Smycken från Lee Angel Jewelry.....

52049-246

.....som jag mer än gärna skulle vilja ha!
1.LEE  ANGEL JEWELRY Silver Hood Earing ca 750 kr
2. LEE ANGEL JEWELRY Bone Stretch Bracelet ca 1000 kr
3. LEE ANGEL JEWELRY Bone Links Necklace   (Vill ha!!) ca 2700 kr
4. LEE ANGEL JEWELRY Terracotta Links Necklace (stora bilden) ca 3150 kr

Vill du se mer ur LEE ANGEL JEWELRY:s collection eller beställa något?
Gå in på http://www.shopbop.com/

Nu måååste jag göra en latte och försöka övertala K att gå med Lilla-E till dagis=)...
Och..by the way...det var INTE Damernas Värld som hade kommit igår...ifall någon blev förvirrad som oxå prenumererar! Det var tidningen MAMA såg jag när jag öppnade plasten runt....oxå en Bonnier-tidning...
Det är lite svårt för mig att hålla reda på vilken tidning det är som kommer vilken dag eftersom jag inte kan låta bli att prenumerara på alldeles för många! =)
Ciao!
19 kommentarer
Anonym

vilka tidningar prenumerar du på då?

hannah.sthlm

anonym: nu ska vi se...tidningar jag prenumerar på är: ELLE, DV, MAMA, Veckorevyn,Cosmopolitan och HairStyle&Beauty...tror det var alla=)

Emmy

Vilken härlig blogg du har, kul att hitta nya saker att läsa! kram

hannah.sthlm

Emmy:åhh..Va kul att du gillar den;)!

Evelina

Åh, det armbandet gillade jag :)

hannah.sthlm

Evelina: Visst e det supersnyggt;)!

Rebecka

Oh vilka söta :D

hannah.sthlm

Rebecka: mmmm...soo cute=)

8ball

is very interesting site...

Katie

Excellent site, added to favorites!!i

analbleaching

Hello, nice site

Amanda

I you all love!

Vasilii

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!o

Vasilii

The+site%5C%27%5C%27s+very+professional%21+Keep+up+the+good+work%21+Oh+yes%2C+one+extra+comment+%2D+maybe+you+could+add+more+pictures+too%21+So%2C+good+luck+to+your+team%21+

Jones

Excellent site, added to favorites!!d

Bush

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!D

Amanda

Very good site! I like it! Thanks!a

Jimpson

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!f

Katie

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?2