Dagens Streetstyle....

52049-999

....Blir samma som igår...(för er som såg mig då=)....

Hm barn top Rosa
Panos bikini turkos
Killah jeans
Gucci säck
Gucci solisar på huvudet

Vad annat än bikini och top (samt capri) KAN man ha på sig?!..
.Imorron ska jag dock ha klänning tror jag när jag ska upp i ottan på SKOLAVSLUTNING i kyrkan med Söta W..
Jaaa...Jag ska iallafall INTE ha bikini=)!

Skorna var sådäääär...jag beställde ett par marin/vita och ett par cerisa/vita....Ser snygga ut när man är brun om fötterna MEN båda paren var för små,inte konstigt,båda var ju samma storlek...De Marina var dessutom snett sydda...dåligt..för de kostar ju ändå över 400...de är ju inte helt gratis...=/
Båda får alltså åka tillbaka MEN tror jag ska beställa de cerisa/vita i storlek 39....De Marina hoppar jag nog..Så snygga (och sköna) var de inte att jag vill ha 2 par!

Hoppas ni haft en braaaa dag!=)

Ska försöka svara på kommentarer när klimparna sooover....Kram!
36 kommentarer
Johanna

Snyggt! Ja det finns inte så mycket annat man kan ha på sig i denna värme :)
Och snygg väska också!

jen

det är verkligen svårt att klä sig i något i värmen. Helst vill man gå omkring i bikini dagarna igenom. men det funkar ju inte. dock ger en bikini ett härligt intryck under ett linne. Snygg färg du valt dessutom, passar du bra i. mvh jen

Cicci

Söt bild :)! Vilka skor från Ellos var det??

Käthe

Jag har beställt mockasiner från La Redoutes rea. Se här: http://www.laredoute.se/?product_id=162543
Tyckte dom hade lite seglarstuk över sig, också kunde man fynda från 199 kr. Jag beställde ett par hallon/vita för 249 kr (stl 39). Jag hoppas de är sköna. Rapporterar förstås i min blogg om ca en vecka då jag beräknar få dem. :)
Svårt det här med skor...

melliz

ååhh,sicken bild =) söt! och snyggt linne =) och tuur man oxå kan shoppa på barn =) fast ärligt så skäms jag men det är nog bara för jag inte kunde innan jag fick barn. men bra blogg i övrigt iaf =)

v

Oww va skoj att du är tillbaka.
brun och allt.. *avensjuka.. trallaa.

glad sommar ;D

suratanten

Va! Ingen bikini på skolavslutningen;) Själv har jag lyckats dra på mig en väldigt, väldigt kort klänning idag, får se om jag vågar gå och shoppa i den;)

Eddie

Fin du va :) allt bra idag?

SVAR från hannahsthlm

Johanna: Tack=)!

Jen: Tack=)!

Cissi: Tack=)! Skorna ser du i ett inlägg ovan..=)!

Käthe: Japp..svårt med skor på nätet..hoppas dina passar som handen i handsken;)!

Melliz: Tack=)!Jag just loove hm barn...=)Kramiz

V: ha ha..såå brun är jag inte;) Glad sommar till dig oxå! kram!

Suratanten: nopp..no bikini at the skolavslutning;)! Gick d bra med shopping i kort kort ?=)

Eddie: merci=)! Allt är prima idag tack!

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Nicole

Fascinating+site+and+well+worth+the+visit.+I+will+be+backF

Smith

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.d

Svetlana

Wonderful pages! Keep up the grat work.G

Jooni

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luckd

Helga

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.t

Jesus

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%211

Elizabeth

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Helga

Very+interesting+website.+Keep+up+the+outstanding+work+and+thank+you...r

Marilyn

You+have+an+outstanding+good+and+well+structured+site.+I+enjoyed+browsing+through+it.a

Helga

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.u

Nicole

The+site%5C%27%5C%27s+very+professional%21+Keep+up+the+good+work%21+Oh+yes%2C+one+extra+comment+%2D+maybe+you+could+add+more+pictures+too%21+So%2C+good+luck+to+your+team%21y

Jersey

I%2Byou%2Ball%2Blove%2521n

Elizabeth

This+is+very+interesting+site...%2B

Smith

You+have+built+a+good+websitea

Keno

Just serfed in. Great site, guys!t

Vasilii

i love this site.i

Jones

This is very interesting site...+

Meteor

Excellent+site%2C+added+to+favorites%21%21h

Bob

Nice+site...+Cool+guestbook...+

Hillari

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..%

Helga

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Britney

i love this site.D

Park

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!d