Dagens Outfit

52049-600

....bild blir idag på Lilla-E och Robbie Williams!

Lilla-E: Babyblå Ralph Lauren Polo Sport Pike
             Militärbyxor från Debenhams kids

Robbie Williams: Lila stickad liten dress...

(Hannah: Kör samma som igår men adderar min Svarta Filippa K kofta över)

Här är det bråda tider...sitter och väntar på att mitt "snabbtorkande" nagellack finally ska torka..hmmm..
Lilla-E är ledig idag och vi ska först på ett möte...hoppas han är snäll?!...men det är han..oftast...Robbie williams ska såklart med!
Sedan är det dax för The Lunch på "hallen"....dvs. Östermalmshallen. Min moster E-L från andra sidan landet möter upp, mamma såklart, lillasyster Becca som igår kom från usa och så jag och Lilla-E (och Robbie Williams då)...Looking forward too that! Har inte sett min lillasyster sen augusti!
(stackars Söta W ...måååååste vara i skolan...suck...hade velat haft med honom oxå..)

Nu ska jag fortsätta med makeupen...gosh...sen nu  igen..Ha en adorable day=)!
Kram Hannah,Lilla-E och Robbie W.

Såg att jag hade fått  kommentarer..svarar på dem i eftermiddag..tack för ni läser...ni är bäst=)!
33 kommentarer
Emma

söt son du har.

Sofia

Perfekt outfit, både på barnet och hunden! =)

Härligt att umgås lite med familjen, ha det så trevligt idag!

Fancy Desire

Vilken liten adorable sak! :) Fancy Desire

linda

Är det lilla E som har gjort konstverket på väggen?
Duktig - och cool!

christine

"Robbie Williams: Lila stickad liten dress"... så roligt! Haha! Kunde låta bli att skratta när jag läste det. So cute =)

Hoppas du hade det trevligt med familjen!

Vintage*Jessica

sweeety Din son är :) min dotter e speciallist att Klä sina gossedjur med :) i dag vart det hunden utan kläder med till dagis :)
Hoppas att du får en härlig dag med Lilla E och god mat och trevligt sällskap ps dina vita stövlar e ju bara så balla vart rå sugen på att införskaffa mig i ett par nu fast vet inte vilken färg röda kanske :)

Kram Jessica

Hanna "Hans"

Soooo cute! :)

Nathalie

gud va söt din son är! tänkte bara säga till alla att jag ska göra en L.A shoppin guide så om det är någon som har bra tips kan ni väl maila!

Sandra

Tack för besöket hos mig :) Du är så där härligt shoppingtokig som jag var innan jag snabbt skaffade tre barn och hamnade i förortsdjungeln haha! Nu har jag verkligen noll koll på mode, känns tragiskt ;) Kikar in igen, vilken söt son du har, är det han som målat på väggen? *s*

Bohemica

Söt!

Vanja

Naaah vilken cutie!

Vanja

Vet dina om dina småttingar fortfarande använder napp, men annars har den här sidan http://www.elodiedetails.se/ coola döskallenappar :D Skit häftiga!

Paulina

Du lär ju vara världens coolaste mamma, ever! Jag ska bli precis som du...

Sofie

ÅÅÅÅÅåååå Vad söt han är din son:)

Isabella

SÅ söt!

tigerlily

ojojoj va gullig!!

Evelina

Jag vänjer mig aldrig vid hur sööööt han är! så nu säger jag det igen för typ tredje gången :D extra sötispoäng för Mr.Williams i famnen

hannahsthlm

Emma: Tack=)!

Sofia: Tack:)Hoppas du haft en trevlig dag du oxå!

Fancy Desire:Thank u=)!

Linda: ha ha ..jaa..det är Lilla-E som målat sååå fint på väggen!;)

Christine: ha ha..hoppas du haft en adorable day du med!=)

Vintage Jessica: Tack! Jaa..röda stövlar vore snyggt..absolut att rek. framför vita..vit är ingen praktisk färg på skor och stövlar precis..;)!

"Hans": Tack=)!

Nathalie: Tack=)!Hoppas någon hör av sig med tips..=)!

Sandra: åhhh..du har säkert koll du med=)!Jaa..det är Lilla-E som målat så fiiint på väggen..hmm=)!

Bohemica: Tack=)!

Vanja: Tack==)! va gullig du är som tipsar..ska absolut kolla in sidan med döskallenapparna!=)

Paulina: åhh..Tack=)!Du kommer säkert bli den coolaste mamman ever...

Sofie: Tack=)!

isabella: Tack=)!

tigerlily: Tack=)!

Evelina: åhh..du är så gullig..tack=)!

Sanna

Vilken helt fantastisk sötnos!! Helt otroligt.

hannahsthlm

Sanna: åhh..tack=)!

8ball

is very interesting site...

Nicole

Very cool design! Useful information. Go on!i

Jooni

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !e

Keno

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(

Anna

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsI

Urii

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Jones

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Keno

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!r

Park

I you all love!2

Smith

Just+serfed+in.+Great+site%2C+guys%21a

Elizabeth

Excellent site, added to favorites!!f

Anonym

Är det hunden som kallas Robbie Williams eller? Gillar din son Robbie? vill gärna ha svar,
[email protected]

Jimamalie

Great site. Good info