Min "behöver NU lista" från Blush...



Inför helgen och den närmsta framtiden  tycker jag att jag BEHÖVER  dessa produkter från Blush,jag säger inte att jag SKA beställa dem ,men jag är verkligen i behov av dem...tycker jag...


1. SMASHBOX Transparencies  180 kr                          ( NY multiprodukt mousse för kind,läppar& ögon)
2. MODEL Co  Blotting Paper 120 kr                               (ÄR det  lika bra som MAC:s blottingpaper?)
3. SMASHBOX Photo  Finish Foundation Primer  375 kr   (Min primer är HELT slut...Behöver omgående!)
4.CLEAN Fresh Laundrey Body Lotion  549 kr              (Jag har faktiskt  börjat flaga sen Lanzarote...tror jag
                                                                                                                          mååååste ha en ny bodylotion=)


Har kommit fram till att det är väldigt bra för mig att beställa från tex. Blush  trots att jag har en del av grejerna på armlängdsavstånd(nåja..inte riktigt..men nääästan) 
Då får jag ju ändå utlopp för min
mani att nätshoppa och jag köper ju bara det jag skulle köpt ändå....typ....:)
Tycker det är LITE  trist att de inte
har ÄNNU fler märken som tex. NARS och STILA (Men det är ju nåt konstigt med att Stila inte får säljas i Sverige längre...)MEN snart kommer grejer från VOLUSPA  in på Blush och det ser jag fram emot...Har aldrig använt
något från detta märke tidigare såå det ska bli mycket  kul att prova!

Lilla-E är jättesjuk & hes idag och nu ska jag ge honom vatten i hans lilla Barbapappa mugg....han ser för eländig ut idag..Ja inte Barbapappa utan Lilla-E...
Have to go
Ciao=)!

45 kommentarer
v

ohh jag är i behov av lite såna produkter med.. bara en fårga knasig kanske vad är en primer? ;S haae n super hELG!

Vanja

Jag är också sugen på primer och Smashbox Transparencies, men det får vänta tills nästa månad :)

Ellen

Hej, ville bara tacka för att du besökt min blogg (och kommenterat) och även ett stort tack för din roliga, piffiga och alltid lika upppiggande blogg!

Keep up the good work!

kram

Amanda

Smashbox är riktigt bra! =)

jane

thanx:)

hannahsthlm

Ellen: åhh..Keep up the good work själv=)!Hoppas du får en coosey weekend!

Amanda: Instämmer! Smashbox är awesom:)

Jane: Kul att du kikade in=)!

anina

Dendära primern har jag funderat på, men jag undrar ifall den passar alla hudtyper?
Ha en bra helg! Kram.

hannahsthlm

anina: Det tror jag nog att den gör! Du använder ju primer över din vanliga fuktcreme innan foundation så det viktigaste är väll att fuktcremen passar din hudtyp..primer brukar funka på alla!
Se dock till att ALLTID använda fuktcreme innan primern eftersom primern i sig inte innehåller några vårdande/återfuktande ämnen! Ha en toppen helg du med=)!

hannahsthlm

V: Sorry jag missade svara din fråga..trodde jag hade gjort det=)...En primer är en produkt som används över fuktcreme/dagcreme INNAN foundation för att få en perfect yta ! Hittar man rätt primer så är det guld värt=)! Ha en bra helg du med =)! Ta hand om dig!

Vanja: Ja den där Transparencies MÅSTE jag bara prova..älskar multiprodukter=)!

Frida

Funderar starkt på att investera i en primer. Är det värt pengarna? Vilken är bäst? Jag har torr hy. Behöver verkligen lite ny makeup, kör alltid samma. Ha en trevlig lördag!

hannahsthlm

Jag tycker garanterat det ÄR värt varenda öre=)! Du får en makeup som sitter där den ska!Primer gör att du får en perfekt yta att lägga foundation på som håller hela dagen! (Om du använder puder och fixerar foundation med som vanligt vill säga!)
Har du torr hy så VAR NOGA med att återfukta hyn ordentligt med en bra fuktcreme..(jag ääälskar Dior Hydra Action) innan och lägg sedan Primer och sedan foundation!(och sedan ett transparent puder)
Smashbox primer är awesom och jag kan även rek. en primer från Chanel. Model Co har en bra oxå! Good Luck!=)Hoppas du har en bra Lördag du med!

hannahsthlm

Frida: Ditt svar är ovan...men det kanske du misstänkte=)!

v

Jaha, tackl snälla.. yttligare en produkt att kolla in då;)
Vad använder du för foundations då?
har bara provat en maxfactor dubbelgrej,,=)

Tinna

Har du provat någon annan primer som du kan rekomendera? Från nån butik inne i stan (sthlm).
ps. Det är kul att läsa din blogg, du kommer med så bra tips!
Kram Tinna

hannahsthlm

Tinna: Taaack=)! Jag har satt ihop en lista på mina favoritprodukter som du kan se i mitt senaste inlägg, där finns en underbara primer från Chanel som jag varmt rek. =)! Kan köpas på tex. Kicks Gallerian eller Åhlens City!

8ball

is very interesting site...

Marilyn

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jennifer

I+have+your+site+for+its+useful+and+funny+content+and+simple+design.%9A

Svetlana

Your site is very interesting and useful.

Jooni

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.i

Jones

Hi%21+Definitely+nice+and+neat+site+you+got+there.u

Jersey

I consider that beside Your site there is future!r

Jennifer

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.e

Jimpson

I%2Benjoyed%2Byour%2Bpage.%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Bgood%2Bwork%2521%2BFeel%2Bfree%2Bto%2Bvisit%2Bmy%2Bpage.%2BIt%255C%2527s%2Bcool%2Btoo.n

Amanda

Looking for information and found it at this great site...e

Meteor

Great+site.+I+will+bookmark+for+my+sons+to+view+as+well%21%21%21b

Kim

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%218

Sveta

It%5C%27s+a+great+and+valuable+site%21k

Sveta

It\'s a great and valuable site!k

Helga

It%5C%27s+a+great+and+valuable+site%21%0D

Jooni

Greetings!..

Elza

Great Site - really useful information!+

Bush

I enjoy your site very much! THANK YOUe

Jennifer

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !2

Amanda

Sentimental and nostalgic. Great.2

Hillari

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!5

Park

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.u

Helga

Many+interesting+information+on+your+site+%2D+keep+up+good+workt

Keno

Nice site... Cool guestbook...X

Jones

I like it and the background and colors make it easy to readk

Bush

I\'m love this great website. Many thanks guy+

Katie

I you all love!g