MAKE UP NYHETER...

52049-560

.....på KICKS:

CITY LIPS Läppglans som ska ge "fylliga läppar inom 30 dagar" kommer nu i de  två nya "vår-charmiga" färgerna
PEACH och PINKO och kostar 325 kr.
Från CITY LIPS finns även INSTANT LONGLASTING LIP PLUMPER som ge dig fylligare läppar
omedelbart, använd dagligen under ditt vanliga läppglans/läppstift Pris 475 kr.
City Lips är populärt i Hollywood och används flitigt av bla. Tyra Banks,Teri Hatcher och Nicolle Sheridan.

Hannah erfarenhet av  Citylips: Fungerar..dock känns läpparna lite stela och det smakar inte så gott..men ska man var fin får man lida pin..ellerhur? =)..

Andra nyheter på Kicks är:

1.L OREAL Infalliable Foundation Pris 140 kr
Ny foundation som sägs hålla i upp till 16 timmar.
Innehåller ljusreflekterande pigment som gör huden klar och ger en sammetslen look.
Innehåller även vitaminC och ska ej färga av på kläder

2.CLINIQUE Lash Building Primer Pris 180 kr
Mascara Primer. Lägg ett lager innan din vanliga mascara för ett mer hållbart resultat
och längre fransar.

OBS! Dessa produkter är inte makeup jag har prövat själv  (förrutom Citylips)och rekomenderar UTAN jag rapporterar endast att de är nya i KICKS sortiment och nu finns att prova/köpa där!

Ciao!
66 kommentarer
Natali

hmmm loreals foundation låter intressant...lite för bra för att va snat kanske? Om du provar får du raportera

hannahsthlm

Natali:Klart jag gör!Men jag gillar ju mina Dior såå mycket...tror inte den är bättre än dem iallafall,tycker oxå den låter lite för bra för att vara sann!=) Men vem vet..kanske är faboulous!
Du...jag har en till foundation från Dior som du borde ta prov på också, den heter Eclat Satin och kanske skulle passa din hudtyp..är typ en blandning mellan Dior Ultra mat och Dior Purelight. Min syster använder alltid den och nu har jag börjat använda den lite också för min Pure Light tog slut..Ville bara tala om att den oxå är fab! Och du..om du gillar Ultra Mat och oroar dig att Dior Pure Light sak bli blank på dig..så köp DiorUltra Mat!Alla har ju olika hudtyper ju..kanske passar awesome på dig dagtid! Men prova Eclat Satin också tycker jag innan du bestämmer dig..Kram!

Malin

Loreal foundationen verkar bra =) Föressten jobbar du som makeup artist inom ett visst märke eller är du bara utbildad? =)

kalle

Hej gumms! Kolla in madame v .com
As porriga underkläder,ett nytt märke tror jag.
Sluta lägg in bilder på ungarna!!!!!!!Dom är finast i världen men det finns så mycket sjuka personer på nätet.
Annars kommer jag scanna in massa piniga bilder på dig på min blogg.Hehe

hannahsthlm

Malin: Jag jobbar just nu inte för något märke, jag planerar att starta en egen studio och hoppas det kan bli av snart=)!

Kalle:Det var ju bara dagens oufit!=)

Malin

Åh vad kul! Det är min dröm =) Min moster(som är utbildad makeupartist för YSL) ska starta eget å då ska jag med få jobba där. hihi =)

hannahsthlm

Malin:åhh..vad kul..YSL, hon är säkert superduktig=)!

Natali

ja, nu har jag bestämt mig...Kicks ligger precis bredvid den butiken jag jobbar i...så imorogn ska jag smita några minuter...och be om prover...sen ska jag pröva mig fram..Har en stark känsla av att det kommer bli en dior foundation i alla fall. Förresten jobbar du som make up artist på heltid?

hannahsthlm

Natali:Ja gör det! Så kan du ju prova i helgen..foundation är det vilktigaste att ha rätt i hela makeupen så köp inget du inte är 100 på!
Jag frilansar och jobbar i perioder..bra när man har sjuka barn som jag har att inte jobba jämt=)!Annat blir det väll när jag öppnar min studio sen..då blir det väll jobb dygnet runt kan jag tro=)!

Twinkle

Så citylips funkar alltså? Man kanske borde testa..

Du tipsade mig förut om Max Factor flawless perfection när det kommer till budgetfoundations. Jag har dock inte hunnit köpa den än. Jag tyckte den där Loréal lät bra, vilken skulle du satsa på?

hannahsthlm

Twinkle: Jaa..DuWop är bättre men City Lips funkar..men är lite obehaglig att använda!

Du...Jag kan inte riktigt svara på vilken jag skulle ta av Flawless Perfection och denna från loreal eftersom jag inte prövat den sist nämda!Mitt tips till dig är att du går och kollar ut om du hittar några ungefärliga färgnyanser av båda som du gillar,sen ber du om prover på dem och så testar du hemma i lugn och ro!
Det som är BRA med Flawless Perfection är att den har ju både primer och foundation...verkligen en smart produkt på det sättet att man får 2 för 1.
Primern håller hela dagen oxå..men ta prover,det är det allra bästa! På Kicks brukar de vara hjälpsamma med provburkar!
Good Luck=)!

Twinkle

Tack för tipsen!

hannahsthlm

Twinkle: Så lite så,hoppas du hittar den perfekta foundationen=)!

ullis

Jag funderar på dom där foundationerna. Båda verkar bra, men hur mycket kostar dom, ungefär? tänkte också på det att flawless perfection måste ta slut fortare..

hhannahsthlm

ullis: Loreal kostar 140 kr på Kicks och Flawless perfection tror jag ungefär lika mycket.Flawless perfection kanske tar slut fortare MEN du får ju även en primer och använder du primer så behöver du ju inte lika mycket foundation..foundationen fastnar och sitter bättre med primer..såå..jag gillar verkligen Flawless perfection..kan rek den=)!(primern är super)

Babbo

Buon luogo piacevole senza qualsiasi cosa dispari, ben progettata! http://www.babbo.nat3rismo.org

musica

http://www.musica.su0ereva99.org

musica mp3 gratis

http://www.musica-mp3-gratis.mi7lan46.org

meteo

http://www.meteo.su0ereva99.org

liberi

http://www.liberi.mi7lan46.org

pompini

http://www.pompini.mi7lan46.org

musica gratis

Buona fortuna con il vostro luogo. E abbastanza nice=) http://www.lukxi.org/musica-gratis

fontana

http://www.italyi.org/fontana

8ball

is very interesting site...

napoli

http://www.erotixv36.org/napoli

musica gratis

http://www.erotixv36.org/musica-gratis

Hillari

This is very interesting site...+

Sveta

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!6

Meteor

Excellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.r

[3!]realit

Beautiful site!

[3!]realit

great site

[3!]scere

Good Site .Nice work.

[3!]santan

Excellent browsing have the to

Helga

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Katie

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.a

[3!]mento

good site

Svetlana

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(

[3!]mento

good site

[3!]mento

great site

hydrocodone

Beautiful site!

Britney

Excellent%2Bweb%2Bsite%2BI%2Bwill%2Bbe%2Bvisiting%2Boften

Jennifer

I enjoy your site very much! THANK YOU7

Svetlana

Just serfed in. Great site, guys!u

Nicole

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.

Jesus

Wonderful pages! Keep up the grat work.t

Nicole

Oh+o+ho%21+very+nice+site%21e

Sveta

Sentimental and nostalgic. Great.o

Bill

i love this site.n

Katie

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!a

Bill

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!=

Katie

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.g

Elza

Your site is very interesting and usefule

Marilyn

I\'l be back... :)+

Jones

This is very interesting site...%

Kim

I+consider+that+beside+Your+site+there+is+future%212

Bill

Nice site its very interesting site! your site is fantastic."

Jones

Excellent site - do keep up the good work.s

Nicole

I like it and the background and colors make it easy to ready

Joon

Very good site! I like it! Thanks!e

Helga

Very cool design! Useful information. Go on!d

Jones

Looking for information and found it at this great site...n

Sveta

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.C

Smit

Hi%21+Definitely+nice+and+neat+site+you+got+there.

Smith

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Kim

Cool!.. Nice work...i

Meteor

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.o