Dagens Louis Vuitton...

52049-569

...är denna fabulous wedge shoe!
Kände att Dagens Dior kan behöva lite konkurens från Dagens Vuitton så det kommer
bli ett nytt dagligt inlägg....
Skon heter LV Trunk Wedge Sandal och kostar $500.00
Hur kan man LEVA utan dessa när man vet att de finns?Kommer nog kännas  hårt..

Något annat som känns om inte hårt så ändå lite småtrist är ju att jag kommer
missa BLOGGTRÄFFEN som går av stapeln i Stockholm imorron kväll.
Jag hade planerat att gå eftersom jag tycker det skulle vara sååå fun att se
några bloggare man läser här LIVE , se hur de är "på riktigt".....
Nu har jag bytt helg med mina små klimpars pappa och har alltså barnen i helgen
och kan inte komma ut....Nåja...jag hoppas träffen blir en succe och att det anordnas FLER
framöver, jag kommer DÅ,promise!Ska boka in reserv barnvakt långt i förväg...
Hoppas NI som SKA  gå får en MYCKET TREVLIG  evening!

Barnen har JUST somnat och klockan är 00.40...Men så sov ju Lilla-E middag när vi var på
shoppingrundan i eftermiddags och kom hem vid 19..då vaknade han!Normalt går han och lägger sig
för natten vid 20....Blev liiite tokigt idag kan man väll milt  säga!
Väldigt TUR att det är Lördag tomorrow!.Men det var faktiskt värt det att han sov middag när vi
var på stan så jag kunde prova lite....är nöjd med mina inköp..Kommer nog som DAGENS OUTFIT imorrn...

Ciao!
25 kommentarer
Vintage*Jessica

Hiihihiih vilka nattsuddare du har :)

Vad hade d i shoppingpåsen i dag då ? Nyfiken :)

synd ang bloggträffen tur det går fler tåg :)

yenny

hmm va äre för bloggträff? vart då? låter spännande.. haha.. kram ;)

hannahsthlm

Vintage Jessica: jaaa...nattsuddare är bara förnamnet...TUR det är helg=)!
I min shoppingpåse fanns bla....äsch..du får se bilden imorrn..lova att kolla in=)
Visst är det trist med Bloggträffen men hoppas absolut på att det kommer fler;)! (när jag är barnledig)

yenny: Jaaa...det är på en restaurang i Sthlm! Kan inte skriva ut vilken här och det är tyvärr för sent att anmäla sig den här gången..men häng med om det blir någon mer i framtiden..om du vill;)!Kram

yenny

hmmm, låter spännande.. är det någon slags hemlig sekt eller? haha, skämt o sido, anmälan? nu hänger jag inte alls med. är det speciellt inbjudna eller? av vem isånt fall.. blev väldigt nyfiken nu :) :) kram !

hannahsthlm

yenny: he he...ja..vi har en hemlig sekt here on the blogg...noooo...;)Det var en tjej på pollybloggen som drog igång det och sen har det väll gått runt lite här på bloggen..Tror det är ca 15 stycken ungefär som sammnstrålar imorrn=)!

yenny

hallå där igen i nattmössan! jag har utmanat dig på en långt, dryg grej ;) hhihih, bara att sätta igång :D kram där i natten :)

hannahsthlm

yenny: Jag är klar nu...=) Går och lägger mig..Kram!

Hanna

söta dom med! ;)

8ball

is very interesting site...

Bush

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucks

Jooni

I\'l be back... :)a

analbleaching

Hello, nice site

Jesus

It\'s a great and valuable site!k

Bush

You have built a good websiteo

Sveta

i love this site.r

Keno

Hi%21+Definitely+nice+and+neat+site+you+got+there.

Urii

I have your site for its useful and funny content and simple design.+

Bob

I+have+been+looking+for+sites+like+this+for+a+long+time.+Thank+you%21+

Sveta

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.>

Svetlana

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck0

Park

Very cool design! Useful information. Go on!

Nicole

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Katie

I enjoy your site very much! THANK YOUn

Joon

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.y

Anna

Very+interesting+website.+Keep+up+the+outstanding+work+and+thank+you...