DUMT

Jag var ute igår kväll och kom hem kl 4 och är därför inte så pigg idag. Förståligt?;)
Jag sa en dum sak som jag ångrar idag!=( 
Mitt motto är annars lite av att "Tala är Silver men Tiga är Guld."..aja...inte så mycket jag kan göra åt det nu..känns bara lite onödigt..Jag borde inte ha sagt det även om jag blev irriterad!
Det var nog allt för nu...Kram Hannah♥
52049-1125
Jag på för drinken hemma hos en kompis!
Svarta skjortan från La Redoute, Chanel brosch,Svart/vit kjol samt Gucci säck var kvällens Outfit

Fick iallafall gratis skjuts hem av en taxi från Stureplan som erbjöd mig jobb som modell i Kroatien...ha ha...Varför inte ta Söta W och Lilla-E och åka imorrn?=)Kroatien är hittils ett outforskat territorium för mig!;)

Uppdatering kl 19.10:NU KOMMER KLIMPARNA HEM NÄR SOM HELST....Saknar dem sååå!=)
Hade tänkt göra ett inlägg om BLUSH paketet och svara på kommentarer MEN det får vänta till senare kväll eller imorrn! CIAO!♥
34 kommentarer
Malle

jag kom hem vid den tiden också...var på crusing...lyckasdes dock hålla min munn denna gång, men förstår hur de känns...har sj lyckats med det ett flertal ggr. Man får sin ångest =)

från hannahsthlm

Malle:Ja..man får lite ångest,der kan jag hålla med om! Känns lite onödigt! Hoppas du hade kul på din crusing;)!

Anonym

Oj vad fin du är! Jättebra bild verkligen.

Natali

å du skulle ha nappat haha...Kroatien är såå vackert =) dels tycker jag så för jag e kroat men det ÄR verkligen iunderbart. Ska dit 4v i augusti!

från hannahsthlm

Anonym: Tack snälla!=)

Natali: Tror jag säkert..sa taxi cahffisen oxå..;) Kroatien äe paradisetpå jorden!=)
Tyvärr vill nog inte Söta W och Lilla-E flytta dit..men..vem vet..kanske blir en charter dit någon gång?;) Fy vad mysigt du kommer ha där i 4 veckor!=)På bild ser ju landet uuunderbart ut!

Malle

jo jag hade jättetrevligt! tänk, att man kan ha så trevligt utan ngn alkohol inblandad? =)

från hannahsthlm

Malle:åhh.. Det är ju mkt positivt;)!

suratanten

Blir lite avsis;) Dricka drinkar och komma hem klockan fyra...ååååh! Härligt...ha ha:)

från hannahsthlm

Suratanten: mmm...är aningen tröööött idag bara;)!

Sara

Fin bild! Fin skjorta! :)

Käthe

Du ser superfräsch ut på bilden, pingla där. ;)
Roligt att höra att du hade trevligt. Vi skulle eg. ut i lördags (barnpassning och allt var ordnat), men orkade inte efter en varm dag i Köpenhamn. Men vi tar nya tag om några veckor. Det blir inte att vi går ut så ofta nu för tiden, så det är tur att vi festade av oss innan sonen kom. :)

emma

gud va du är söt

Samuel

INGEN är perfekt, Hanna: inte ens en så'n pretty pingla som du!

(Med andra ord: du är INTE ensam om att ha sagt tokiga saker, men det är bra att du kan ta lärdom av dina misstag!)

Samuel

...oops: HANNAH skulle jag ha skrivit - sorry!

från hannahsthlm

Sara: Tack=)!

Käthe: Tack=)! Jaa..det är inte alltid orken precis räcker till för partynights när man har barn...Jag vet hur det är!
Dock är det ju kul att komma ut då & då så hoppas det blir av för er om ngr veckor istället då!=)
Jag var en riktig party pingla för ngr år sen och är rätt nöjd med att inte gå ut så ofta nu längre jag med!
Kram!

från hannahsthlm

Samuel: Vad snäll du är! Dina ord värmer!
Jag VET att ingen är felfri men...jaa..det kändes så onödigt bara..Jag tycker ju om personen men uttryckte mig inte på ett bra sätt..vilket kanske egentligen är lätt hänt kl 3 på natten kanske när man inte är såå pigg..men men!
Jag ska försöka ta lärdom av att inte göra så igen iallafall!
Kram

från hannahsthlm

Samuel: No probs..Hanna eller Hannah spelar inte sååå stor roll;)!

Linda

Hua, ibland hoppar grodorna bara ut på en. Men ta det inte så hårt, det händer alla. Även solen har sina fläckar ;) Kul att du är hemma igen, har saknat din blogg!

p.s fin bild också!

från hannahsthlm

Linda: Jaa..varför gör de det?.. dumma grodor!;)
Ångrar mig verkligen idag men jag kan inte göra så mkt mer än säga att jag är lessen..
Kul att vara hemma igen MEN västkusten är ju såå fantastiskt...uuunderbart hade vi det!=)
Kram

från hannahsthlm

Emma: Missade svara på din kommentar ovan...sorry..Tack ska du ha=)!

Petra

Så söt så.. : ) Gillade chanel broschen till skjortan!

från hannahsthlm

Petra: åhh Tack=)! Skjortan livades verkligen upp av broschen..ibland kan lite accessoarer göra mycket!

anina

Rosé vin är gott! Vad fin party outfit =) Jag skickade ett mezz till en kompis och skrev nåt dumt ah! varför gör man såna saker när man är berusad... snacka om ångest.
Ha en bra dag!

Christine

Malle: Har jag också upptäckt för ett tag sedan... man slipper ångesten och bakfyllan, haha! =)

Hannah, vi har alla vräkt ur oss något vi inte borde en och annan gång. Inget bry sig om! =)
Söt du var där, och skjortan var skitsnygg!

Camilla

Älskar det rosévinet! :)

Lena

Hej hannah!
Jag såg dig på spy bar i lördags! Du såg dock inte ut att trivas så bra, det kanske känns så när man är bland de äldre på stället... Vad kul med en modellscout som kör taxi, låter ju troligt, eller hur, hihi!!!

Vidare måste jag få fråga, hur många plastikoperationer har du genomgått?!

Mvh Lena

hannahsthlm

Lena:
Du verkar inte så välvilligt inställd till mig tycker jag...men jag kanske har fel?=)
ha ha...bland de äldre på stället..den var bra;) Fanns det många under 35 där eller?=) Jag får oftast visa leg . när jag handlar både cigg (om jag gör det) samt på systemet så..jag känner mig verkligen inte bland " de äldre"...Då hade jag nog inte fått modellerbjudandet av taxi chaffisen heller?;)..eller..vad tror du? ha ha..klart det inte var Mika:s eller Stockholmsgruppens modell scout som var ute och körde taxi och rekryterade till kroatien...Han hade väll kontakter och tyckte jag passade...Dock tackade jag vänligt men bestämt absolut nej eftersom jag inte tyckte det lät särskilt seriöst och för att jag redan "been there,done that" och jag absolut inte vill jobba med modell jobb längre!!Men jag har visit kortet till agenturen här hemma...
Jag hade inte särskilt kul på Spy Bar för att jag inte tycker det är ett särskilt roligt ställe att spendera en Löradgnatt på mitt i sommaren bland massa turister när det finns mycket roligare alternativ ...tycker du?

Mvh Hannah

8ball

is very interesting site...

Svetlana

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!

Jennifer

I%2Benjoy%2Byour%2Bsite%2Bvery%2Bmuch%2521%2BTHANK%2BYOU

Svetlana

It\'s a great and valuable site!f

Jennifer

Very cool design! Useful information. Go on!i

Meteor

Oh o ho! very nice site!7

Arnetirill

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!