Dagens..eller aja..Nattens MJ

52049-1073

Sömn är inte min starkaste sida trots lockade bok och fluffiga dunkuddar* ..det är ju så VARMT!!...
Så här kommer  nu istället ett tips på en MJ väska jag skulle kunna tänka mig i två olika kulörer men samma modell:
MARC BY MARC JACOBS LUXY LEATHER DANIELLE HOBO  som kan bli min eller din för $438.00.
Själv är jag nog mest förtjust i den med mörkare läder...viken skulle DU föreda att ha på axeln? Om du måste välja?;)

Nu tar jag min OLIVA JOULES FRIA FANTASIER och gör ett NYTT försök att sooooova....

Ciao!♥

*läs tidigare bok inlägg=)
51 kommentarer
Maria

OM jag måste välja, den ljusa. Riktigt snygg!! Sov gott!

Rouaa

hellre den mörka, fast jag skulle inte vilja köpa den väskan :)

Irrig

Helt klart den mörka! Den andra ser ut som.. ja du har juh haft en bebis ;)

Den mörka var RIKTIGT snygg!

Johanna

Ohh my.. Den väskan var ju snygg. Den ljusa skulle jag vilja ha då =)

catya

Hmmmm.....skulle ta den mörka, den ser ljusa ser lite billigare ut enligt mitt tycke.
jag tycker dock att marc jacobs collectionen är snyggare än marc by macr jacobs : )

Nicole

Den mörka väskan hade inte varit helt fel :]

Svar från hannahsthlm

Till alla:Jag tycker de är gryma båda två..älskar Hobo modellen..kul med era åsikter=)!

malin

den ljusare är svårare att matcha med kläder (om man tittar på min garderob i alla fall ;) så därför den mörka :)

emmy

Den mörka väskan D.

Sussie

Riktigt snygga båda två men jag skulle nog välja den ljusa!

J

fina! :) jag skulle dra den ljusa, för då har jag matchande stövlar till hösten! ;)

Anna

Den mörka!

Jocelyn

De är underbara, jag hade nog valt den mörka (hösten väntar ju bakom knuten...:)

Malle

Hade jag fått välja så hade jag nog valt båda ;) haha, men hmm...det var så svårt...liksom vilken kan passa bäst in med min klädsmak osv?...jag håller me dig hannah tror ja. den mörkare faktiskt...sov så gott! =)

Svar från hannahsthlm

Jocelyn: Visst är den mörka snyggare till hösten,absolut=)!

Malle:Jaa..me too..;)Men med min stil oxå passar den mörka bättre mycket bättre=)! Go natt!:)

8ball

is very interesting site...

Joon

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.y

analbleaching

Hello, nice site

Sveta

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!s

analbleaching

Hello, nice site

Nicole

Great+site.+I+will+bookmark+for+my+sons+to+view+as+well%21%21%21e

Elizabeth

videochatbox%2B%2B%255BURL%253D%2Bhttp%253A%252F%252Fhometown.aol.com%252Fvideochatbox.com%2B%255Dvideochatbox%255B%252FURL%255D%2B%2B%2B%253Ca%2Bhref%253D%2Bhttp%253A%252F%252Fhometown.aol.com%252Fvideochatbox.net%2B%253Evideochatbox%253C%252Fa%253E%2B%2B%2Bhttp%253A%252F%252Fhometown.aol.com%252Fvideochatbox.org%2Bvideochatbox%2B%250D%250Ahttp%253A%252F%252Fhometown.aol.com%252Fvideochatbox%250D%250A

Svetlana

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)p

Jones

Very good web site, great work and thank you for your service.e

Anna

i%2Blove%2Bthis%2Bsite.

Prohor

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!%

Joon

Thank for making this valuable information available to the public.u

Amanda

I+have+been+looking+for+sites+like+this+for+a+long+time.+Thank+you%21f

Amanda

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Park

Hi! Definitely nice and neat site you got there.s

Park

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck

Keno

Many+interesting+information+on+your+site+%2D+keep+up+good+workr

Jimpson

Great%2BSite%2B%252D%2Breally%2Buseful%2Binformation%2521t

Jennifer

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luckd

Jones

The+site%5C%27%5C%27s+very+professional%21+Keep+up+the+good+work%21+Oh+yes%2C+one+extra+comment+%2D+maybe+you+could+add+more+pictures+too%21+So%2C+good+luck+to+your+team%21

Jesus

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!t

Helga

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timel

Bob

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.

Park

Thanks+for+your+project.+I+like+this+site.+KEEP+IT+UP..%2B

Jooni

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.

Jesus

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.1

Keno

I\'l be back... :)o

Anna

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(y

Elza

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luckb

Jennifer

Thank for making this valuable information available to the public.-

Jennifer

Just serfed in. Great site, guys!n

Joon

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..+

Meteor

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOU7

Jones

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!k

Jooni

I%2Bconsider%2Bthat%2Bbeside%2BYour%2Bsite%2Bthere%2Bis%2Bfuture%2521e

Bill

Hi! Definitely nice and neat site you got there.t