Den här Juicy Couture tröjan...

52049-96

.....vill jag ha på mig när jag går till lekparken med lilla E i vår;)
 Längtar verkligen att kunna gå i dunväst och tröja..längtar till att få va i lekparken (helst Humlan eller Vanadis), längtar efter att kunna ha Guccibrillorna varje dag
 och åka rutschkana (stavas det så..neej) och gunga med lilla E....
 Så här års är jag ALDRIG i lekparken med lilla E. Möjligtvis på skridskobanan i Vasaparken....
 med lilla E och W...då har jag inte Guccibrillorna på mig...skulle bli dyrt..så mycket som vi ramlar omkring!
Ciao!
14 kommentarer
8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Katie

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.2

Joon

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!%

Jones

Excellent+site%2C+added+to+favorites%21%21%2B

Bill

Excellent+site%2C+added+to+favorites%21%21

Helga

Just%2Bserfed%2Bin.%2BGreat%2Bsite%252C%2Bguys%2521e

Helga

Oh o ho! very nice site!s

Hillari

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timet

Anna

Nice+site+its+very+interesting+site%21+your+site+is+fantastic.i

Sveta

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.a

Smith

Thank for making this valuable information available to the public.i