Vill ha från JUICY COUTURE...

52049-47552049-474

Min stil är väääldigt mycket L.A style!
Fick jag välja så skulle jag bosätta mig i närheten av Syster R i Californien...tyvärr är inte USA lika barnvänligt som Sverige på en hel del sätt och just nu ser jag inte det som ett alternativ!
Ett av mina favortit märken är Juicy! Jag vet att jag inte är den enda heller...
Juicy Couture är sååå mkt mer än velourmysbyxor...Deras solisar,väskor och smycken (för att inte tala om barncollectionen) är faktiskt helt bedååårande!
Som ett roligt alternativ till de "vanliga rosa hoodisarn" finns denna med söt blombrodyr,
den heter :
JUICY COUTURE Embroidered Long Sleeve Hoodie och kostar $148

De små minishortsen till är ju bara för adorable, de heter:
JUICY COUTURE Side Shirred Dolphin Shorts With floral Embroidery och priset är $128

Armbandet har jag kollat på ett tag och blir bara sötare & sötare för varje gång jag ser det,
heter: JUICY COUTURE Conversional Heart Bracelet ,pris: $125

Hey..Jag tycker som många andra att ett HELT  Juicy set i rosa velour kanske passar bäst för lekparksbesök,tvättstugan
eller hemmabruk.(att gå ut på stan i mysbyxor ÄVEN om de kommer från Juicy..neej..)..MEN..att ha en hoodie till jeans är ingen modemiss..jag hoppas att denna ovan SNART kommer hänga i min garderob! (och armbandet..fast runt handleden då..)

Kika in på http://www.shopbop.com om du vill se mer av Juicys collection eller beställa!

Ciao!
37 kommentarer
Fancy Desire

Det där var ju supersött!
Fancy Desire

anina

Gillade shortsen!
Tänkte höra ifall du kunde tipsa om nån bra ögonskugga/or? typ som sitter där den ska hela kvällen :) och hur man lägger den snyggast.
Tack för den fina kommentaren & gratulationen.

anita

juicy (L) vill ha allt som har med juicy att göra ... gillar din blogg;)

hannahsthlm

Fancy Desire:Tycker jag med;)!

Anina: ja..visst är de sööta=)!
Ögonskuggor är nog det trixigaste att få snyggt i en makeup.Det viktigaste är att man har någon slags bas på ögonlocket...tex.primer och foundation/puder och sedan ögonskugga.(Men bara tunt lager så att det inte blir för tjockt på ögonlocket) Har man bara grundat bra så kan man i princip använda vilken ögonskugga som helst!
Makeupstore & face har massa bra verktyg(ögonskuggsapplicatorer/penslar) och skuggor!Köp gärna en applicator därifrån att sudda skuggorna med eftersom de som medföljer när man köper ögonskuggor oftast är oandvänbara eller inget bra!
Att änvända en ljusare skugga närmast ögat och börja på mitten av ögonlocket med en mörkare nyans ochsudda uppåt och uttåt är ett bra trix för att ÖPPNA upp ögat och få "bambi" ögon...Sudda skuggorna ordentligt och ta lite i taget på penseln och ha en bra grund under=succé!=)
Lycka till! ´(grattis än en gång!)

hannahsthlm

anita: åhh..tank u! Jag vill oxå ha (nästan) allt från Juicy=)!

Emilee

Jag har annars tröttnat på Juicy Cotoure men den där dressen skulle jag absolut kunna skutta runt i hemma.

hannahsthlm

Emilee: Jag har tröttnat lite på "de klassiska" velour setten men Juicy har sååå mkt mera..det här är en lite annorlunda variant av klassikern och jag kan absolut tänka mig den oxå=)!

Mellan

det där var meeer än snyggt !!

8ball

is very interesting site...

Crespo

%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5Dphat+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5Dbig+tit+round+ass%5B%2Furl%5D%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com+%7C+big+tit+round+ass%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5C%22%3Ephat+ass%3C%2Fa%3E%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5C%22%3Ebig+tit+round+ass%3C%2Fa%3E%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com+%7C+phat+ass%0D%0AHello%2C+my+design+down.%0D%0A0

Elza

You have built a good websiteu

Jimpson

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.-

Sveta

Your work is marvelous!!s

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Bill

I enjoy your site very much! THANK YOUn

Amanda

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!o

Meteor

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsa

Jersey

Excellent+web+site+I+will+be+visiting+often%2B

Elizabeth

I\'l be back... :)a

Jennifer

Thank you for your site. I have found here much useful information...t

Marilyn

I%255C%2527m%2Blove%2Bthis%2Bgreat%2Bwebsite.%2BMany%2Bthanks%2Bguyu

Helga

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.

Marilyn

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.4

Urii

I consider that beside Your site there is future!y

Marilyn

i love this site.a

Kim

You+have+built+a+good+websitea

Keno

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.n

Amanda

Very good site! I like it! Thanks!k

Vasilii

I like it and the background and colors make it easy to readt

Jennifer

Just serfed in. Great site, guys!

Bill

Wonderful pages! Keep up the grat work.

Katie

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Joon

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Jesus

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!l

Helga

Your site is very interesting and usefulr