Nu har jag läst klart...

..DEN NAKNA SANNINGEN av Linda Rosing och jaaa..recension kommer..promise!
Nog fick man reda på många detaljer i den boken....lite fööör många kanske=)!

Eftersom jag inte har någon användnng för den mer nu så säljer jag den HÄR om någon är intresserad!=)

Finns även ett halterneck Linne från TOPSHOP     ( klicka för större bild)  så kika gärna in!=)

Nu ska jag sova! Lilla-E hade växt värk förrut stackarn ..man minns själv hur det kändes när man var liten..inte roligt..men nu har den lille mannen somnat om iallafall....Sååå.... Sov så Gott/Hannah♥
51 kommentarer
Käthe

Tusentack för jeansjackan som kom idag. Jättefin! För att inte tala om bonusarna. Tack från hela mitt hjärta!!!
P.S. Har inte hunnit testa den på honom än, men den ser ut att passa fint direkt.

suratanten

Ooooh...är et inte lite så att man skruvar på sig när man läser Rosings bok. Vet inte om jag skulle palla.

Mia-Helena

Jag älskar lättsam läsning på sommaren, tipsar därför om "Jenny S" av Denise Rudberg. Så bra, det enda jobbiga var att man inte kunde lägga boken ifrån sig utan var tvungen att sträckläsa. Tillhör "chicklit" kategorin enl. nyhetsmorgon. Relationsstory i stockholmsmiljö.

Li

Hur kan du fortfarande vara i så fin form efter 2 barn? Tränar du mycket?

från hannahsthlm

Käthe:Vad bra att paketet kom fram=)! Hoppas den kommer passa bra! (och kul att ni blev nöjda)=)
Kram& ha det bra!

Suratanten: Joo..precis..Jag ville gå in och skriva om meningar och så..ha ha...man skruvar på sig och vill INTE veta allt..men men..det blev lite mer rysare än chiclit om jag ska vara ärlig!

Mia-Helena: Åhh..den har jag läst! super bra! Även Väninnan av Denise Rudberg är väldigt bra!=)
Hon sklriver verkligen bra och underhållande!=)

från hannahsthlm

Li: åhh..Tack=) ha ha..neej..tyvärr tränar jag inte alls mkt nu men jag har mitt dyra kort på gymmet så i höst ska jag se till & komma iväg MER;)!!

lolita

usch för Linda Rosing.. Nu kallar hon sig författare och konstnär liksom.. :P

JessicaN

Jag fick skorna idag och de passade perfekt! :D Jag har lämnat omdöme på Tradera och hoppas att du gör detsamma! Tack för de extra presenterna också, mycket trevlig överraskning! :)

caroline

Än fast jag inte gillar Rosing så kan man ju inte låta bli att läsa boken.

8ball

is very interesting site...

Smit

I like it and the background and colors make it easy to reade

Jimpson

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...

Jimpson

Hello%2Bpeople%2521%2BNice%2Bsite%2521t

Kim

Hi%2C+good+morning+to+all+of+you...+Nice+Guestbook+%3B%2D%29+%21%21%21v

Jersey

i love this site.m

Smit

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.k

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Smit

Found+your+site+in+google%2C+and+it+has+a+lot+of+usefull+information.+Thanx.e

Bush

I you all love!

Kim

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.

Svetlana

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..

Jones

Your site is very interesting and usefuld

Jimpson

I\'l be back... :)

Jooni

You have built a good websiteg

Jooni

Nice site... Cool guestbook...

Jersey

Your+work+is+marvelous%21%21t

Smith

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luckk

Hillari

Greetings%252521..h

Nicole

I%2Benjoyed%2Byour%2Bpage.%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Bgood%2Bwork%2521%2BFeel%2Bfree%2Bto%2Bvisit%2Bmy%2Bpage.%2BIt%255C%2527s%2Bcool%2Btoo.%252B

Anna

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.y

Jones

Very good site! I like it! Thanks!a

Joon

Nice site... Cool guestbook...u

Jooni

Great Site - really useful information!

Sveta

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !B

Meteor

Excellent+site%2C+added+to+favorites%21%21r

Hillari

Pretty+nice+site%2C+wants+to+see+much+more+on+it%21+%3A%29%2B

Sveta

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(t

Bob

I you all love!

Smit

Just serfed in. Great site, guys!7

Elza

Great Site - really useful information!t

Helga

Sentimental and nostalgic. Great.

Keno

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!o

Jersey

Interesting+web+page+is%2C+i%5C%27ll+see+you+later+one+more+timen

Prohor

Great+Site+%2D+really+useful+information%21o

Helga

Excellent site - do keep up the good work.n

Nicole

Hello people! Nice site!o

Britney

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!l

Bush

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.

Bob

Fascinating site and well worth the visit. I will be backi