Adorable Shoes...

52049-460

......till små fashionabla kids från BOTTEGA VENETA.

Jag tycker de är fruktansvärt sööööta och blir riktigt sugen på att köpa sneakersen (lilla  bilden)
 till Lilla-E....
De heter BOTTEGA VENETA Intrecciato Sneakers for Children och kostar ca 1250 kr.
Problemet med Lilla-E:s fötter är att de typ ändrar storlek varje månad så dessa skor skulle
nog i dagsläget vara en rätt dålig investering..
De andra små skorna är HELT adorable och heter BOTTEGA VENETA Intrecciato Flats for Children
och kostar också ca 1250 kr.
Hur kan man bra designa något så bedårande?!
Jag har dock en känsla av att Lilla-E inte skulle
klä sååå bra i flatsen.....de ser ut att passa bättre till en liten babydoll klänning eller dylikt.....tycker jag!

Ciao!
43 kommentarer
jessica

toksöta =)

sanna

Jikes så söta!! Synd att jag inte har några små fötter att köpa dem till.. :(

gella

Såå söta, men kanske opraktiska för en liten sötnös. Jag skulle vilja ha dessa uppe på hyllan i sovrummet, bland andra accessoarer - som prynad..:)

Evelina

Naw, jätte söta!

Caroline

Vilka jättesöta skor!

Lily

HAAA, vad söta, får mig att önska att mina fötter var så små, eller hm, kanske att jag hade barn istället, det är nog mer realistiskt...

therese

åh, vill ha en liten bebi nu=)

christine

Nä, så bedårande söta! Nästan så man vill ha en bebbe, nästan iafl =)

Rebecka

nej gud va söta :) gorgeous :D

caroline

uuuuursöta skor verkligen :) men jag har en liten fråga bara, du har skrivit i en kommentar på min blogg att du hade sett rödvitrandiga leggings på etc. på odengatan. vet du en hemsida dit? är inte så hemmastadd i sthlm att jag vet vilken affär det är :$ ;) tacksam för svar, och tack så mkt för tipset!

lolita

Ååh så söta, jag önskar att de passade mig :D

hannahsthlm

jessica: Visst är de,kanske något för N?=)

Sanna:Jaaa...jag skulle oxå kunna tänka mig de där flatsen!

gella: Jaa..kanske..sneakersena tycker jag ser rätt sköna ut men flatsen vet jag inte..Hur som helst så skulle de ju vara sååå söta att bara ha hemma=)!

hannahsthlm

Evelina & Caroline& Rebecka: Jaa..soo cute=)!

Lily & Therese & Christine:ha ha...ja det är sååå kul att shoppa till bebisar=)!

Lolita: Ja,jag skulle oxå vilja ha de där söta flatsen!=)

Caroline: åhh..tyvärr vet jag ingen hemsida.
Pröva på deras telenr: 08-338770
De kan kanske tipsa dig om fler ställen där de finns! Svea har ju en butik i Birger Jarls Passagen och på NK finns rätt mycket grejer därifrån oxå.
Har du kollat på hm efter vitrandiga? topshop?
Hoppas du hittar vad du söker=) Kram!

Emma

så himla söta små skor:)

Lisa

Naaaw va söta små saker!

hannahsthlm

Emma& Lisa: Visst...sååå sööta=)!

Amanda

Nej, vilka gulliga!

8ball

is very interesting site...

Joon

I consider that beside Your site there is future!

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jersey

You have built a good websiteg

Kim

Very%2Binteresting%2Bwebsite.%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Boutstanding%2Bwork%2Band%2Bthank%2Byou...%2525

Amanda

Oh o ho! very nice site!c

Sveta

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..

Elizabeth

Thank for making this valuable information available to the public.n

Park

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.:

Katie

I have your site for its useful and funny content and simple design.

Jimpson

Great+site.+I+will+bookmark+for+my+sons+to+view+as+well%21%21%21%2B

Sveta

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP...

Marilyn

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.0

Britney

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.t

Britney

I have your site for its useful and funny content and simple design.

Elizabeth

Your+work+is+marvelous%21%21t

Bush

Very+interesting+website.+Keep+up+the+outstanding+work+and+thank+you...s

Meteor

Excellent+web+site+I+will+be+visiting+ofteno

Meteor

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.

Meteor

Very good web site, great work and thank you for your service.h

Nicole

Wonderful pages! Keep up the grat work.o

Urii

You+guys+do+a+wonderful+job%21+Keep+up+the+good+work%21%21%21s

Katie

Great Site - really useful information!o

Jesus

Just serfed in. Great site, guys!.