Den där Krönikan dyker upp imorgon.....OCH.....

......jag skrev just det här  inlägget men det försvann...hmmm...
Nu orkar  jag  INTE   skriva  OM det som jag skrev   förra gången...neej..det gööör jag bara INTE!!=/

Såååå...jag skriver bara att jag nu ska ta en hutt hostmedin, en alvedon och soooova..snart! ;)
(det tar ändå typ två timmar för mig att gå och lägga mig.... jämt ...alltid n å g o t som dyker upp...sååå det är bäst att börja förbereda sig i tid....hmm ; )!

Är helt tappad bakom en vagn just nu ...(vem  kom på det utrycket...egentligen?..kan man undra... )

Si si...Just nu kan  jag knappt hålla ögonen öppna och att klicka på tangenterna känns som att lyfta tyngder på gym för en otränad.... som mig....... :P
Läs min Veckokrönika imorgon  så förstår ni   varför det känns som jag har  ett bollhav i huvudet..ungefär.....; D!

/Hannah♥
38 kommentarer
hannahsthlm

Mira: ha ha...okey ;)
Underbar kväll är nog att ta i ..för min del..men det kunde varit värre ;)!

Jag hoppas däremot att DU har en lovely afton! :)

Kram!

Mira

"Många bollar på Bengt!! "... så känns mitt liv just nu! ; )

Hoppas du har en underbar kväll!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!

hannahsthlm

Mira: Hi hi..vi verkar ha olika tid inställda på våra datorer också...mitt svar landade nu innan din kommentar...där ser man ;)!

Käthe

Du får börja göra som jag gör - kopiera texten innan du klickar på spara och publicera. :)

hannahsthlm

Käthe: Jaa..det låter smart det...man vet aldrig vad som händer annars..känns det som..efter idag!;)
Kram & gonatt!

Hanna

Vad spännande med veckokrönikan! :)

Maddie

Spännande med krönikan! :)

anina

Det ska bli intressant att läsa din krönika!

Hoppas att du får en bra dag!

Fiorella

Åh vad kul det ska bli o läsa din krönika. Det ser jag fram emot :)

hannahsthlm

Hanna, Maddie, Anina och Fiorella:
Tack tjejer=)!
Hoppas bara jag hinner skriva den
idag..men jag ska försöka..lovar ;) Kram!

Estelle

Sööt bild!

8ball

is very interesting site...

Smith

Looking for information and found it at this great site...

Jersey

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.

analbleaching

Hello, nice site

Bill

Your site is very interesting and useful

Joon

Excellent site - do keep up the good work.h

Prohor

Excellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.f

Keno

Very good web site, great work and thank you for your service.b

Bob

Great Site - really useful information!r

Jersey

Wow%21%21%21+Good+job.+Could+I+take+some+of+yours+triks+to+build+my+own+site%3F%2B

Bill

It\'s a great and valuable site!r

Park

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

Urii

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingso

Britney

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21t

Sveta

Wonderful pages! Keep up the grat work.i

Helga

i+love+this+site.d

Elizabeth

Your%2Bwork%2Bis%2Bmarvelous%2521%2521%2B

Elza

Cool!.. Nice work...b

Elizabeth

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.1

Amanda

Just serfed in. Great site, guys!+

Bill

Sentimental and nostalgic. Great.c

Katie

Looking for information and found it at this great site...

Elizabeth

Many interesting information on your site - keep up good workT

Anna

Nice site... Cool guestbook...+

Joon

It\'s a great and valuable site!t

Sveta

Many interesting information on your site - keep up good work

Park

Wonderful pages! Keep up the grat work.k