I Hannah Graafs sminkväska....

52049-185

...åhhh..Jag är sååå spänd på HUR det ska gå för HANNAH GRAAF i kvällens MELODIFESTIVAL från LEKSAND som går av stapeln kl 20.00.
Jag HOPPAS verkligen det går galant för jag vet att hon inte förtjänar allt media skriver och har skrivit om henne genom åren..Vore så kul om hon kunde knäppa lite folk på näsan som redan räknat ut henne som "BIMBO"..hatar det uttrycket;(
Jag tycker hon är en SUPERMAMMA! Har egen salong,är ensamstående till två småbarn,nysepararad och deltagare i Melodifestivalen! Bara det tycker jag hon är värd en eloge för hur det än går;)
Hon är en typisk "naturlig skönhet" som aldrig använder foundation läste jag i Vecko Revyn...det är verkligen beundransvärt tycker jag..I love my foundations=)

Här ovan ser ni även några andra produkter som ingår i Hannahs necessär:

1. BILD PÅ HANNAHs fina scenklänning ikväll
2.PRESSED POWDER från SHISEIDO ca 325 kr
3.EIGHT HOUR CREAM från ELIZABETH ARDEN (ingår i "alla" modellers sminkväskor,är bra till det mesta..)ca 250 kr
4.MASCARA DEFINICILS från LANCOME (Hannah använder alltid svart) ca 225 kr

Visste du förresten att Hannahs FULLSTÄNDIGA namn är: Hannah Rakel Zerafia Graaf?!

Heja Hannah go Hannah.....Ciao fr. Hannah;)
21 kommentarer
maria

Det gick ju dessvärre inget vidare för Hannah Graaf. Dock tyckte jag hon skötte sig bra och dessutom knäppte hon ju alla på näsan lite genom sin scenshow. Den utstrålade ju tusen ggr mer elegans än "bimbo".

hannah.sthlm

maria: jaa..hon var verkligen classy;)..synd att det inte blev en bättre placering bara...

Angelica

Jag hejade verkligen på Hannah... hon överraskade nog många på ett positivt sätt, hon var jätteduktig!

hannah.sthlm

Angelica: Jag instämmer;)

anina

Hon var fin igår kväll, sjunga kunde hon med :-)

hannah.sthlm

anina: absolut=)

A-K

*skäms nästan för vad som vi skrivit, hon må va duktig på andra plan, men sången kanske någon annan artist kan sköta* :)

ruby

jag blev grymt impad av henne och fick alla mina fördommar krossade, hoppas att folk inser vilken grym brud hon är istället för att dissa henne och påstå att hon är en bimbo, grymt tuff tjej!

hannah.sthlm

ruby: jaaa...det hoppas jag med =)

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jooni

The+site%5C%27%5C%27s+very+professional%21+Keep+up+the+good+work%21+Oh+yes%2C+one+extra+comment+%2D+maybe+you+could+add+more+pictures+too%21+So%2C+good+luck+to+your+team%21

Prohor

Excellent+web+site+I+will+be+visiting+oftenu

Jesus

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.y

Jennifer

Excellent site, added to favorites!!

Vasilii

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.%

Urii

Great%2BSite%2B%252D%2Breally%2Buseful%2Binformation%2521e

Bob

Hi%252C%2Ball.%2BNice%2Bsite...I%2Breally%2Blike%2Byour%2Bsite%2B%2521%2BGood%2Bjob%2Bman.m

Jimpson

I you all love!i

Solli

håller helt med :o)



btw, eftersom jag följer hennes blogg så kan jag iaf tipsa om att hon faktiskt använder I.D ;o)

Men visst är hon en naturlig skönhet, hela hon?



Kram!