Vintervacker

VintervackerEftersom jag är NY Bloggare så måste jag ju berätta att jag är Makeup artist

och att mitt största intresse är smink och olika nyheter på makeupmarknaden! Jag kommer blogga rätt mycket om det som är värt att veta inom området så om du vill hålla dig uppdaterad så håll utkik på min Blogg!

Jag ska ut en sväng nu och käka middag men kanske bloggar lite senare när jag kommit hem igen!

3 Smarta tips för en lyckad partykväll:

Grunda med en tidig rejäl middag (då hinner maten sjunka innan du tar på de tighta favvo-jeansen)

Kör ALLTID varannan vatten(redan från början)

Ha alltid en primer under din foundation!
Ciao!


20 kommentarer
8ball

is very interesting site...

Meteor

Your+site+is+very+interesting+and+useful0

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Elizabeth

Sentimental%2Band%2Bnostalgic.%2BGreat.%252B

analbleaching

Hello, nice site

Meteor

Oh o ho! very nice site!e

Britney

Nice+site+its+very+interesting+site%21+your+site+is+fantastic.k

Nicole

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)

Park

Fascinating+site+and+well+worth+the+visit.+I+will+be+back2

Bill

I+have+been+looking+for+sites+like+this+for+a+long+time.+Thank+you%21%2B

Prohor

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOUe

Prohor

Looking for information and found it at this great site...2

Britney

This+website+is+Great%21+I+will+recommend+you+to+all+my+friends.+I+found+so+much+useful+things+here.+Thank+you.o

Jooni

I\'l be back... :)n

Jesus

Cool+guestbook%2C+interesting+information...+Keep+it+UP.+excellent+site+i+really+like+your+stuff.A

Smit

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%21k

Jennifer

It\'s a great and valuable site!.

Sveta

I+you+all+love%21%2B

Elza

Nice+site...+Cool+guestbook...r