Kändisspaning....




    och 

På  http://www.accessora.se/  finns mycket livsnödvändigt som väskor, underglam, smink & parfym.
De säljer många märken ,bla. Philip B, Lip Fusion, Fancy Fanny, Clean, Du Wop  och många många fler!
Vad använder egentligen olika kändisar? Säkert lika många märken som det finns återvändsgator i innerstan... MEN asseccora trendspanar om några produkter från deras webbshop som används av kända ansikten,öron och rumpor!

1.HEIDI KLUM är tydligen förtjust i ENERGI MUSE smycken, här ovan LUCK ARMBAND 420 kr
2.JESSICA SIMPSON sägs vara flitig användare av HANKY PANKYs undies, ovan BODY SHORTS
299 kr
3.MARIE SERNEHOLT gillar som många andra smycken från TRISH BECKER, ovan PREMIUM OPAL 2400 kr
5. KATE MOSS gillar saker från JELLY PONG PONG, bla. SUPERMODEL STAIN FOR CHEEKS AND LIPS 159 kr
6. EBBA VON SYDOW ska enligt asseccoara vara frälst vid DU WOP och deras VERNOM GLOSS 225

På sidan finns fler trendspaningar,makeup tips och rätt många roliga saker i lager så jag rek. absolut ett besök!
Själv fick jag besök som stannade tills efter medlodifestivalen och bjöd på middag...jag älskar att bli bjuden på middag i mitt eget hem...fram för mer sådant..det är så praktiskt!
Ho ho...fick rätt i mina farhågor både angående kläderna och Carola, det gick ju typ  bra för henne MEN jag kan inte hjälpa att jag tycker det är jättepinsamt att hon är med nu igen..och kör en sådandär vindshow oxå det igen..har vi inte sett den förr? ett antal gånger?!
Hur som helst så hörde jag nånstans att LARS WALLIN designat den blå chiffongballongs byxdressen som Carola bar...huuu..kan det verkligen stämma.??.Jag tyckte det  mer såg ut som något LENA PH möjligtvis skulle kunna ha sytt...Jo ja....det FANNS  dem som såg värre ut än Carola iallafall..ho ho..väldigt måånga...hey...Carola hade ju iallafall  Botox=)!
Ciao!
39 kommentarer
jessica

jaa visst är det pinsamt..been there done that liksom..och jag tyckte verkligen inte att hon skulle komma vidare till finalen men det gjorde hon bara för att hon ÄR carola liksom *himlar med ögonen*

Jenny

Hej tjejen!
Jag undrar vem du är? blir nyfiken på nån som skriver så mycket men nästan inge om sina tankar och ideér, Vill bara påpeka för annars kommer de personliga påhoppen ännu en gång, du får skriva om vad du vill men jag blir NYFIKEN!Så... Vem är du?

hannahsthlm

jessica: Jaaa...mycket pisamt!Jag trodde det skulle vara FLER som skulle tycka det och INTE rösta på henne..men sen när man hade hört de andra låtarna så förstår man ju kanske VARFÖR hon gick vidare ändå:) Hoppas ni har en skön söndag!

Jenny:Jag är en singel mammy i Sthlm innersatad som skriver mycket om att få mitt brinnande intresse för fashion att gå ihop med resten av mitt liv..Jag har medvetet VALT att inte skriva om vissa saker på bloggen MEN min blogg är ändå personlig om du tar dig tid att läsa den så upptäcker du säkert det!Jag skriver mycket om mina tankar och ider..faktiskt..även om det är uppblandat med Gucci,Dior och Bubbleroom!
Jag hoppas du har en trevlig Söndag!

adeline

Ja, visst luktar Issey Miyake underbart gott, jag kan inte få nog av den. Jag har pendlat mellan den och Amor Amor, men nu tycker jag att Issey Miyake luktar mycket godare.
Vilken Clean parfym använder du? :)

Fancy Desire

TRISH B. gör verkligen underbara smycken! Kul inlägg!
Fancy Desire

hannahsthlm

adeline: Jag använder förtillfället CLEAN BABY GIRL men min favorit är CLEAN FRESH LAUNDRY..Prova den om du ej har gjort det...:)

Fancy Desire: Tack:)! Jag är också hooked på Trish Becker...

Sofia

vilken rolig blogg du har ! tkr jag :)

hannahsthlm

Sofia: åhhh..vad kul att du gillar bloggen:)!

Anna

Hörde en intervju med Carola på Rix Morronzoo och där nämnde hon att det är Wallin som gjort hennes kläder.. tyckte inte heller det var så fint.. men smaken är som baken :-)

hannahsthlm

Anna: Jaa..så sant:)!

Sofia

Åh, blev lite sugen på lipglosset... det var så fin färg! Vet du var man kan köpa det?

Apropå Carola så gillade jag faktiskt hennes scenkläder, färgen fick hennes ögon att glittra, och skorna var coola! Kanske lite för mycket fladdrigt tyg dock, skulle nog vara tjusigare som klänning än byxdress...

yenny

oooh jesus, vilka larvigt dyra smycken dom där trish becker! 2400:- för ett par örhängen! oj oj! ;)kram på dig :)

hannahsthlm

ha ha...inte så kul om man tappar det ena..men snygga är dom allt!:)Kram

Hanna

me like accessora.se de har så fina livsnödvändiga saker! ;)

8ball

is very interesting site...

Katie

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.h

Joon

Hello+people%21+Nice+site%21e

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Amanda

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.

Jersey

Hi! Definitely nice and neat site you got there.s

Bush

I have your site for its useful and funny content and simple design.s

Amanda

I+you+all+love%21%2D

Nicole

Cool!.. Nice work...o

Britney

Cool!.. Nice work...r

Keno

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.l

Lorrosono

http://tramadol-sqllt.blogspot.com/
See you.

Kim

I like it and the background and colors make it easy to readw

Keno

I+enjoyed+your+page.+Keep+up+the+good+work%21+Feel+free+to+visit+my+page.+It%5C%27s+cool+too.e

Kim

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Anna

It\'s a great and valuable site!

Joon

Hi! Definitely nice and neat site you got there.t

Bush

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.e

Amanda

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucke

Helga

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!o

Marilyn

Fascinating site and well worth the visit. I will be backe

Marilyn

Many interesting information on your site - keep up good works

Alan,Alan

Awesome site! Design is great!