HELLO KITTY fashion



När jag var liiten var jag sååå förälskad i HELLO KITTY. Jag minns en liten affär i Gamla Stan som
jag och min lillasyster fick  besöka ibland som sålde såå mycket söta prylar ! Hade tur fick vi med oss ett Hello Kitty sudd eller dylikt..men de riktigt STORA sakerna fick vi aldrig..som ryggsäcken eller lampan..

Kanske just därför bestämmde jag mig (när jag sprang på en i julruschen) för att slå till på en STOR Hello Kitty
sparbössa till mig själv i julklapp! (Varken Lilla-E eller Söta-W ville önska sig en såååå)
Där hade jag tänkt att spara 10 kronor till exempelvis alla DIOR saker jag suktar efter...nu har det då
kanske inte gått lysande med 10 kronors sparandet...har nog inte ens kommit upp i en Dior nappflaska till Lilla-E än (och när jag gör det har han väll slutat med nappflaska helt)....men jag GLÖMMER ju hela tiden bort att slänga ner mina växelpengar i den där...fast den är stor och syns...ska gå och lägga ner några på engång!

Hur som helst så är jag inte DEN ENDA (skönt att se bildbevis faktiskt) i "grown up age" som är hooked på Hello Kitty,
både Heidi Klum och Carmen Electra gillar söööta Hello Kitty asseccoarer!
Här ovan med några designade av TARINA TARANTINO och här kommer fler:

1.HELLO KITTY Crystal and Bed Bracelet Pink Head Puff $95
2.HELLO KITTY Tic Tac Pin:Pink Head Puff $62.50
3.HELLO KITTY Pndant with Crystal Pink Head Puff $112.50

Kan beställas på http://saniro.com/hellokitty

Det finns även sååå söööta undies och annat cute, just cheek this out:

1.HELLO KITTY TUNIK SET $22
2.HELLO KITTY RAINBOW TANK $12
3.HELLO KITTY TANGA W/SEQUIN BOW $9
kan beställas från http://www.drjays.com

Tror faktiskt jag KAN få användning för Guccisolisarna snart nu idag när jag ska ge mig ut på stan!
(utan att någon tror jag har de för att jag: gjort en ögonplastik/blivit misshandlad/är bakis),
Att ha solisar när det är alldeles gråmulet ute och solen inte skymtats på 2 dagar känns enbart FEL for moi och förknippar jag endast med töntvarning samt ögonplastik/misshandlad/bakis syndrom...men nu..nu börjar det äntligen verka legitimt att använde dem ...HURREY! Ingen kan va gladare än jag över det...
Ciao!
Gosh..kan det vara våren som faktiskt behagar komma SNART?!
45 kommentarer
Moa

jag har exakt det linnet i mitten på underkläderna. jag älskar hello kitty. har hur mycket som helst! suddigum, pennor, väska, två plånböcker, två tröjor osv ;)

Maria

haha jag älsar verkligen hello kitty prylar ;) De är ju fööör sööta och man känner sig så där lagom barnslig när man har köpt nåt med Hello Kitty motiv, det behövs ibland :)

Li

Jag vill ha en Hello Kitty Toaster!
Jag har redan en brödrost men den är ju så söt!
http://shop.sanrio.com/images/51505.gif

hannahsthlm

Moa:åhh..det linnet vill jag oxå ha ju=)Sååå sött!

Maria: Javisst behöver man det ibland=)!Jag blir som ett litet barn när jag kommer i närheten av Hello Kitty saker..;)

Li: Jaa..den är adorable..vill oxå ha=)!

Hanna

älskar hello kitty! vill ha en sovmask med henne på! ;)

Li

När jag var i Kina köpte jag med mig massa Hello Kitty prylar. Typ väskor, mobil/sminkpåsar, sovmasker, mobilsmycken.
Om nån är intresserad av att köpa så kan ni mejla mig på [email protected]

hannahsthlm

Hanna: Me too..I looove Hello Kitty!
Vill du ha en sovmask kanske du ska mejla Li (se ovan) och kolla om hon har någon du vill ha?! Good Luck=)!

Li: Tack för tipset!=)

Sophie

Jag kommer oxå ihåg en lite butik i gamlastan som sålde Hello Kitty! Och om jag inte mins helt fel så fanns det en annan som oxå sålde Hello Kitty i Sergelgången. Jag var ett stort Hello Kitty fan när jag var liten!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

hannahsthlm

Sophie:åhh..du oxå=)!

Elinor

Jag älskar Hello Kitty! När de fick hello-kitty saker i happy meal på mcdonalds i höstas var jag där direkt :) pinsamt men det får det vara värt..

Martin

Tråkigt nog så skickar inte sanrio shop saker utanför USA. :(

8ball

is very interesting site...

Jersey

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!k

Jennifer

Looking for information and found it at this great site...%

Helga

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.w

Hillari

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.e

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Bill

Lucky+to+find+you%2C+keep+on+the+good+workk+guys%21+Best+of+luck.u

Jesus

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.

Vasilii

Very+good+site%21+I+like+it%21+Thanks%21

Vasilii

Very good site! I like it! Thanks!

Urii

Greetings!..k

Amanda

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.n

Anna

I have your site for its useful and funny content and simple design.2

Marilyn

I have your site for its useful and funny content and simple design.

Svetlana

Excellent web site I will be visiting oftenv

Svetlana

Excellent+web+site+I+will+be+visiting+oftenv

Urii

I%2Bbrowse%2Band%2Bsaw%2Byou%2Bwebsite%2Band%2BI%2Bfound%2Bit%2Bvery%2Binteresting.Thank%2Byou%2Bfor%2Bthe%2Bgood%2Bwork%252C%2Bgreetings%252B

Elizabeth

This is very interesting site...r

Jones

I enjoy your site very much! THANK YOU7

Smit

Hello people! Nice site!t

Urii

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?.

Marilyn

Wonderful pages! Keep up the grat work.

Keno

Thank for making this valuable information available to the public.n

Britney

The%2Bsite%255C%2527%255C%2527s%2Bvery%2Bprofessional%2521%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Bgood%2Bwork%2521%2BOh%2Byes%252C%2Bone%2Bextra%2Bcomment%2B%252D%2Bmaybe%2Byou%2Bcould%2Badd%2Bmore%2Bpictures%2Btoo%2521%2BSo%252C%2Bgood%2Bluck%2Bto%2Byour%2Bteam%2521o

Joon

Thank you for your site. I have found here much useful information...

Keno

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!

Jones

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!

izza

vet du vart en hello kitty affär ligger i stan?

Steffe

Det kommer en ny Hello Kitty butik till Stockholm snart med enbart Hello Kitty saker.

Det finns redan en Community som är öppen och web shoppen öppnar snart.

www.kittyfan.se

www.kittyfan.se/forum

Gustavveronika

Hi, cool site. What CMS is it?

moncler jacket

During the 1980s <a href="http://www.monclerjacketsuk1.com/" >Moncler Jacket</a> began after a fashion to go <a href="http://www.monclerjacketsuk1.com/" >Moncler Jackets UK</a> with people who wear their <a