THE PAKET INNEHÅLL....

JAAA...Det måste ju medges att det var en samling paket jag kånkade hem med igår;)!
På ett sätt var det skönt att hämta allt i vid ett tillfälle istället för att springa på 7 Eleven varje dag=P..Hmm...höll jag på att skriva...FÖR jag var nämligen där IDAG IGEN och hämtade ETT Blush paket..men vi låtsas som det inte har hänt;)! (Det paketet redovisar jag dock imorrn):

De på 7/11  är så vana att se mig med avier så de förväntar sig inte nåt annat än att direkt gå tillpaket avdelningen när de får syn på mig=)!

NELLY paketet innehöll: 

PAUL FRANK Linne  (PF Washed Out Julius) 299 kr
och  Susanna Sweat Pants från SVEA 495 kr

På bilden ovan passade jag på att få med en blus från La Redoute som på rean kostade ca 200 kr, den är av märket  COTE FEMME i svart (Jag har edan en i midnattsblå sen förr och tycker knytet på puffärmarna är så sött;). Blusen anlände i samma paket från La Redoute som den omskrivna väskan
från LAURA CLEMENT som gick på ca 400 på Rean....Jag är nöjd med den och kommer ha den som vardagsväska! Jag använder alltid Gucci väskor i lekparken..typ..och det är INTE bra..denna blir perfekt för vissa tillfällen när man vill vara casual men snygg;)!

I mitt ELEVEN paket fanns bara favvo märket SMASHBOX! Just loove deras smarta och BRA produkter!

1.SMASHBOX  Backdrop  Cooling Tint  i färgen Smashing 0  Pris: 275 kr
Detta är en tint (som en färgad dagkräm) som KYLER och har solskyddsfakto 15!
Perfekt att ha som underlag under make up om man har solat lite för mycket och vill kyla ner sig frammåt kvällen innan utgång eller som solskydd på beachen när det är varmt!
Gultonad (som de flesta Smashbox produkter) vilket de flesta passar i och jaaa..en smart produkt helt enkelt=)!

2.SMASHBOX Foundation Stick i färgen White Oak 2   Pris: 310 kr
Hmm..foundationstick är INGET jag rek. eller använder själv på sommaren!
Vet ej varför jag lät denna slinka med min beställning..men den kommer nog till användning frammåt hösten;)!
Man får ju dockhy om man lägger foundationstick på RÄTT SÄTT och vid fotoshot,modelljobb etc. använder man alltid stick foundation.
Ger dock ett TÄCKANDE resultat och tål inte värme så bra så ..undvik på sommaren!=)

3.SMASHBOX Photo Matte Anti-Shine Pressed Powder i färgen nr 2  Pris: 290 kr
Ahh..en ny favorit!=)
Inget slår ju Håkansson The Powder MEN ett pressat puder har sina fördelar ibland oxå!
(Håkanssons puder är ju ett lös puder,om än i mkt behändig liten dosa)
Detta pressed anti-shine  puder ska absolut få följa med mig på min PARTY KVÄLL imorrn=)!

 Från underbara SMASHING som alltid svarar snällt på´mejl,skickar presenter om varor är sena och just nu har 25% rabatt på sortimentet (tom 27 Juli)om du uppger rabattkoden VeckoRevyn kom mitt nya Håkansson Puder 199 kr som varit restnoterat en tid..Yippi=)!

Phuuu......tror jag fått med allt nu;)!

Hoppas ni har en treeevlig Fredagkväll!

Ciao!♥
53 kommentarer
emma

låter som en toppen paket shopping. Snygg väska och grymt snyggt paulfrank linne. funderar på att betsälla något från de där stället man fick med i VR. ska se om någon vill beställa med mig.:) hehe.. vad var fraken på det?

från hannahsthlm

Emma: Tack=)! gillar linnet skarpt;)!
Smashing har fri frakt vid order över 500 såå..passa på att beställa ihop med någon=)!

Yohanna

Hur får du råd med allt du beställer hela tiden? :)

Hanna "Hans"

Oh.. jag är också nöjd med min väska, fast din är brun va? Själv beställde jag en svart! Love it, stor och fin :D

från hannahsthlm

Yohanna: Det du;)!..Neej..men det är ju inga dyra saker precis..och på La Redoute har jag ju konto såå..=)!

Hanna: yes! Min är mörkbrun! Rymlig och bra är den allt! Jag är oxå nöjd=)!

Li

En till fråga... Jag velar mellan Duwop Venom Gloss i Lantana eller Buttercup. Vad tror du passar bäst för en asiat med ljus till medel hud? Har vanligtvis ganska bleka gammelrosa läppar.

Li

Jag beställde också en massa från LaRedoute. Såg att många kläder var märkta med 30 grader. Vet du om dom är undermärkta och om man kan tvätta dom i 40?
(jag är himla frågvis idag)

från hannahsthlm

Li: Tror Lantana kommer passa dig=)! Ta det!Kommer bli en väldigt snygg effekt när du är mörk!

Hmm..Tvätt råd ang. La Redoute kan jag nog tyvärr inte ge dock=(..det vågar jag inte!!;)..
det där varierar ju otroligt från plagg till plagg!
De kan ju vara undermärkta eller så är de inte det...Själv är jag alltid noga med att tvätta i 30 grader om det står det..Lycka till med allt=)!

ps.Är det ullgrejer så tvätta absolut i 30 grader..Bomull kanske kan funka i 40...MEN tänk på att om det är broderier/stenar/skinn etc. kan de gå sönder i högre grader såå..tycker du ska köra på 30 på allt det står det på..kort och gott=)!Kram!

jennifer

åh härliga prylar du har fått :)

från hannahsthlm

Jennifer: Tack=)!

Johanna

Smink är så underbart att köpa :)
Och gillade dina SVEA byxor.. =)
Ha en skön lördag!

från hannahsthlm

Johanna:åhh.. Absolut=)Smink shopping= My favourite;)!
Svea byxorna är grymt sköna!
Ha en bra löradg du med !

Käthe

Oj, så mycket fint! :)
Kan själv tänka mig Susanna Sweat Pants från SVEA.

nina

alla är alltid på Engla om hur hon har råd med sina inköp.. men har följt din blogg ett tag o undrat hur DU har råd med allt? Ensamstående mamma med två barn liksom. Vad jobbar du med för det jobbet behöver jag med:)

från hannahsthlm

Käthe: Tack=)! Svea byxorna är jätte mysiga;)!

Nina: Jag tycker faktiskt både Engla,jag och alla andra kan få ha vissa saker ifred, som jag skrivit förr;)
Man behöver inte redovisa allt här på bloggen!=)
Jag har skrivit förrut och skriver IGEN..Jag handlar inte direkt några dyra saker...Visst får jag dra ner på tex. tidningar,skoinköp, utekvällar mm. de månader jag handlar mkt smink till exempel!
Ha det bra!

AnnaK

Åh, den väskan är ju bara så fin! Missade den på rean och nu är det ju ordinarie pris igen på den...hm...

från hannahsthlm

AnnaK:åhh..tråkigt då att du missade den..kanske kommer fler chanser framöver?;)!

UmmaGumma

Satan så snyggt PF linne !

från hannahsthlm

UmmaGumma: Tack=)!Gillar det sparpt!

8ball

is very interesting site...

Jersey

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucka

Elza

I\'m love this great website. Many thanks guy+

Jesus

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !

Helga

Hi%252C%2Ball.%2BNice%2Bsite...I%2Breally%2Blike%2Byour%2Bsite%2B%2521%2BGood%2Bjob%2Bman.h

Jersey

It%5C%27s+a+great+and+valuable+site%218

Jooni

Looking for information and found it at this great site...l

Sveta

Very cool design! Useful information. Go on!u

Marilyn

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...e

Nicole

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.y

Hillari

Sentimental and nostalgic. Great.e

Elza

Great Site - really useful information!%

Smith

Wonderful pages! Keep up the grat work.k

Bill

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.i

Britney

Oh o ho! very nice site!s

Svetlana

Very cool design! Useful information. Go on!y

Smith

Great+Site+%2D+really+useful+information%21l

Bush

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

Svetlana

Greetings!..o

Svetlana

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time+

Joon

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.i

Bill

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Svetlana

Very good web site, great work and thank you for your service.e

Hillari

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.a

Bill

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

Helga

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!a

Katie

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!t

Hillari

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings+

Sveta

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!4

Helga

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!C

Sveta

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Meteor

Hello people! Nice site!d

Park

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.T

Ariadine

Nice site, regards from the netherlands!