Dagens Dior...

52049-565

....kanske passar bra till er som gillar Leopard mönstrat!
För moi  skulle de nog inte vara värda $650.00  
MEN jag tycker  de är roliga och party  och vill någon GE mig dem..
soo...here i am!

Nu flyr jag ut med Lilla-E inom en halvtimme!
Örat är  lite bättre och han håller
nu på att spela hockey/bandy i vardagsrummet med en RIKIG hockey puck han har hittat..
flyger DEN genom fönstret blir det väldigt  KALLT här i natt.....Lilla-E måste aktiveras!
Vi kan fika på NK och kolla på leksakerna ..och handla mat på Ica nere på NK..och
mina vitaminer på den där Hälsobutiken på samma plan..praktiskt..
så FÅR  det bli..kan ju ingen liten kille  med öronvärk ha dött av?!
Ciao!
19 kommentarer
jessica

njut av fikat för mig med!! *ler sött*

Sigrid

ojojojoj jag vill ha!

Millan

Hoppas att han lungade ner sig sen så att du fick det varmt hemma :))

fruitcocktail

Verkligen coola pjuks!! Men som sagt priset är inte lika coolt för min stackars plånbok;)

hannahsthlm

jessica: Jag åt en American cookie för dig oxå=)!

Sigrid: Kan tänka mig det..;)!

Millan: Jaa..vi tog en lååång shoppingrunda på stan innan några fönster blev attackerade av pucken..han är oftast jättesnäll och sitter och leker med små Teletubbies och sånt MEN ibland får han såna där ryck och börjar spela hockey och fotboll inne...då får man skynda sig ut..även om han är lite förkyld som han var idag!=)

fruitcocktail: Visst är de awesome...Dock är de inte heller aktuella för min plånbok!;)!

A

Hej hanna, tycker det är kul att det finns nån som älskar och uppskattar dior lika mycket som jag. har själv en diorväska från girli kollektionen och är en sucker för väskor i allmänhet. keep up the good work!

8ball

is very interesting site...

Amanda

Great%2Bsite.%2BI%2Bwill%2Bbookmark%2Bfor%2Bmy%2Bsons%2Bto%2Bview%2Bas%2Bwell%2521%2521%2521o

Britney

You+have+a+wonderful+website+here.+May+God+rich+bless+you+always.2

Urii

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.%2B

Helga

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.h

analbleaching

Hello, nice site

Urii

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Sveta

Wonderful+and+informative+web+site.I+used+information+from+that+site+its+great.u

Meteor

http://groups-beta.google.com/group/mature1/web/free+mature+movie+pic+sex.html
S

Urii

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

Jones

Very+interesting+website.+Keep+up+the+outstanding+work+and+thank+you...t

Elza

Wonderful+and+informative+web+site.I+used+information+from+that+site+its+great.g

Jooni

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?2