C/O Stockholm och Smashing

.....Jaaaa..det är mycket man BEHÖVER hela tiden...;)
Definitionen av "behöver" kan man ju alltid se lite olika på ....MEN  för mig är en bra fuktcreme, solskydd,rengöring,make up remover etc. saker jag INTE klarar mig utan!

Lipgloss,rouge, solpuder och nagellack KAN jag klara mig utan om det skulle krisa..MEN...det är inte med glädje jag avstår om ni förstår vad jag menar;)...Nu vimlar det ju av både rouge och lipgloss här hemma sååå....det problemet har jag icke for the moment!=)

Senaste inköpen var alltså mest "nödvändiga grejer" enligt mig...Totalt onödiga enligt Söta W ..ha ha=)
Tänka vad mycket fotbollsbilder man skulle få för de pengarna=0!

52049-1145

Från C/O Stockholm kom jag hem med kasse innehållandes:

Håkansson VitaminSpray  av sorten ROSEMARY  239 kr
Håkansson THE REMOVER 239 kr
Smart produkt UTAN olja som tar bort ALL make up,även Mascara!
Man behöver tex. inte dra med flera rengöringsflaskor/burkar om man är ute och reser eller dylikt..smart!
MODEL Co  Eye Liquid Buds (Eye Make Up Remover) 98 kr
De här smart TOPSEN har jag både bloggat och köpt förr...Det finns vätska innuti och när man bryter ena änden så rinner den ut i topsen! Perfekt att ta bort mascara-kladd under ögonen och ha med när man går på fest etc. om man vill rätta till ngt i make upen=)!
Kan även beställas från BLUSH..men där är de dyrare än på C/O Stockholm=P

Från smarta webbshoppen SMASHING  passade jag på att beställa lite grejer när VECKOREVYN rabatten , dvs. 25% gällde..hoppas att ni oxå passade på!
Vill tillägga att Smashing brukar var MYCKET snabba att leverera paket i "normala fall"..ca 1-2 dagar!
kan tänka mig att de varit överbelastade när rabatten gällde och att många därför fått vänta ca 7 dagar..det fick nämligen jag med=0!

OLE HENRIKSEN  Purifying Eye Make Up Remover 295 kr
Grymt sköna och bra pads..dyra..men nu passade jag på under rabatten!
Mycket Eye Make Up rengöring..ha ha..men nu har jag ju ett tag framöver iallafall!

MURAD Energicing Pomegranate Moisturizer med spf 15  395 kr
Super lätt fuktcreme som går in i hyn på en sekund (..nästan;) och har solskydd!
Ska göra att huden håller sig matt oxå..det återstår allt  att se!

Fick sammanlagt en rabatt på ca 175 kr...rätt bra!

Hoppas det kommer fler liknande kampanjer på andra webb shoppar snart!
Bubbleroom har väll fortfarande COSMOPOLITAN rabatten till sista Juli.. (dvs.200 kr rabatt om man handlar för över 400 kr)...tror det iallafall! Men fler kampanjer välkomnas verkligen!♥

Ha en underbar Lördags Kväll! kram/Hannah

57 kommentarer
anina

Det är så himla kul att shoppa smink & skönhetsprodukter på nätet =) Jag passade på att beställa Ole H. rengöring, är mycket nöjd =)

Moa

åh. alltså går rabatten ut imorron? måste nästan kika på bubbleroom då.

alex

Herregud, ditt badrumsskåp måste verkligen SVÄMMA ÖVER av alla skönhetsprodukter?:D

yenny

jaaa de måste verkligen svämma över där hemma med prylar! ;) hur förvarar du allting? förresten, har du börjat med anti wrinkle krämer? använder du sånt? kram på dig! :)

hannahsthlm

Anina: Absolut! Otroligt kul=)!

Moa: Jaa..på Måndag tror jag..kika in och kolla=)!

Alex: Japp=P!

Yenny: Har badrumsskåp och skåp under handfatet och sminkboxar;)!
Alltså..neej..anti wrikel cremer är jag inget fan av...Har inte så mycket linjer osv. och sen så tror jag de flesta faktiskt ändå inte hjälper..tyvärr=/ Det viktigaste är funt,fukt och åter fukt!Såå..Vitaminspray och bra fuktcremer använder jag däremot massor=)!
Freezze 24//7 har dock en anti wrinkle produkt som jag fick prov på som jag GILLADE som jag även tror yngre kan använda så den funderar jag på att KÖPA..dyr..men...jaa..vi får se;)..står om den i ett tidigare inlägg! kram

Käthe

Mmmm, blir också sugen på att beställa nya bas-hudvårdsprodukter och -smink. Mitt ansiktsvatten håller på att ta slut, och likaså mascaran. Men jag får snåla så att jag kan hålla ut till slutet av augusti då det blivit så mycket annat som shoppats. :)

Caroline

Tackar så hemskt mkt för din kommentar :)....diggar din bliggg stenhårt, you go girl!!

suratanten

Det påminner mig om att jag måste köpa vitaminsprayen:) De där topsen låter praktiska.

Rouaa

du är beroende av Smashing va+ hehe... jag vill oxå! har shoppingstopp. :/

Debbie

Jag har inte kunnat beställa från smashing än, eller.. DuWop Lip Venom har varit slut, såklart eftersom antagligen alla älskar den.. men blä.. dom skulle få in nya i veckan men inget har ju lagts upp. Dumma dom. Får beställa venom gloss bara dårå :( sista dagen är ju imorrn så dom får skynda sig litee..

Johanna

ModelCo remover topsen ska jag nog köpa innan jag åker till London. Verkar ju perfekt! Och Håkansson sprayen har jag med..såå bra =)

Moa

Föresten Hannah, du som är proffs på smink, jag har nyss köpt en ny vattenfast mascara och den är super, men går inte att få bort! Hur ska jag göra?

lolita

Åh äälskar c/o stockholm.. synd bara att vi inte har sephora :((

Hanna "Hans"

Var också på C/O Stockholm igår... skulle kunna gå runt där hur länge som helst... synd bara att det var så vaaarmt där inne!

Linn

ja, smashing är riktigt bra faktiskt.

Christine

Åh, vill också shoppa skönhetsprodukter! Så kul =)
Får nog bli ett besök på C/O Stockholm när jag åker till huvudstaden!

Part

Gillar din blogg. Va kul med en massa nya produkter :D

hannahsthlm

Käthe:åhh..jag vet..känns som man gör av med flera hundra på nada när det är sommar..bad,glass,dricka,mat bla. bla. bla. såå..visst..låter smart (om man kan) att spara smink inköp osv. till slutet av sommaren!=)
Kram!

Caroline:åhh..vad glad jag blir!=) Tack!

Suratanten:Ja! Vitaminspray MÅSTE man ju bara ha hemma;)!

Rouaa: Ohh..jag är beroende av alla smink siter + c/oStockholm=)!Har eg. shopping stop jag med..ha ha;)! Går si sådaär=P!

Debbie:åhh..trist för dig=( Kanske kommer upp imorrn? Man kan alltid hoppas=)!

Johanna:åhh..du har Håkansson sprayen med..kul!=) Visst är de lovely!?
Topsen från ModelCo är verkligen praktiska..saknade mina jätte mkt när de var slut!=)


Moa: åhh..du får helt enkelt köpa en mascara revover för vattenfast mascara vännen!
Loreal har en bra för ca 70 kr som tar bort vattenfast make up..De har 2 sorter så kolla så du får den som är för vattenfast!Fråga/kolla runt på Kicks eller Åhlens så hittar du den säkert!
Annars finns det dyrare märken oxå som såklart har vattenfast mascara remover..men jag tycker Loreals är OK! Lycka till!

Lolita: Ja! Håller med..NÄR ska Sephora komma HIT egentligen?;)!

Hanna: Visst..man kan lätt "gå bort" en timme där inne;)! Hittade du nåt kul?=)

Linn: Ja!

Christine: klart du måste hinna med det..det är jätte skoj och gå runt där inne..så har de ju cafe oxå..och Bruno Gallerian ligger ju även det i närheten såå..det är absolut väert ett besök=)!

Part: Tack!=) Nya produkter är alltid adorable=)!

Li

Beställde 6-pack minisprayer från Håkanssons och The Powder. Kom idag. Men The Powder var slut som dom skulle skicka det senare. Men det var ganska sen leverans (beställde den 23:e) och jag fick ingen tröstprodukt som du fick. Bara ett litet prov också :(

hannahsthlm

Li:Åhh..tråkigt då..men jag tror Smashing har varit rätt överbelastade senaste tiden pga. rabatten på 25%..annars brukar de vara snabba på att skicka paket!
Hoppas The Powder kommer snart då=)!
Det pudret verkar gå åt typ som smör i solsken hos dem;)!

Rouaa

Hanna samma här! det gick inte så bra med shoppingstopp igår heller när jag var i stan :/ hahaha

8ball

is very interesting site...

Proton

http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com+%7C+phat+ass%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5Dphat+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5C%22%3Ebig+tit+round+ass%3C%2Fa%3E%0D%0AHello%2C+my+design+down.%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5Dbig+tit+round+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5C%22%3Ephat+ass%3C%2Fa%3E%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com+%7C+big+tit+round+ass%0D%0Ag

Vasilii

I+consider+that+beside+Your+site+there+is+future%211

Keno

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.n

Prohor

Just serfed in. Great site, guys!2

Joon

A+fantastic+site%2C+and+brilliant+effort.+A+great+piece+of+work.t

analbleaching

Hello, nice site

Bush

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!e

Bob

Fascinating site and well worth the visit. I will be backc

Katie

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !a

Jesus

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.a

Marilyn

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!o

Hillari

I+have+your+site+for+its+useful+and+funny+content+and+simple+design.a

Sveta

I+you+all+love%21e

Svetlana

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

Smit

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.-

Vasilii

Excellent web site I will be visiting often

Joon

You have built a good website.

Sveta

A+fantastic+site%2C+and+brilliant+effort.+A+great+piece+of+work.%2C

Bush

Greetings!..

Amanda

Excellent+site%2C+added+to+favorites%21%21d

Sveta

Very+cool+design%21+Useful+information.+Go+on%21g

Kim

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.t

Vasilii

Very%2Binteresting%2Bwebsite.%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Boutstanding%2Bwork%2Band%2Bthank%2Byou...r

Bill

Very good site! I like it! Thanks!1

Park

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!

Amanda

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.l

Kim

Very good web site, great work and thank you for your service.n

Prohor

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you..."

Urii

Excellent+site%2C+added+to+favorites%21%21%2B

Keno

Thank for making this valuable information available to the public.

Helga

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

Britney

Many interesting information on your site - keep up good work:

Jimpson

Very good site! I like it! Thanks!h

Svetlana

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.r

Svetlana

I%2Benjoyed%2Byour%2Bpage.%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Bgood%2Bwork%2521%2BFeel%2Bfree%2Bto%2Bvisit%2Bmy%2Bpage.%2BIt%255C%2527s%2Bcool%2Btoo.r