Slingor a la Lindsay?

52049-1017

.....Nåja inte riktigt maybe....men lite rödbrunt blev det denna gång iallafall....Jag är rätt nöjd,kul med förändring iallafall=)!
Frisören på fm, nu väntar tandläkaren på em...och ikväll väntar ett make up jobb...
Han hämta ut hm på vägen hem från frisören och denna randiga cardigan ovan var bla. med...Mycket nöjd är jag med den!!
Resten av "the keepers" ska jag försöka visa ikväll om jag hinner....det är ju faktiskt SVERIGE-ENGLAND rysaren oxå...=)!

Kramiz/Hannah♥

Min hals ser grön ut..det är den INTE..ibland blir skuggor på foton..jaa.skumma ;)!
63 kommentarer
Johanna

Nice! Snyggt tycker jag med håret. Och fiin cardigan. Spännande med make up jobb ikväll =).

Käthe

Skyll på skuggor :) jag tror nog allt att halsen är grön. *hihi*
Låter spännande med ditt make-up jobb. Du skulle inte vilja tipsa om bra make-up produkter för sommarfräsch look?

anina

Vad fräscht håret blev.
Hos tandläkaren har jag precis gjort av med närmare 4000kr, härligt, där försvann skattepengarna :) Vad gör man, tänderna måste ju lagas.
Hoppas att det går bra för dej.
Ha en bra dag.

Helen

Hej! titta jättegärna in på min blogg o tipsa..!! skulle bli så glad..!! //Helen

emma

kul med make up jobb.. jätte fint blev hårt. är du make up artist eller vad jobbar du inom? tror inte jag läst något om det:p

svar af hannahsthlm

Johanna:tack=)! Jobbet ikväll blir nog intensivt men kul...

Käthe: ha ha...den kanske har blivit grön istället för brun..eller nåt;)...Självfallet kan jag tipsa om lite sommarsmink snart..har faktiskt blivit dåligt med makeup inlägg på min blogg senaste tiden..tidsbrist...men det kommer=)!

Anina: tack gumman...käns lite ovant men man vänjer sig säkert ;)!
Usch...vet inget annat place där 4000 kan ryka så snabbt som hos farbror tandläkaren...scary...=(
Jag skulle fylla en tand med någon plastfyllning..det tog typ 20 min.och kostade 1600..helt otroligt...=/

Ha en bra dag du med! Kram

Helen: Ska jag göra när jag har tid!=)

Emma: Tack emma! Jag är make up artist men jobbar inte så mycket nu för jag har små barn...mina barn är det viktigaste för mig=)!

Cassie

Åh, det blev jättefint. Somrigt, fräscht, I love it :D

svar af hannahsthlm

Cassie: Vad söt du är! Tack=)!

Anonym

Du är så charmigt söt =) Du ser lite ut som Lilla My! Charmtroll!

Heléne

Jättefin hårfärg! Du passar jättebra i den.

Louise

Superfint hår! Men du ser väldigt läskig ut på bilden, måste du spärra upp ögon så?

suratanten

Snyggt!

Sannossi

Fint! Va härligt med frisörbesök! :)

Gloom

Värsta fotbollsbloggen nujö!!! Fortsätt med det...

felicia

make up jobb? låter kul kan du tipsa om några make up produkter kram

LEONI IN TJECKIEN

yes ja ar i tjeckien, :) som tur finns internet, sa ja kan kolla din blogg:)

sanna

du blev verkligen jättefin i håret! :)

Amanda

Jättefint verkligen! Apropå klippning.. jag borde också klippa mig! =)

melliz

snyggt allså... vill oxå till frissan o göra nåt åt mitt hår men vågar juh inte vill ha mitt långa låtit de växa så det är så långt som jag alltid haft emn kanske tunna ut o toppa de är nåt man kanske vågar göra =S Kram

Jocelyn

Åh, nice! Jocelyn likes! alltid kul med förändring, jag vill (precis som alla andra) också gärna få lite make up-tips! Görna sånt som tar typ ingen tid alls, bäbis+ lägga make up= Omöjligt...:)

Stina

Håret ser jättefint ut! :)

sofiemadelene

Shit vad fint det blev =)

Felicia

SÅÅÅÅÅÅ SÖT=)

emma

Hannah: gick du för linjen till make up`? såg att du jobbat som det:) kul.

Goddess

Appropå Modells co blottingpaper, hur många är det i paketen?

Hanna

Shit! Du är verkligen sjukt lik Micheal Jackson!

Tess

ooh, gud vilka fina drag du har! Menar, kindben osv. Och väldigt fina rådjursögon :)

Elica

jättefin färg.. fräsch o passar dig utmärkt =)

8ball

is very interesting site...

Jesus

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...t

Sveta

Pretty+nice+site%2C+wants+to+see+much+more+on+it%21+%3A%29r

Vasilii

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Elza

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.t

Helga

Sentimental and nostalgic. Great.

Anna

Very good web site, great work and thank you for your service.A

Svetlana

Excellent web site I will be visiting oftenv

Hillari

Greetings!..v

Elizabeth

Excellent site, added to favorites!!u

Bob

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!n

Bob

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

Sveta

I+have+been+looking+for+sites+like+this+for+a+long+time.+Thank+you%21+

Smit

Just serfed in. Great site, guys!r

Sveta

I\'l be back... :)i

Nicole

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.+

Amanda

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.\

Joon

Hi%252C%2Bgood%2Bmorning%2Bto%2Ball%2Bof%2Byou...%2BNice%2BGuestbook%2B%253B%252D%2529%2B%2521%2521%2521D

Park

Your work is marvelous!!B

Urii

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!r

Hillari

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucko

Katie

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!e

Keno

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21a

Helga

I\'l be back... :)+

Jennifer

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.u

Sveta

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.r

Meteor

Sentimental and nostalgic. Great.f

Helga

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)f

Amanda

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.t

Marilyn

Excellent site - do keep up the good work.+

Jooni

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...

Prohor

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!u

Smit

Wonderful pages! Keep up the grat work.l

Prohor

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luckt

Katie

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)+