Vilka Väljer DU??

52049-1310

Bilder lånade  från Bubbleroom.se

Okey....när det kommer till jeans så tycker jag man ska investera!
 Budget jeans har aldrig varit min melodi...Jag glömmer aldrig när jag var 12-13 år och hade fått VITA sömmar på mina svarta 501:or och tyckte de såg OÄKTA ut och cyklade säkert flera mil för att hitta ett par med SVARTA sömmar...och jaaa...sen har det bara fortsatt;)

Till hösten har jag FAKTISKT beställt ett par jeans med HÖG midja från H&M (när det gäller HÖG midja tänker jag inte investera i Acne tube eller dylikt...)samt två par till därifrån..
Det ska bli minst sagt intresssant..har aldrig prövat H&M jeans before...hmm..(kanske några mama jeans någon gång)..men i lekparken etc. kan det allt vara bra med lite billigare grejer oxå=)!!

Bubbleroom får ju in nya kul jeans från olika märken stup i kvarten...
Just nu skulle jag kunna tänka mig därifrån:

1.True Religion Billy  1934 kr ( Älskar TR:s jeans med ficklock...och så är det snygg tvätt)
2.Sass & Bide  2159 kr ( De här gillar jag nog mest just nu...)
3. Seven 2429 kr  (Dessa jeans är grå och har bootcut)

Vilka skulle du valt?!

/Hannah♥


38 kommentarer
suratanten

Jag skulle helt klart välja Sass & Bide! Snyggast ju!

från hannahsthlm

Suratanten:Det tycker jag med..funderat på dem i flera dagar nu=)!! breslutsångest..det är ju rätt mkt pengar trots allt!!;)

Sockernos

Sass & Bide in my heart.

Linda

Helt klart sass & bide!

från hannahsthlm

Sockernos & Linda: =)!!

fashionista

sassen är fina, jag äger ett par. men jag hade definitivt inte köpt dem till det priset på bubbleroom...

från hannahsthlm

Fashionista: På asos säljer de ut 28:orna av samma tvätt från S& B för ca 800...synd att man inte kan ha 28:or..då skulle jag slagit till direkt!!

fashionista

vänta och se om de tar in fler på asos och använd rabattkod så det blir billigare, det hade jag gjort :)

från hannahsthlm

Fashionista: Ja..OM jag kan hålla mig ska jag göra det...;)!

från hannahsthlm

Fashionista:Tack för tipset btw=)!

Antonia

jag gillar också true religion väldigt mkt men jag skulle ändå tagit sass & bide jeansen.

Emma

james jeans är jeans to die for-rek starkt!!!

Anna

Mörkblå TR, såå snygga.. :)

Kitty

Hm, true religion eller sass & bide, gaah. beslutsångest!

suratanten

De hade ju en massa Sass & Bide-modeller på Asos rea, nu fanns det visst inte så många modeller kvar, mest somriga tyvärr:(

Christine

TR jeansen var snyggast tycker jag. Har hört att H&M jeansen blivit bättre och håller bättre kvalitet. Har aldrig ägt några själv, men man kanske ska testa =)

cherry

Jäklarns.. jag har drömt om dom där TR jeansen sedan i vintras. Jag såg en tjej på stan igår som hade dem, också upptäcker jag dem här ikväll.. Det är nånting med dom byxorna.. dom ska helt enkelt ligga i min garderob..

Stella Valentin

Sass & Bides jeans är otroligt sköna! Som du säger, jeans är en investering och en investering får egentligen kosta hur mycket som helst! Ciao

8ball

is very interesting site...

Jennifer

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !s

Elza

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!

analbleaching

Hello, nice site

Meteor

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?

Vasilii

Just serfed in. Great site, guys!w

Jooni

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.A

Jennifer

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.p

Jimpson

Fascinating+site+and+well+worth+the+visit.+I+will+be+backv

Smith

Looking for information and found it at this great site...4

Jesus

Your site is very interesting and useful

Jennifer

Excellent site, added to favorites!!

Jennifer

Very good web site, great work and thank you for your service.c

Keno

Excellent web site I will be visiting often.

Bush

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!t

Marilyn

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.r

Joon

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck..

Smit

Hello people! Nice site!s

Prohor

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timee

ivudpkas eftoab

xlvrmp wojkq eizn xtnkwb vzurynce gnqdf xfqcmlnui