Hissa eller Dissa?

52049-581

Har rensat LITE i några garderober efter vi kom hem från Vanadisparken....
man riktigt
känner hur mycket NYTT man vill få in i dem! Mina är verkligen FULLA....not good...
det är MYCKET som inte används där inne kan jag tala om!
Hittade den här Kuvertväskan som jag fått av min syster Becca som bor
i Sunny California!
 Den är från VICTORIA SECRET.....så synd att V.S inte har butik HÄR i Sthlm ju! =(

Vet dock inte om väskan är MY STYLE riktigt..har använt den 3 gånger bara....
Vad tycker ni? Hissa eller dissa?Ska jag använda den mer
nu i vår? Alltid kul med andras åsikter...
Den är ju hur som helst praktisk med handwrist bandet!
Det är Söta W som agerar väskhållare..tänkte om ni tycker jag ser ut att ha ovanligt små händer!
OCH ja..Lilla-E har MÅLAT på väggen bakom....ho ho ho....den dagen var jag inte överlycklig..men livet
går vidare..=)

Ciao!
37 kommentarer
TessQ

Min kompis har en exakt lika dan, den har hon som neccesär ;P

TessQ

Min kompis har en exakt lika dan, den har hon som neccesär ;P

Moa

Ursnygg! Om du dissar den köper jag den gärna! :)

Vintage*Jessica

SNYGG behåll kommer säkerligen komam väl till pass nu till sommaren :)

Ps inte kul med troll ungar som ritar på allt annat utom sina papper skrattar :) men men Ungar e alltid ungar minns ju själv hur man var Överallt och ingenstans hahahah :)

Sophie

Hissa absolut! Det är alltid kul med olika väskor som man kan matcha till både det ena och det andra!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Stina

Hissa! Den var ju supersnygg.

Malin

jättesnygg! släng inte =P

mikkan

släng den inte!!den ska du ha kvar..jag älskar sånna väskor :D

suratanten

Det är nog en hissa. Med rätta kläderna till, så blir den jättesnygg.

hannahsthlm

Tess Q:mmm..de är ju säker bra till det med=)!

Moa: ok..ska lägga det på minnet ifall jag säljer den..=)!

Vintage Jessica:Jooo..till sommaren vill man ju ha mycket väskor..praktiskt när man kör barnvagn och ha det där bandet runt handleden oxå..jag ska nog behålla=)!
OCH..jaa..jag ritade oxå överallt som barn..Lilla-E har väll fått det efter mej..=)

Sophie: Kul att du tycker hissa..hmm..jag behåller den tror jag=)!

Stina: ok..har bestämmt mig för att behålla!=)

Malin: neej..jag ska inte=)!

mikkan: Ska ha kvar..=)

suratanten: jaa..jag prövade just med min svarta Miss Selfridge kappa och det blev snyggt..ska behålla=)!

frida

skitsnygg juh! den måste du använda oftare =)

hannahsthlm

frida: OK=)...ni har övertygat mig...!

Sofia

den var ju het!

My - you know you love me

Hissa Hissa! Den går ju till både vardags och party!

När jag var liten skrev jag mitt namn på alla bokhyllor och stolar, sen skyllde jag på min lillasyster som var 2 år ;)

Brilliance.blogg.se

Jag själv personligen gillar den inte särskilt..men du passar nog ursökt i den! Use it

jen

älskar allt vad kuvert väskor heter. speciellt de mindre modellerna. jag hissar din till himlen. (:

aggie

Absolut hissa!! Behåll den, tänker du sälja så har jag ställt mig i spekulantkön tillsammans med de andra :)
Ha en bra dag //aggie

Linda

Om du inte har använt den så tycker jag att du ska sälja den. Om man inte gillar något så kommer man inte använda det även om det är fint (vilket väskan var)

Annie

HIssa, jättesöt!

Vintage*Jessica

hahhahaha :) klart man var Busig som barn skrattar :)

perfekt att kuna ha en mindre väska på sommaren för då man har vagn har man ju skötväska där rymms ju allt annat som inte ryms i den lilla söta väskan :)

Galadriel

behåll!!!

Hanna

väldigt fin väska! ;)

Emma

släng inte väskan. ska du göra det kan du gärna skänka den till mig:) me like din väska verry mutch:)

Anonym

Jag hissar den!

Ruslana

dissa den.

8ball

is very interesting site...

Britney

Hi! Definitely nice and neat site you got there.e

Prohor

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!o

analbleaching

Hello, nice site

Jennifer

Cool+guestbook%2C+interesting+information...+Keep+it+UP.+excellent+site+i+really+like+your+stuff.%2B

Jones

It\'s a great and valuable site!i

Hillari

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Bill

Sentimental and nostalgic. Great.o

Amanda

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.y

Britney

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.

yewu vasckyzo

kgfbxcl hqwr ozaidj hiqmdnfyr iwhkcmn tbce nobcyeq

Arihedvig

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.