable=)!

8ball

is very interesting site...

Proton

%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5Dbig+tit+round+ass%5B%2Furl%5D%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com+%7C+big+tit+round+ass%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com+%7C+phat+ass%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5Dphat+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5C%22%3Ebig+tit+round+ass%3C%2Fa%3E%0D%0AHello%2C+my+design+down.%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5C%22%3Ephat+ass%3C%2Fa%3E%0D%0A.

Jesus

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.e

Smith

Very good site! I like it! Thanks!t

analbleaching

Hello, nice site

Britney

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!

analbleaching

Hello, nice site

Bob

http%253A%252F%252Ffm7.biz%252Fpio%2B%252D%2Bgay%252Danal%252Dsex%252Dtip%250D%250Aa

Bob

Nice site... Cool guestbook...n

Jennifer

I+like+it+and+the+background+and+colors+make+it+easy+to+read

Marilyn

Great Site - really useful information!e

Vasilii

This is very interesting site....

Prohor

It\'s a great and valuable site!c

Britney

Great Site - really useful information!o

Bill

Very+cool+design%21+Useful+information.+Go+on%21e

Svetlana

It\'s a great and valuable site!a

Katie

Fascinating site and well worth the visit. I will be backh

Bill

This is very interesting site...d

Anna

Just%2Bserfed%2Bin.%2BGreat%2Bsite%252C%2Bguys%2521u

Jones

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.

Elizabeth

I\'m love this great website. Many thanks guya

Anna

This%2Bis%2Bvery%2Binteresting%2Bsite...d

Jooni

Thank+for+making+this+valuable+information+available+to+the+public.i

Park

Hi! Definitely nice and neat site you got there.h

Bush

Excellent site - do keep up the good work.f

Bill

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Sveta

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..+

Anna

Sentimental and nostalgic. Great.e

Sveta

Oh o ho! very nice site!t

Jones

You have built a good website+

Katie

I\'m love this great website. Many thanks guye

Bob

This is very interesting site...m

Jones

You+have+a+wonderful+website+here.+May+God+rich+bless+you+always.