Fler pärlor från SNÖ OF SWEDEN...

52049-16752049-16652049-168

...kommer här...
Jag tycker sååå mycket om Snö of Sweden och deras söta halsband och armband!
 Även om man är jättetrött på all snö som virvlar utanför ens fönster så tröttnar iallafall aldrig jag  på Snö-smycken!
Här ovan:
1. JACKIE
2.JENNY
3.WIOLETTE

Du vet väll att SNÖ OF SWEDWEN är ett familjeägt företag baserat i Östersund? Därifrån sker all design,administration och distribution. Designer är LENA NÄSLUND. Produktionen sker i Snö of Swedens egna fabrik i Kina.
Alla smycken är nickeltestade och kan köpas hos ledande mode & inredningsbutiker runt om i landet (och även på vissa håll utomlands). Ciao;)
19 kommentarer
Linnéa

åh, va fina dom där JACKIE pärlorna är!

hannah.sthlm

Linnea: Ja visst e dom!

Jennelie

De är jättefina och jag funderade över att köpa något när jag sist var i Åre och jag grämer mig att jag inte gjorde det. Har mejlat och frågat om de har någon webshop eller om de planerar på att öppna en. Jag bor ju lite avigt till.

hannah.sthlm

Jennelie: Ja passa på nästa gång...jag trivs jättebra i mina Snö smycken;)

sandra

hej, vet du vart man köper snö smycken någonstans? kram!/sandra

hannah.sthlm

Sandra:..det beror på var i landet du bor...I Sthlm säjs de på bla. Åhlens City, MQ,Debenhams, vissa små butiker osv. Hoppas du hittar nån butik i närheten av dig=)

sandra

tack så jättemycket! min mamma har nämligen önskat sig ett pärlhalsband därifrån. Jätterolig blogg, ha det bäst :D

hannah.sthlm

sandra: Ha det bäst du med=)Hoppas du hittar pärlhalsbandet din mamma vill ha!

Anna

Hej!
Det finns ganska mycket snö of sweden som säljs på tradera oxå, men då ska men ju veta vad dom kostar i affären innan man bjuder för mkt : )
Ha det bra!

8ball

is very interesting site...

Sveta

I+enjoyed+your+page.+Keep+up+the+good+work%21+Feel+free+to+visit+my+page.+It%5C%27s+cool+too.

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Sveta

i%2Blove%2Bthis%2Bsite.t

Marilyn

Oh o ho! very nice site!t

Jooni

Sentimental and nostalgic. Great.e

Elza

Hello people! Nice site!d

Krickan

Håller verkligen med! Svårt att bli less på dem! Kolla denna http://www.hanzens.se/ListProducts3.aspx?cat=128
Där finns det hur mycket som helst!
Kram!