Den är ju iallafall rätt unik...

52049-184552049-1843

.............med rosa blomsterljus-slinga och blå barbapappa  :)!

( Vi firar aldrig jul här hemma ändå utan tomte, klapputdelning, middag, Kalle Anka osv.  blir hos mina föräldrar..såå..det är inte denna lilla gran (sklett)  vi kommer dansa runt direkt....om någon undrade ; )

Hittade granen (jag bojkottar barr i år också)och pyntet Söta W och Lilla-E valde förra året när jag gick ner i förrådet....Men... 
Var ÄR Barbamamma?   .....Spårlöst försvunnen......Kanske dyker upp till julafton..;)!
Inte såå många klappar under granen ÄN...och vi lär ju behöva några  fler kulor i (sklett) granen också...Phuu...har såå mycket att göra nästa vecka....inte bara med kulor och klappar..;)

Ska försöka  hinna ta en  bild dagen innan julafton så får vi (ni) se om julklappshögen växt(hoppas jag verkligen..)..samt om barbamamma behagat dyka upp...:D

Har INTE hunnit/orkat vika ut alla grenar på den lille granen än heller..den ser lite smal ut..men den kommer se" burrigare" ut..sen...tror jag :D

/Hannah♥

Vit julgran från Åhlens
Diverse kulor och ljusslinga med rosa blommor från Åhlens
Barbapappa & Barbamamma ( just NU borta dock) hängen till granen från Bonti
Julklappar från  Diverse håll ;)
30 kommentarer
Karin

Ja, den var minst sagt annorlunda :)

från hannahsthlm

Karin: ;)

Diana

Toppenfin ju! Personlig och annorlunda! Underbart! :)

från hannahsthlm

Diana. hi hi...jaa..jag tror ingen har en precis likadan..faktiskt ;)!

Cicci

Vad gulligt med Barba-familjen, hoppas ni hittar mamman :)! Jag har också en platsgran bara, dock en grön och något mer traditionell, eftersom julen ändå firas hos mor och far :)!!

Käthe

Barbapappa var för söt! :)

Anna

Vad tyckte du om julgalan?

Mimo

Hihi väldigt söt gran!

sanna

så gulligt med en barbapappa mitt i all julstress. :)

Sussi

Ha ha, den var ju cool! :)

från hannahsthlm

Cicci: hi hi..jag ska verkligen LETA och se VAR hon tagit vägen..barbamamma..annars får jag försöka hitta en ny..och kanske några fler familjemedlemmar ;)

Käthe: Visst ÄR han ;)!

Anna: Den var rolig! Blandad kompott på artister och fullt drag ;)!

Mimo: :-)!

Sanna: ;)!

Sussi: :-)!

Blondie

hihihi, men vad sött! :D undrar en sak föressten :D det är så att jag har chanel's vitalumière foundation, och chanel's poudre universelle libre.. ^^och jag har torr hy, och basen blir super med dessa produkter (och chanel's primer också =))men efter bara en liten stund blir jag superblank på näsan..och jag vill ju inte hålla på och pudra hela tiden.. så jag undrar om du har nått tips för vad man kan göra åt sin blanka näsa? ;) så synd att byta ut foundationen som är så super iövrigt.. med andra foundations så får jag massa torra partier under dagen, men med denna så blir det supermjukt och hyn blir slät och jättefin.. hehe, inte lätt detta =)

Christine

Naj, en gran ska vara grööön! :-P
Gulligt med Barbafamiljen, hihi!

sofiemadelene

Snyggt med en lite annorlunda julgran =)

Mia

Mycket speciell gran må jag säga... Man blir då glad av att se den...
Vi kommer dock ha en mer klassisk gran, kommer garanterat visa den hos mig sedan.
Kram

Frida & Fabulous

Uuurcool gran! Vår går helt i silver, fint det med, men er är ju unik! Grymt!

Anonym

Hehe, granen var finare i närbild, på håll såg barba ut som en blå vattenfylld kondom tycker_jag, he,he...

Johanna

Jätte fin och unik gran! Snyggt! Hoppas barbamamma dyker upp ;)

UmmaGumma

Men J*KLAR vad avundssjuk jag blir! Vill oxå ha barbapappa i min gran. Och för den delen, jag vill ha barbapappa överallt i huset.. Helt grymt fin gran har du ju!

Cassie

Gud så sött med en liten Barba (; Vill jag också ha! Hemma hos mig måste vi alltid ha vääääldigt klassiskt och prydligt i granen. Inte kul :P

anina

Vad fin och annorlunda gran! Vi ha ingen gran eftersom vi firar jul hos mina päron =)

Ha en bra dag.

från hannahsthlm

Blondie: Har du prövat Blotting paper? Mac har ett bra som säljs på bla. Åhlens city (sthlm) samt Model Co som du bla. kan beställa från blush.se eller köpa på C/O Stockholm på Götgatsbacken (slussen).
Då kan du bara ta en bit papper och trycka lätt mot blanka partier under dagen..det är super smart;)!

Till alla andra: Både min mamma och min pappa har super tradionella granar som vi kommer ta del av på julafton så jag tycker det är såå kul att ha en lite annorlunda gran hemma hos mig ; )!
Kul att ni gillade den..den ska dock bli FINARE..visar sen=)!

alex

Det är jättefint med vit gran ju!
Och såklart med en barbapappa också!;D

Maddie

Haha söt julpynt!:p

Blondie

hihi, tja jag har läst om det ^^ fast inte tänkt så mycket på det eftersom jag är en torris ;) är ju med denna foundationen som jag har blivit blank på näsan, hehe så blotting paper låter ju jättebra då! tack för hjälpen :D

från hannahsthlm

Alex: =)

Maddie:;)

Blondie: Ja..pröva det och se vad du tycker..på mig funkar det bra iaf=)! Lycka till!

Karin

hhi vilken rolig:)

från hannahsthlm

Karin: ;)

Christin

Men oj vilken mysig gran, me like :) Ha en trevlig kväll!

lucy

åå barbapappa e ju bara för söt! :P