Lilla E Vill Ha AV Tomten Från Theasklädkammare

52049-1818
...nåja....det kanske  han  inte vill...direkt....,   hans  mamma  skulle dock  gärna  se lite paket under granen till det lille trollet av   märket  Petit Bateau som bla. säljs hos  Theasklädkammare .

Ni som äger Petit Bateau plagg själva VET ju hur otroligt bra kvalitet och  hur mjuka och sköna  plaggen är och det klär man ju gärna sitt barn eller någon  annan liten söting man känner  i ;)!

Boxerkalsongen kostar  99 kr  , Vita långärmade tröjan 99 kr   och   underställen 189 kr  /del .
Kläderna finns i stl 2-8 år.

Frakten är fri hela December på   Theasklädkammare    .
Kika gärna in om du har barn att shoppa julklappar till!

Bor du i  eller besöker Stockholm  så glöm ej att ta en sväng förbi Östermalm   och  Nybrogatan 44   där du hittar   Kiddies  .
De säljer också Petit Bateau och så massa andra söta märkeskläder för barn från bla. Ralph Lauren, Gant, Burberry, Björn Borg osv.
Jag var där senast idag och spanade lite .  ; )!

/Hannah♥
40 kommentarer
Mia

Åååå vilket supertips, P.O.P i alla ära men det är kulmed variation.
Ha de

Cicci

Åh jag önskar att jag hade några söta barn att köpa julklappar till!

Kerstin

Ja, gud - jag älskar Petit Bateaus kläder. Helt underbara :)

hannahsthlm

Mia: Japp..variation förnöjer alltid =)! Hoppas kvällen varit bra!

Cicci: =) Den dagen kommer ska du se..;)!

Kerstin: Verkligen! Bra kvalitet och bra pris! =)

Anonym

Wow! A lot of advice! Great. What do you think about my outfit today? Please check it out on my site. Take care!

Linda

Ja, Petit Bateau ska vara jättebra! Fick man inte en valfri Petit Bateau i bloggdrinksgoodiebagen?...måste kolla upp det:)

Käthe

Hur är barn-stl för Petit? Om man har en normalstor 2,5 årig kille?

hannahsthlm

Anonym: I will visit u later =)! Have a nice day!

Linda: Jopp...mejla Taru och se vad som finns kvar från Petit Bateau. Jag fick en långärmad tröja för linnena i den stl jag ville ha var slut..men det gick ju lika bra =)! Kanske har de nu fått påfyllning på linnena också? ! Ha en bra dag!

Käthe: Ta 3 eller 4 år. På tröjor och t-shirts tycker jag man kan ta lite större så de kan ha det ett tag, byxor däremot ska ju vara lagom..så 3 år borde passa!=)

Johanna

Hej Hannah!
Jag beställde en sån tröj klänning från American Apparel,och ett linne med fast de ska mamma få i Julklapp av snälla lilla mig =) !! Vet du hur storlekarna är i dom tröjklänningarna? Jag beställde en i Xs. Hoppas på att de kommer passa. kram på dig!

malle

tack för tipset =)

Moa

Käthe: Det är ju franska stolekar, så dom är lite mindre än svenska storlekar! :D

Hannah: Jo, jag har redan gett bort ett antal Petit Bateau plagg till min kusin, så himla sött! Har själv en massa plagg och har haft sedan jag var liten! :)

lameilleuse

Hannah, vet du var man kan köpa Petit Bateau för vuxna i Stockholm?

Frida & Fabulous

Åh, vad fint! Synd att jag inte har någon att köpa det till..

Nicki

hej!
jag vet att jag kanske är lite sent ute, men jag vill ha Rosa Bandet uppe i hörnet på min blogg. Jag har skickat mail till dig för snart en vecka sen men inte fått något svar? Skulle bara kolla om du fortfarande har kvar koden?
Kram

hannahsthlm

Johanna: Menar du från Nelly nu eller Neea?
Om du menar tröjklänningen med långa ärmar från Nelly så har jag den i XS. Den kommer nog passa dig bra !=)
Först beställde jag M men DEN var gigantisk på mig...och alldeles för lång.
XS är lagom längd att ha som tunika till jeans (stuprör) också..DET funkar INTE med de större storlekarna..tycker jag..det blir för långt..
Hoppas du blir NÖJD nu!=)
Berätta gärna när du fått sina saker VAD du tycker! Kram!

Malle: =)

Moa: =)

Lameilleuse:Jaa.. alltså Petit Bateau är ju barnkläder..SEN finns de upp till 18 år (18 ANS) som motsvarar en L.
2Vuxen storlekar" kan man säga börjar på 12 ANS som är som XS, 14 ANS som är som S osv.
Jag vet att som sagt Kiddies på Nybrogatan säljer P B.vet dock ej HUR stora stl de har samt att TRE KAJOR på Runebergsgatan säljer P B också..=)
Det enklaste kanske är att beställa från Shopaholic.se som bara har "stora barnstorlekar"?

Frida: Jaaa..du har inga småsyskon eller kompisar som har barn då?=)

Nicki: Kan du mejla mig IGEN är du gullig så ska jag kolla vad jag kan göra=)! Kram!
Vad snällt att du beställde ett linne till din mamma, hon blir säkert super glad=)!

lameilleuse

Okej, Jag brukade alltid köpa Petit Bateau när jag bodde i Paris, så jag vet hur storlekssystemet fungerar. Jag sticker dit igen i februari, så jag får väl köpa på mig ett lager då.

Jag vet att shopaholic har, men de har väldigt skralt utbud tycker jag, både vad gäller färger och modeller.

Blir det kris får jag titta in i de butiker du tipsade om!

hannahsthlm

Lameilleuse: Jaa..det kanske är det smartaste att handla i Paris där finns överallt..om du ändå ska åka dit i februari!=)
Så du har också bott i Paris? Vart då? Spännande=)!
Jag älskar verkligen den staden;)!
Att beropå shopaholic så hoppas jag på att de tar in mer, just nu är det nog ganska urplockat..
Ha det fint!=) Kram

lameilleuse

Hannah: Jag bodde i Paris i sju år i 5 olika arrondissement. Det känns som om jag kan Paris bättre än Stockholm faktiskt. Härlig stad!

8ball

is very interesting site...

Gans

http%3A%2F%2Fsextoys.ivipsearch.com%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fsex%2Dtoys.ivipsearch.com%5Dsex+toys%5B%2Furl%5D%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fvouyer.ivipsearch.com%0D%0A%3Ca+href%3D%5C%22http%3A%2F%2Fsex%2Dtoys.ivipsearch.com%5C%22%3Esex+toys%3C%2Fa%3E%0D%0Ahello%2C+my+design%0D%0Ah

Ninni

Cotton Club på Artillerigatan 25 i Sthlm har Petit Bateau för både vuxna o baby

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jimpson

Excellent site, added to favorites!!w

Helga

Wonderful pages! Keep up the grat work.+

Meteor

i+love+this+site.d

Marilyn

Pretty+nice+site%2C+wants+to+see+much+more+on+it%21+%3A%29e

Britney

You+guys+do+a+wonderful+job%21+Keep+up+the+good+work%21%21%21B

Bill

Excellent site, added to favorites!!l

Elizabeth

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.:

Jersey

Excellent web site I will be visiting oftenk

Amanda

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.e

Jennifer

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time%

Bill

Just+serfed+in.+Great+site%2C+guys%21%2B

Bob

Looking for information and found it at this great site...x

Keno

Great+site.+I+will+bookmark+for+my+sons+to+view+as+well%21%21%21%2B

Amanda

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%21

Jimpson

Hi! Definitely nice and neat site you got there.g

Bill

Wonderful pages! Keep up the grat work.t

Geirellinor

NICE AND WONDERFUL SITE