Saknad & Migrän...

.....låter som en ny film eller bok titel...men det är det tyvärr inte....vad jag vet... utan min status just nu...;)

Söta W har åkt med I till landet och jag får inte se den lilla klimpen förrens på Fredag...=O!.
Hur ska man överleva?!!!
Han åkte i Måndagskväll och nu är det Onsdag....Jag saaaknar!!!! Jag har ju dock Lilla E hemma...men jag är ju van vid att de är två ju....=P!

Jag har även lyckats  fått migrän vilket kanske inte är så interessant för er att veta...men det är rätt väsentligt för mig och min syn just nu...Det började igår....och har nu sakta stegrats.....(heter det sååå..stegrats?!)
Jag har "tagit" det mesta ikväll..Men inga tabletter i världen verkar dock hjälpa som jag har tillgängliga. Imorrn bitti ska jag gå upp super tidigt och gå till doktorn och få nåt recept...Förtsökte imorse men då kom jag för sent..hur lyckas man? Tyyyypiskt moi...=)
Kan medd. om någon undrar att Eaze verkligen inte hjälper..Den där receptfria migrän medicinen som kostar typ 100 kr för 6 tabletter...rena rånet!=/
Testade den en gång när jag var bakis och DÅ funkade den bra MEN inte när man får sådana här anfall av huvudvärk....=(
När migränen släpper ska jag svara på kommentarer..förhoppningsvis imorron...Just nu är känns det inte som en smart ide att försöka.....

Sleep well! Kram Hannah♥
45 kommentarer
Johanna

Usch vad jobbigt! Huvudvärk när den kommer sådär.. Jag kan få attack magvärk, och då är det morfinliknande tabletter som behövs. Fy för värk!
Hoppas du får ett recept imorn, viktigt ju. Och hoppas det går att sova.. Blöt en handduk med iskallt vatten annars och ha på pannan eller nacken. Brukar lindra lite =).

nina

ha det super!
och usch med huvudvärk :(

Felicia

Usch det är min stoooora skräck, att jag ska behöva separera och lämna bort ngn av mina barn.,... Vet hur stor saknaden skulle bli... Lider med dig gumman!!

Cassie

Usch vad jobbigt .. :( Hoppas du får något bra mot huvudvärken, som säkert är hundra gånger värre när man saknar någon så mycket .. :( Krya på dig Hannah ! :D

Jannica

Nej fy för migrän, krya på dig!!

emmy

HEJ GILLAR DIN BLOGG
//EMMA

Johanna

Jobbigt med migrän!

Miillan

Be om Naproxen, funkar ganska bra..

Persita

Eaze suger verkligen...

Sandra

Eeze, hjälper verkligen inte. Jag brukar lätt få ont i huvudet å när man får migrän känns det som huvudet nästan ska gå av. Jag fick t.o.m biverkningarna av dem där dyra tabl. Pröva smått med en vetekudde som oxå fungerar vid magont.

Vanja

Finns det nått som hjälper mot riktigt jävlig migrän? Jo, vila och att stå ut ett par dar, fast man egentligen vill ta en pistol och skjuta bort eländet. Som tur är har jag än så länge lyckats hejda mej när jag ser logiken i att det inte funkar...

Annars är (dyra) receptbelagda mediciner tyvärr det enda som kan funka...

Kalle

Trevlig midsommar,Hade så bra på landet.
Hälsa Göran och Eva-Lotta och alla andra.
Krama killarna ifrån mig.
Håll koll på W i vattnet!.
Jag kommer vara i skärgården så jag har nog ingen mottagning på luren.
Drick mycket vatten mot migränet,kanske hjälper!Eller ta några bira :)

Anonym

va heter dina barn egentligen:P

Anonym

va heter dina barn egentligen:P

Kim

Dagar stavas med enbart gemener, det gör månader också.

Filip

tja!

kom in här av en slump bara och läste om din migrän..jag har också migrän..speciellt nu på sommaren då vädret ändras ofta från höggtryck till lågtryck osv... jag har Zomig Nazal sprayer som fungerar bra. Dom är i och för sig dyra men det fungerar i alla fall. Jag tar det med Ipren och brukar efter det somna och sova bort det värsta.
Vet hur jobbigt det är ! krya!

från hannahsthlm

Filip: TACK=)!! Ska absolut testa det då..känns som allt är värt att pröva;)!Migrän är såå horribelt!!=(
Tack igen!

8ball

is very interesting site...

Keno

I+you+all+love%21+

Jennifer

I\'m love this great website. Many thanks guy

Britney

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!.

Park

i love this site.+

Smith

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!r

Kim

I%2Byou%2Ball%2Blove%2521k

Jersey

i love this site.e

Vasilii

Many interesting information on your site - keep up good work+

Hillari

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Meteor

Nice site... Cool guestbook...h

Elizabeth

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.5

Elza

Your+work+is+marvelous%21%21t

Bush

I+have+been+looking+for+sites+like+this+for+a+long+time.+Thank+you%21o

Elizabeth

I like it and the background and colors make it easy to readN

Urii

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.M

Joon

You have built a good websitel

Hillari

Thank you for your site. I have found here much useful information...o

Joon

Excellent site - do keep up the good work.

Sveta

I\'m love this great website. Many thanks guyd

Keno

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)n

Katie

Hi! Definitely nice and neat site you got there.g

Sveta

Hi%21+Definitely+nice+and+neat+site+you+got+there.+

Prohor

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.A

Jooni

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.+

lxdrp niapzh

tghic izsxmg vhjb wfzail nqwrjhv jlnzgrcd wpnjc

Fanny

Har Hortons huvudvärk,, vet någon om zomig Nazal funkar eller måste jag fortsätta med mina morfinsprutor? bra sida

Renetine

Enjoy your website very much. Good job!